Ik heb 3x mijn onderbroek moeten verschonen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Was een grapje dus.....jezus.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn onderbroek moeten verschonen.
denk eerder dat BB door de mand valt.... eerst de toon zetten en dan later probere te slijmenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:30 schreef funkie-indo het volgende:
Wat valt die Tijn door de mand!!
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bbquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat niet meedoen met het koffiedik.
Vind ik wel knap en logisch, zijn avond is toch al verknald.
Al kleedt hij zich wel aan, en doet zijn zender om.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat niet meedoen met het koffiedik.
Vind ik wel knap en logisch, zijn avond is toch al verknald.
Ja precies...vindt het niet zo gek dat Tijn een beetje boos was....zijn toch geen geintjes meer als je net op je klote hebt gehad omdat je dingen doet die niet van BB mogen (waterpijp).quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef natronic het volgende:
[..]
denk eerder dat BB door de mand valt.... eerst de toon zetten en dan later probere te slijmen
En terecht. BB stuurt ze gewoon precies waarna ze ze willen hebben, dat is toch niet het concept achter BB of vergis ik me nou.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Semih heef het echt helemaal met BB gehad!
niet mee eens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bb
als hij geen regels opgelegd krijgt vind ie het best, maar o wee als er iets MOET, dan gaat hij meteen te keer
als je daar niet tegen kunt, had je er niet in moeten stappen
Volgens mij is het vooral een reaktie op hoe BB zijn Turkse avond beëindigde.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bb
als hij geen regels opgelegd krijgt vind ie het best, maar o wee als er iets MOET, dan gaat hij meteen te keer
als je daar niet tegen kunt, had je er niet in moeten stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |