Hij zat er net aan te krabben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef BB6kijker het volgende:
Moet je nou toch kijken, je ziet zo die gore spleet van Rik.![]()
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rikquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:24 schreef BB6kijker het volgende:
Moet je nou toch kijken, je ziet zo die gore spleet van Rik.![]()
En vreet Monique al haar nagels op.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
oh Monique heeft een tijdje bij Sa gewoond toen Rob haar bont en blauw had geslagen
toen ze in verhuizing zaten zeiden ze...niet alles horen wat je wil horenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
oh Monique heeft een tijdje bij Sa gewoond toen Rob haar bont en blauw had geslagen
Verbijsterend dat meneertje zich zo voor de camera durft te vingeren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rik
Ik hou der van
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik had nog een capje gemaakt van het lekkere gekrab op de schurfterige plekjes aan de rechterzijkant van Rik
Ik hou der van
[afbeelding]
Ah, meteen de verklaring waarom Marcia zo keek..er zat iemand aan haar Etiennequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou der van
[afbeelding]
nou dat zeiden ze dus niet uit hun zelf.. Rik vroeg het en toen viel er een stilte en toen zei Sa ja volgens mij welquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
toen ze in verhuizing zaten zeiden ze...niet alles horen wat je wil horen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Sabrina: Bar sloot me gewoon op in huis, waarom deed hij dat ook alweer?
Monique: zodat je er niet uit kon
Sabrina: oh ja![]()
wat was er?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
het moment mensen nu!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Pfffffquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PC eend het volgende:
Nee Rik is weer spelbreker.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
het moment mensen nu!
e10 kreeg de gelegenheid iets over marcia te zeggen...quote:
kutrik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee Rik is weer spelbreker.
"Met da staartje.. ik kan è nie over uit"
he bedankt hequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:34 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kut? Ach ja, je kunt dat ook een kutje noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |