hypocriete heksen zijn het!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ah de dames met een missie, die niks zeggen.
En denken dat Sabrina het moet weten... die weet het allang
Welnee, Stockholm syndroom.quote:
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Hoe reageerde ze daarop dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ah de dames met een missie, die niks zeggen.
En denken dat Sabrina het moet weten... die weet het allang
Marlies noemde het hoe Hummie tegen hen sprak : 'bijna poėtisch'quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
Welnee, Stockholm syndroom.
Achterlijk hoe ze in de badkamer Hummie ophemelen.
Die lag te toddelen met Tjennie, en giegelde alles weg... ze lagen samen, en zeiden tegen elkaar dat ze wel erg lang in de DBK zat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef Lyza het volgende:
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Hoe reageerde ze daarop dan?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
Tnx! Verbaast me ook weer niets trouwens, dat giegelen. Zucht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die lag te toddelen met Tjennie, en giegelde alles weg... ze lagen samen, en zeiden tegen elkaar dat ze wel erg lang in de DBK zat.
Reetridderrik toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef Yvet_te het volgende:
etienne denkt dat ie (nog) een vriendin heeft?![]()
Je kunt er om lachen, maar deze manipulatie begint eng te worden.quote:
Nu ook weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is die Marlies toch een leuke meelevende meid. Ze begrijpt echt iedereen. IE-DE-REEN !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor altijd van die waanzinnige ophemelende woorden als ze met hummie gesproken hebben (elk jaar weer).quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |