Wat moet ze vertellen dan ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:51 schreef NorthernStar het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Marcia haar bek houdt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:51 schreef NorthernStar het volgende:
Wat er gebeurt is heh, licht van mijn leven.quote:
Ik hou der van.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:51 schreef NorthernStar het volgende:
Die heeft wat last van haar kloppende klit op dat houten bankjequote:Op maandag 16 oktober 2006 01:51 schreef NorthernStar het volgende:
Semih gaat in een huis als pop spelen en wil niet als pop behandeld worden. Hij is gewoon een huilie dus pop?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij het 'eist', dat gaat mij dus weer een stuk te ver.
Hij had (samen met de anderen) een bepaald beeld in zijn hoofd hoe de avond zou verlopen, ja, en is teleurgesteld/boos dat het niet zo gelopen is. En geloof me, hij is de enige niet van de 10, hij is alleen wel de enige die het duidelijk uit.
En als je het tv-aspect eruit haalt, heeft hij wel gelijk, want wie is BB om te bepalen hoe die exit-diners gaan? Waarom mogen ze niet zelf een invulling aan de avond geven waarj ZIJ zich happy bij voelen.
Natuurlijk wil BB wat anders, die wil iets sappigs, iets grappigs, iets leuks, waarvan ze dan weer een leuk tv-uitzending kunnen maken. Maar het gevolg is wel dat ze de bewoners als marionetjes gebruiken.
Semih is dus iemand die daar niet tegen kan en komt zichzelf dus flink tegen in dat huis.
Tijn kan er overigens ook heel slecht tegen, maar kan het beter handelen.
Komop. Het hangt de hele dag al als een zwarte wolk boven het geheel. Wel de hele avond er bij gaan zitten met het gezicht als een dooie, komt amper een woord uit, maar vooral niet zeggen waarom. Daar zou ik persoonlijk al helemaal gestoord van worden. Maar voornamelijk omdat Etienne er nu weer veel te makkelijk mee weg komt.quote:
Last van piknijd?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:56 schreef versabommie het volgende:
Mauw mauw mauw
Een huilpopquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Semih gaat in een huis als pop spelen en wil niet als pop behandeld worden. Hij is gewoon een huilie dus pop?
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:59 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn heeft soms wel een hoog Bob Saget gehalte![]()
"want wie is BB om te bepalen hoe die exit-diners gaan?"quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij het 'eist', dat gaat mij dus weer een stuk te ver.
Hij had (samen met de anderen) een bepaald beeld in zijn hoofd hoe de avond zou verlopen, ja, en is teleurgesteld/boos dat het niet zo gelopen is. En geloof me, hij is de enige niet van de 10, hij is alleen wel de enige die het duidelijk uit.
En als je het tv-aspect eruit haalt, heeft hij wel gelijk, want wie is BB om te bepalen hoe die exit-diners gaan? Waarom mogen ze niet zelf een invulling aan de avond geven waarj ZIJ zich happy bij voelen.
Natuurlijk wil BB wat anders, die wil iets sappigs, iets grappigs, iets leuks, waarvan ze dan weer een leuk tv-uitzending kunnen maken. Maar het gevolg is wel dat ze de bewoners als marionetjes gebruiken.
Semih is dus iemand die daar niet tegen kan en komt zichzelf dus flink tegen in dat huis.
Tijn kan er overigens ook heel slecht tegen, maar kan het beter handelen.
goed discussiepunt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |