E10 was dronken en buiten redelijke bewustzijn toen Marcia zijn hand in haar kruis legde!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kan Marcia ook worden aangeklaagd
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die sensatielijers van het blog...
Zo sneu dit!
Afijn mochten ze dit dus doorpushen dan is E10 inene de lul door die leugenachtige kutheks!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:24 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik allemaal zeg. Marcia was heus niet bewusteloos of zo, ze was er gewoon zelf bij en Etienne heeft geen misbruik van haar gemaakt. De enige reden waarom Marcia spijt heeft, is dat ze al een vriend heeft. Als ze zich dan niet in kan houden, dronken of niet dronken, zegt dat meer iets over haar. Maar ja, zei speelt het onschuldige meisje met het brilletje en Etienne de vrouwonvriendelijke racist, dus het is nogal makkelijk een schuldige aan te wijzen.
Tuurlijk niet, alleen mannen die anderen aanranden worden aangeklaagd. Vrouwen toch niet, vrouwen poepen ook niet. Use your mind....quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kan Marcia ook worden aageklaagd
ik vind het prima verder hoe BB het doet. Wel raar dat op dit forum eerst iedereen loopt te huiliën over dat BB totaal niet de hardste ooit zou zijn, terwijl ze nu huiliën over dat BB gemeen zou zijn. BB6 is overduidelijk de hardste ooit, zij het psychologies gezien!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
BB = Manipulatie
Daar geef je je voor op
Wie daar het beste mee om kan gaan wint
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is er over dat onderwerp al een apart topic en wel deze Het Marcia - Etienne Incident
Ik zie ze allemaal nog pitten op de streams, dus dit is volkomen off-topic.
of topic:quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:29 schreef petraa het volgende:
Oke dan nog maar eens een reaktie van een vrouw. Het is zo dat er 2 schuld hebben in deze, maar ik kan het gedeelte dat E10 aan een Sabrina zat die knock out was niet vergeten. Hij had gewoon met zijn handen van Marcia moeten afblijven. Maar tegelijk vind ik het ook erg krom dat BB wel vorige week op het scherm zette haal Egbert uit de kamer van Sabrina en nu dit dan gewoon heeft laten gebeuren. Is dit het harde van BB ????? Als je mensen wilt beschermen doe je het op het moment supreme en niet achteraf want daar bescherm je ze niet mee.
Zo ik heb gezegd.![]()
Ja je hbt gelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is er over dat onderwerp al een apart topic en wel deze Het Marcia - Etienne Incident
Ik zie ze allemaal nog pitten op de streams, dus dit is volkomen off-topic.
Heb je helemaal gelijk in, ben ik ook met je eens, maar waarom vorige week bij Egbert wel al dat gedoe en dan nu achteraf dit ????quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
of topic:
Op het moment dat je beschermd moet worden moet je niet mee doen
Ik vind dat ze wel lang slapen heur!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef wolferl het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat ze nog slapen....
Ik vind het oke.
Ik hoorde wel iets, maar het was vast geen haan. Ik hoorde een Sprinkhaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
on topic: ik hoor geen haan
Ik nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef wolferl het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat ze nog slapen....
Ik vind het oke.
Wat bedoel je met dit ? achteraf ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, ben ik ook met je eens, maar waarom vorige week bij Egbert wel al dat gedoe en dan nu achteraf dit ????
Ja dank, valt niet mee hoor, om over slapende mensen commentaar te leveren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel lang slapen heur!
goed hey, ontopic
![]()
Oei!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef versabommie het volgende:
Ik hoorde dekens ritselen! Als dat maar goed gaat!
quote:
Daar ging t me meer om? BB heeft bevestigd? Is dat dan ook zo?quote:Vandaag heeft Big Brother bevestigd dat Etienne sexuele handelingen heeft verricht bij Marcia. Big Brother waarschuwde omdat zij door de drank niet volledig in staat was om te reageren op de handelingen van Etienne.
Vorige week werd egbert gelijk uit de kamer van Sabrina gerukt terwijl er niets aan de hand was. Volgens BB was er nu wel wat aan de hand, maar grepen ze niet gelijk in. Als je dan in wilt grijpen doe het dan gelijk en niet zo als nu achteraf tegen marcia aan praten dat ze out was enzo. Ik ben het nog steeds met je eens dat mensen zelf de keus hebben gemaakt het huis in te gaan, dat ze daar ook zelf de consequenties moeten dragen van alles wat er met ze gebeurd. Dus ik vind ook dat ze in principe niet beschermd moeten worden, maar als je het de ene week wel doet en daarna niet dan klopt er iets niet aan je regels of weet ik veel wat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit ? achteraf ?
Het scenario van BB tot 13.00 = Zzzzz, ritsel, draai, draai, Zzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef wolferl het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben bang dat ik dingen ga missen op de streams. Wie kan me zo over een half uurtje even bij kletsen?
ja hoor doe ik wel ga jij maar rustig je boodschappen doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef wolferl het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben bang dat ik dingen ga missen op de streams. Wie kan me zo over een half uurtje even bij kletsen?
kijk de filmpjes hier en daar maar ....BB pakt dit aan om om exposure te krijgen wederom over de rug van E10 daar waar het bizarre gedrag van Mo en Tijn angstvallig buiten het beeld blijft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Daar ging t me meer om? BB heeft bevestigd? Is dat dan ook zo?
Filmpjes hier en daar? Tuurlijk heb ik de filmpjes gezien, het gaat me alleen om het feit dat BB het al dan niet bevestigd heeft, dát Etiënne het gedaan heeft en dat Marcia en Sabrina aangifte kunnen doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk de filmpjes hier en daar maar ....BB pakt dit aan om om exposure te krijgen wederom over de rug van E10 daar waar het bizarre gedrag van Mo en Tijn angstvallig buiten het beeld blijft.
Waar staat het dan dat BB dat heeft bevestigd ?????quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Filmpjes hier en daar? Tuurlijk heb ik de filmpjes gezien, het gaat me alleen om het feit dat BB het al dan niet bevestigd heeft, dát Etiënne het gedaan heeft en dat Marcia en Sabrina aangifte kunnen doen.
Kijk: en dat is dus MANIPULATIE = BBquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Vorige week werd egbert gelijk uit de kamer van Sabrina gerukt terwijl er niets aan de hand was. Volgens BB was er nu wel wat aan de hand, maar grepen ze niet gelijk in. Als je dan in wilt grijpen doe het dan gelijk en niet zo als nu achteraf tegen marcia aan praten dat ze out was enzo. Ik ben het nog steeds met je eens dat mensen zelf de keus hebben gemaakt het huis in te gaan, dat ze daar ook zelf de consequenties moeten dragen van alles wat er met ze gebeurd. Dus ik vind ook dat ze in principe niet beschermd moeten worden, maar als je het de ene week wel doet en daarna niet dan klopt er iets niet aan je regels of weet ik veel wat.![]()
Lees nou eens wat je quote, ik stel precies dezelfde vraag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar staat het dan dat BB dat heeft bevestigd ?????
BB heeft naar mijn weten niets bevestigd. Is gewoon weer de ziekelijke sensatiezucht van het bblogquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Filmpjes hier en daar? Tuurlijk heb ik de filmpjes gezien, het gaat me alleen om het feit dat BB het al dan niet bevestigd heeft, dát Etiënne het gedaan heeft en dat Marcia en Sabrina aangifte kunnen doen.
KEEJ we snappen elkaarquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk: en dat is dus MANIPULATIE = BB
!!!
Er zijn geen regels, dat is het hele eieren eten.............. dat is de hardheid die men bedoelt.
Semmih heeft het door en mag er kritiek op hebben, hij zit in het huis en is niet zo bang als de rest.
Wij zijn toeschouwers en trappen er bijna in door mee te leven en onze mening te geven over regels etc. Maar dat is JUIST BB !!! We kunnen wel reageren op HOE de bewoners met de manipulatie omgaan.
sorry blont geboren en nooit wat bij geleerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees nou eens wat je quote, ik stel precies dezelfde vraag.
als een van die ziekelijke sensatielijers van het blog kan ik verklaren dat Marcia tegen Marlies en micheline heeft verteld dat Etienne naast haar was gaan liggen en dingen had gedaan en dat ze dit van bb in de dbk had gehoord.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB heeft naar mijn weten niets bevestigd. Is gewoon weer de ziekelijke sensatiezucht van het bblog
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:53 schreef Loedertje het volgende:
Gaat het nog over de streams of maken we van elke thread een Etienne item?
Bla bla, BB wilde dat MARCIA dit ging bespreken met die twee dames en dat ze het dan in de groep gingen gooien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als een van die ziekelijke sensatielijers van het blog kan ik verklaren dat Marcia tegen Marlies en micheline heeft verteld dat Etienne naast haar was gaan liggen en dingen had gedaan en dat ze dit van bb in de dbk had gehoord.
bb had ook aangegeven dat marcia er met marlies en micheline over moest praten en eventueel het gedrag van etienne tov vrouwen aan de kaak moesten stellen. de dames durfden dit niet aan.
on topic
ze slapen nog
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
Moniek wordt wakker !!!!!!!!!!!!!!!!!
In mijn ogen heb je de uitspraak van BB gewoon verkeerd geinterpeteerd, tuurlijk ze zouden aangifte kunnen doen. Het enige wat BB gister wilde is dat er gesprekken op gang kwamen, vandaar ook het naar de DBK roepen van een aantal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als een van die ziekelijke sensatielijers van het blog kan ik verklaren dat Marcia tegen Marlies en micheline heeft verteld dat Etienne naast haar was gaan liggen en dingen had gedaan en dat ze dit van bb in de dbk had gehoord.
bb had ook aangegeven dat marcia er met marlies en micheline over moest praten en eventueel het gedrag van etienne tov vrouwen aan de kaak moesten stellen. de dames durfden dit niet aan.
on topic
ze slapen nog
Dit hoort toch bij de streamverslagen ?????quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
Mo gaat weer naar bed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de tekst op de bblog is/was gewoon veel te opruiend. Als BB zeker van haar zaak was geweest was e10 er allang uit. Dat hele aangiftegedoe is gewoon kinderachtig aan het worden!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
on topic
ze slapen nog
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit hoort toch bij de streamverslagen ?????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |