abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42712085
Dit is gewoon BB 2006, deze dingen gebeuren ook in het dagelijkse leven. Alleen zie of hoor je ze niet. Onder invloed van drank kan je te ver gaan, maar dat weet je. Ga dan niet met BB in zee...
Wat een ophef over... ja over wat eigenlijk?
Laat ze lekker gaan dan hebben wij tenminste iets om naar te kijken, dat willen we toch ook?
Laten we gewoon de streams bekijken en genieten van wat er gebeurt, of liever 48 uur dansen bekijken...?
pi_42712484
Twee dronken zuipers waarvan er 1 een natte vinger heeft gehaald. Waar hebben we het over, ze liet het overduidelijk toe en we weten etjen is een plejer met een blik die homoos en grieten dronken van geluk laat smachten naar zijn intieme aanraking.

Tja en nuchter denken ze er dan anders over.
Buiten pissen is ook niet alles.
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 01:55:01 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_42712692
Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 oktober 2006 @ 01:56:24 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_42712714
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Marcia heeft dit op haarzelf afgeroepen, dat Hummie haar nu in bescherming neemt is natuurlijk volstrekt belachelijk. Dan hadden ze op het 'moment supreme' moeten ingrijpen, niet met dat achter gelul in een dagboekkamer.
Precies, deden ze ook bij Egbert toen er overduidelijk niets aan de hand was.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42712720
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
Nou Ik vermoed dat Hummie nu Etienne aan de schandpaal wil nagelen. Eerst Egbert en nu hij. Marcia heeft vooral spijt omdat ze achteraf besefte dat haar vriend dit ook kon zien.
Niet alleen achteraf, vlak voor ze niet in haar eigen bed, maar in het 2 persoonsbed ging liggen, waar ze min of meer met e10 had afgesproken, hield ze nog een heel verhaal over floris en dat ze helemaal niks van e10 moet hebben en hem lelijk vindt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42712763
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Marcia heeft dit op haarzelf afgeroepen, dat Hummie haar nu in bescherming neemt is natuurlijk volstrekt belachelijk. Dan hadden ze op het 'moment supreme' moeten ingrijpen, niet met dat achter gelul in een dagboekkamer.
Hummie neemt haar helemaal niet in bescherming, ze had die natte klefzak die kamer uit moeten halen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42712847
Even voor de duidelijkheid: Marcia ging in het bed van Etienne liggen.

Ze heeft zelf een eenpersoonsbed
pi_42713001
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef avonne het volgende:

Maar ze was dronken en dan weet ze niet meer wat ze doet, daar had dronken e10 rekening mee moeten houden
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 02:16:48 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_42713029
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar ze was dronken en dan weet ze niet meer wat ze doet, daar had dronken e10 rekening mee moeten houden
ha ha ha ha. Dan moet ze niet drinken. Bij het vorige feestje was ze ook niet te houden qua geilheid.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42713047
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef avonne het volgende:

HIJ ging bij haar liggen
Only Human
pi_42713095
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:

[..]

HIJ ging bij haar liggen
want dat hadden ze afgesproken
pi_42713171
Marcia is gewoon te geil voor woorden na een beetje drank... en E10 de puber dacht daar even gebruik van te maken..

Triest ventje
pi_42713220
E10 vind ik stomweg een looser. Zijn verhalen over hoeveel meiden hij wel niet heeft gehad. Ja allemaal geneukt zeker toen ze dronken waren zodat hij geen commentaar krijgt over zijn kleine pikkie.
Voor mij is hij een eng mannetje en onzedelijk intiem betasten zonder toestemming is stomweg aanranden c.q. verkrachten.

Ik zit er niet mee dat hij zich nu kloten voelt, dat mannetje met zijn grote bek krijgt eindelijk eens commentaar van een hogere. Zijn vader en moeder hebben geen invloed meer op hem.
Wat laat dat ventje zich nu kennen, nu heeft hij geen grote bek meer hhahahahah.

Ik ben benieuwd wat er is gezegd in de Dagboekkamer, hij heeft denk ik heel wat te horen gekregen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42713259
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:20 schreef avonne het volgende:

[..]

want dat hadden ze afgesproken
Uit een grapje ja
Only Human
pi_42713303
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef noucky het volgende:
E10 vind ik stomweg een looser. Zijn verhalen over hoeveel meiden hij wel niet heeft gehad. Ja allemaal geneukt zeker toen ze dronken waren zodat hij geen commentaar krijgt over zijn kleine pikkie.
Voor mij is hij een eng mannetje en onzedelijk intiem betasten zonder toestemming is stomweg aanranden c.q. verkrachten.

Ik zit er niet mee dat hij zich nu kloten voelt, dat mannetje met zijn grote bek krijgt eindelijk eens commentaar van een hogere. Zijn vader en moeder hebben geen invloed meer op hem.
Wat laat dat ventje zich nu kennen, nu heeft hij geen grote bek meer hhahahahah.

Ik ben benieuwd wat er is gezegd in de Dagboekkamer, hij heeft denk ik heel wat te horen gekregen.
Helemaal gelijk, maar schakel Sab en Marcia niet uit
Only Human
pi_42713439
ik vind dat beide hier schuldig aan zijn , ook marcia had kunnen zeggen dat ze nietv wilde. en etiennen hoort gewoon het besef te hebben dat als een vrouw out/of heel dronken is je dara met je takken vanaf moet blijven maar etienne uit zijn verhalen dat hij de zwakste meisjes uitkies het voorval wat bij sabrina gebeurde en dan dit geeft mij wel het idee dat etienne wel weet wat hij doet en het dus ook bewust doet ,en dat maakt hem voor mij heel fout.hem gelijk als aanrander verkrachter uitmaken vind ik heel ver gaan maar dat BB hem er over aanspreekt ,en het misschien in de groep wil gooien vind ik terecht
iemand moet hem toch vertellen dat als een vrouw dronken is je dan niet zomaar kan/mag gaan friemelen
pi_42713464
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

ha ha ha ha. Dan moet ze niet drinken. Bij het vorige feestje was ze ook niet te houden qua geilheid.

Ze doet me denken aan kim Basinger, in Blind date
pi_42713470
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Uit een grapje ja
En daarom ging ze niet in haar eigen bed liggen?
  maandag 16 oktober 2006 @ 02:52:53 #44
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42713529
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoi Donald Duck
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42713580
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

als ik bij je in bed ga liggen betekend dat toch ook niet dat ik wil dat je gaat friemelen (ik heb vaak genoeg met een man GESLAPEN (dus ook echt alleen geslapen)
als een vrouw in een rokje loopt doet ze dat ook niet om een man in bed te krijgen (en dat soort cliche veroordelingen)
pi_42713633
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:57 schreef Coraatje het volgende:

[..]

als ik bij je in bed ga liggen betekend dat toch ook niet dat ik wil dat je gaat friemelen
quote:
(ik heb vaak genoeg met een man GESLAPEN (dus ook echt alleen geslapen)
als een vrouw in een rokje loopt doet ze dat ook niet om een man in bed te krijgen (en dat soort cliche veroordelingen)
Heb je het gezien?
Ze stond op springen
pi_42713642
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

Heb je het gezien?
Ze stond op springen
ik sta ook wel is op springen (dan nog heb ik me eigen handen) betekend niet gelijk dat ze wil dat iemand haar helpt toch?
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 03:03:25 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_42713653
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze doet me denken aan kim Basinger, in Blind date
Ja

maandag 16 oktober 2006 @ 03:05:38 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_42713676
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:02 schreef Coraatje het volgende:

ik sta ook wel is op springen (dan nog heb ik me eigen handen) betekend niet gelijk dat ze wil dat iemand haar helpt toch?
Dan kan ze toch afwijzend reageren ipv haar benen te openen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42713704
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:02 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Hoeft het niet te betekenen, maar ze zocht het zelf op, ze zei net zelf dat ze het onterecht van BB vindt dat ze e10 de schuld willen toeschuiven, omdat ze vind dat ze er zelf ook schuld aan heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')