quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
het zijn hele normale vragen. Alsof ik weet wat de tien Egyptische temmpels zijn waarin Cleopatra met haar linker been als eerste op de stoeprand stond,.
Volgens mij bedoeld ie 3 verschillende motorsporters die hun pa achterna gegaan zijn hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat ze dezelfde achternaam moeten hebben.
Motorsport zou ik toch moeten weten, ik kijk het redelijk vaak.
Hmmm, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie 3 verschillende motorsporters die hun pa achterna gegaan zijn hoor
Niet dat ze dood giongen maar er zijn wel overleden vaders bij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie 3 verschillende motorsporters die hun pa achterna gegaan zijn hoor
Dan valt Senna afquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet dat ze dood giongen maar er zijn wel overleden vaders bij.
Die viel in een week inderdaad 80 kilo afquote:
Gilles en Jaques dat is één.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Villeneuve
Huh? ok...maar ik bedoelde dus gewoon met die lui, dat hun pa ook vroeger aan 1 of andere motorsport heeft gedaan, maar het zal wel niet goed zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet dat ze dood giongen maar er zijn wel overleden vaders bij.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Huh? ok...maar ik bedoelde dus gewoon met die lui, dat hun pa ook vroeger aan 1 of andere motorsport heeft gedaan, maar het zal wel niet goed zijn![]()
Kenny Sr en Jr idd nog één te gaanquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Roberts
Graven in het geheugen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:54 schreef MaJo het volgende:
Eerst kennen jullie geen namen en nu roepen jullie opeens van alles? Beetje vreemd...
Mis je me?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:56 schreef MaJo het volgende:
Oké dan is het goedKlik nog even op die link he
Waar is Yuri gebleven?
Je zegt juist dat de achternaam de voornaam is van een acteur, dus ik geef je de voornaamquote:
Bolkensteijn+1quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hill
Voornaam is achternaam van een acteur uit Good Will Hunting. Zo klopt iequote:Op maandag 16 oktober 2006 03:00 schreef tong80 het volgende:
Achternaam is voornaam van een acteur uit Good Will Hunting.
Het was cryptischquote:Op maandag 16 oktober 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zegt juist dat de achternaam de voornaam is van een acteur, dus ik geef je de voornaam
quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bolkensteijn+1
Al Unser Jr en Mario Andretti Jr hadden ook nog gekund.
Okquote:Op maandag 16 oktober 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
De voornaam is de achternaam van een acteur uit good will hunting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |