abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42713894
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zeker weten, je kan wel zien dat jij weinig in de SC zit
dat is toch het zelfde als ik meld ik ben moe dan gaan jullie toch ook niet met zijn alle een slaapliedje voor me zingen?
pi_42713895
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dus als ik nu zeg ik ben geil springen alle aanwezige mannen in hun auto en staan ze in rijen klaar om mij te bevredigen? (ik hoop nu dat ik geen ban krijg) ik kan me voor je neus zitten te vingeren dan nog heb jij geen toestemming mij een handje te helpen zonder dat ik dat wil,dat jij daar waarschijnlijk ook geil van word tja daar heb je dan je eigen linker en/of rechter hand weer voor
Dat is wat ik bedoel !!!!!!!!!! mannen denken gelijk dat ze alles mogen als maar 1 vrouw zegt dat ie geil is.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42713898
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:52 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dus als ik nu zeg ik ben geil springen alle aanwezige mannen in hun auto en staan ze in rijen klaar om mij te bevredigen? (ik hoop nu dat ik geen ban krijg) ik kan me voor je neus zitten te vingeren dan nog heb jij geen toestemming mij een handje te helpen zonder dat ik dat wil,dat jij daar waarschijnlijk ook geil van word tja daar heb je dan je eigen linker en/of rechter hand weer voor
Precies
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42713900
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Precies
heeft ze daadwerkelijk gezegd etienne jah ik wil het kom nu help me ik ben zo geil?
pi_42713902
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zeker weten, je kan wel zien dat jij weinig in de SC zit
Wat heedft dat met Sc te maken, daar zitten we niet. Je snapt er ook niks van eend.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 03:59:17 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_42713906
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:58 schreef Coraatje het volgende:

[..]

heeft ze daadwerkelijk gezegd etienne jah ik wil het kom nu help me ik ben zo geil?
Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42713907
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:56 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dat is toch het zelfde als ik meld ik ben moe dan gaan jullie toch ook niet met zijn alle een slaapliedje voor me zingen?
Ja kom op zeg... ik haaaat slaapliedjes
pi_42713909
quote:

[..]

E10 heet gewoon misbruik van haar gemaakt, klaar zat. Dat heet aanranden cq verkrachting.
pi_42713913
buiten deze discussie vink je nog wel lief hoor eendje (en nee ik ben niet geil,en hoef niet geholpen te worde )
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 04:02:15 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_42713916
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:00 schreef noucky het volgende:

[..]

E10 heet gewoon misbruik van haar gemaakt, klaar zat. Dat heet aanranden cq verkrachting.
Deed ze haar slipje uit ? Spreide ze haar benen ? Zei ze nee niet doen na tien seconden ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42713919
Even een enorm objectieve opmerking: Ik kijk geen BB, sterker nog, ik zou bij god niet weten wie de hoofdpersonen zijn hier en hoe ze eruitzien. Maar voor zover ik wijs kom uit dit verhaal vind ik het toch een beetje onzin dat de schuld hier op 1 persoon gespeeld wordt, wie die schuldige dan ook mag zijn. Als je iets echt niet wil, dan laat je dat duidelijk merken. En al helemaal met dit soort situaties. Als ze er echt op tegen was geweest dan heeft ze wss tijd genoeg gehad om dat duidelijk te maken.

@ Coraatje... Dien jij altijd schriftelijk in 3voud een verzoek in bij je vriend om sex te hebben? Komaan zeg...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_42713920
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:58 schreef noucky het volgende:

[..]

Wat heedft dat met Sc te maken, daar zitten we niet. Je snapt er ook niks van eend.
Roep voor de gein eens in een drukke SC dat je zo geil bent
pi_42713923
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:01 schreef Coraatje het volgende:
buiten deze discussie vink je nog wel lief hoor eendje (en nee ik ben niet geil,en hoef niet geholpen te worde )
We vinden elkaar toch allemaal lief ???? Dat betekent nog niet .......
pi_42713927
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:00 schreef noucky het volgende:

[..]

Meld misdaad 'anoniem'
pi_42713929
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Deed ze haar slipje uit ? Spreide ze haar benen ? Zei ze nee niet doen na tien seconden ?

ik heb het niet direct gezien he dus ik reageer op de filmjes van talpa die waarschijnlijk wat aangepast zijn
maar wat ik begrepen heb van die filpjes heeft ook marcia eerts even geslpen voor etienne erbij kwam nogmaals misschien was ze nog zo in slaap dat ze dacht dat het floris was (dit is echt speculatie)
pi_42713930
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:01 schreef Coraatje het volgende:
Ik vind jou ook lief hoor (en ja ik ben geil en wil je helpen )
pi_42713933
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Roep voor de gein eens in een drukke SC dat je zo geil bent
test;) niet leuk nu te weinig mensen ,maar overwacht gooi ik hem er tussen en zal opletten dat je bent eendje
pi_42713935
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:02 schreef DeeCruise het volgende:
Even een enorm objectieve opmerking: Ik kijk geen BB, sterker nog, ik zou bij god niet weten wie de hoofdpersonen zijn hier en hoe ze eruitzien. Maar voor zover ik wijs kom uit dit verhaal vind ik het toch een beetje onzin dat de schuld hier op 1 persoon gespeeld wordt, wie die schuldige dan ook mag zijn. Als je iets echt niet wil, dan laat je dat duidelijk merken. En al helemaal met dit soort situaties. Als ze er echt op tegen was geweest dan heeft ze wss tijd genoeg gehad om dat duidelijk te maken.

@ Coraatje... Dien jij altijd schriftelijk in 3voud een verzoek in bij je vriend om sex te hebben? Komaan zeg...
Als jij alles wel zou volgen zou je zeker een heel ander oordeel hebben. Iemand die zat is en geen weerwoord meer kan uitkramen is denk ik niet meer bij machte om nee te gaan zeggen.

en je opmerking tegen Coraatje vind ik nergens op slaan.
pi_42713937
Het heeft alles te maken met opvoeding en "normen en waarden"
pi_42713942
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:04 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik heb het niet direct gezien he dus ik reageer op de filmjes van talpa die waarschijnlijk wat aangepast zijn
maar wat ik begrepen heb van die filpjes heeft ook marcia eerts even geslpen voor etienne erbij kwam nogmaals misschien was ze nog zo in slaap dat ze dacht dat het floris was (dit is echt speculatie)
Er zijn ook stramfilmpjes die niet gecensureerd zijn.
pi_42713943
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:05 schreef noucky het volgende:

[..]

Als jij alles wel zou volgen zou je zeker een heel ander oordeel hebben. Iemand die zat is en geen weerwoord meer kan uitkramen is denk ik niet meer bij machte om nee te gaan zeggen.

en je opmerking tegen Coraatje vind ik nergens op slaan.
Mensen die zat zijn kunnen nog makkelijk een weerwoord eruitkrijgen. Tenzij je een alcoholvergiftiging hebt opgelopen, dan wordt het een ander verhaal maar dat is hier niet aan de orde..

Mijn opmerking vind je nergens op slaan omdat je hem niet begrijpt...Het was een reactie op deze opmerking:
quote:

[..]

Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_42713946
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:05 schreef sig000 het volgende:

Het heeft alles te maken met opvoeding en "normen en waarden"
Daar ben ik het volkomen mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_42713947
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:05 schreef Coraatje het volgende:

[..]

test;) niet leuk nu te weinig mensen ,maar overwacht gooi ik hem er tussen en zal opletten dat je bent eendje
Wat een wild experiment
pi_42713948
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:02 schreef DeeCruise het volgende:

waar haal je er opuit dat ik 3 x schriftelijk een verzoek indien dan? leg even uit waar je dat uit opmaakt
pi_42713951
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:08 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mensen die zat zijn kunnen nog makkelijk een weerwoord eruitkrijgen. Tenzij je een alcoholvergiftiging hebt opgelopen, dan wordt het een ander verhaal maar dat is hier niet aan de orde..

Mijn opmerking vind je nergens op slaan omdat je hem niet begrijpt...Het was een reactie op deze opmerking:
[..]
dat is bullshit heb je sabrina 2 weken terug niet out zien gaan en 3 minuten later stond ze op het bed te springen op het moment dat ze out was kon iedereen alles met haar doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')