Hij zat er net aan te krabben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef BB6kijker het volgende:
Moet je nou toch kijken, je ziet zo die gore spleet van Rik.![]()
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rikquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef BB6kijker het volgende:
Moet je nou toch kijken, je ziet zo die gore spleet van Rik.![]()
En vreet Monique al haar nagels op.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
oh Monique heeft een tijdje bij Sa gewoond toen Rob haar bont en blauw had geslagen
toen ze in verhuizing zaten zeiden ze...niet alles horen wat je wil horenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
oh Monique heeft een tijdje bij Sa gewoond toen Rob haar bont en blauw had geslagen
Verbijsterend dat meneertje zich zo voor de camera durft te vingeren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rik
Ik hou der van
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rik
Ik hou der van
[afbeelding]
Ah, meteen de verklaring waarom Marcia zo keek..er zat iemand aan haar Etiennequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou der van
[afbeelding]
nou dat zeiden ze dus niet uit hun zelf.. Rik vroeg het en toen viel er een stilte en toen zei Sa ja volgens mij welquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
toen ze in verhuizing zaten zeiden ze...niet alles horen wat je wil horen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Sabrina: Bar sloot me gewoon op in huis, waarom deed hij dat ook alweer?
Monique: zodat je er niet uit kon
Sabrina: oh ja![]()
wat was er?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
het moment mensen nu!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Pfffffquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Nee Rik is weer spelbreker.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
het moment mensen nu!
e10 kreeg de gelegenheid iets over marcia te zeggen...quote:
kutrik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Rik is weer spelbreker.
"Met da staartje.. ik kan è nie over uit"
he bedankt hequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:34 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kut? Ach ja, je kunt dat ook een kutje noemen.
hypocriete heksen zijn het!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ah de dames met een missie, die niks zeggen.
En denken dat Sabrina het moet weten... die weet het allang
Welnee, Stockholm syndroom.quote:
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Hoe reageerde ze daarop dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef Bluezz het volgende:
Ah de dames met een missie, die niks zeggen.
En denken dat Sabrina het moet weten... die weet het allang
Marlies noemde het hoe Hummie tegen hen sprak : 'bijna poëtisch'quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
Welnee, Stockholm syndroom.
Achterlijk hoe ze in de badkamer Hummie ophemelen.
Die lag te toddelen met Tjennie, en giegelde alles weg... ze lagen samen, en zeiden tegen elkaar dat ze wel erg lang in de DBK zat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef Lyza het volgende:
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Hoe reageerde ze daarop dan?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
Tnx! Verbaast me ook weer niets trouwens, dat giegelen. Zucht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die lag te toddelen met Tjennie, en giegelde alles weg... ze lagen samen, en zeiden tegen elkaar dat ze wel erg lang in de DBK zat.
Reetridderrik toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef Yvet_te het volgende:
etienne denkt dat ie (nog) een vriendin heeft?![]()
Je kunt er om lachen, maar deze manipulatie begint eng te worden.quote:
Nu ook weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is die Marlies toch een leuke meelevende meid. Ze begrijpt echt iedereen. IE-DE-REEN !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor altijd van die waanzinnige ophemelende woorden als ze met hummie gesproken hebben (elk jaar weer).quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |