Precies, deden ze ook bij Egbert toen er overduidelijk niets aan de hand was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Marcia heeft dit op haarzelf afgeroepen, dat Hummie haar nu in bescherming neemt is natuurlijk volstrekt belachelijk. Dan hadden ze op het 'moment supreme' moeten ingrijpen, niet met dat achter gelul in een dagboekkamer.
Niet alleen achteraf, vlak voor ze niet in haar eigen bed, maar in het 2 persoonsbed ging liggen, waar ze min of meer met e10 had afgesproken, hield ze nog een heel verhaal over floris en dat ze helemaal niks van e10 moet hebben en hem lelijk vindtquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef itsme het volgende:
Nou Ik vermoed dat Hummie nu Etienne aan de schandpaal wil nagelen. Eerst Egbert en nu hij. Marcia heeft vooral spijt omdat ze achteraf besefte dat haar vriend dit ook kon zien.
Hummie neemt haar helemaal niet in bescherming, ze had die natte klefzak die kamer uit moeten halenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Marcia heeft dit op haarzelf afgeroepen, dat Hummie haar nu in bescherming neemt is natuurlijk volstrekt belachelijk. Dan hadden ze op het 'moment supreme' moeten ingrijpen, niet met dat achter gelul in een dagboekkamer.
Maar ze was dronken en dan weet ze niet meer wat ze doet, daar had dronken e10 rekening mee moeten houdenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef avonne het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Marcia ging in het bed van Etienne liggen.
Ze heeft zelf een eenpersoonsbed
ha ha ha ha. Dan moet ze niet drinken. Bij het vorige feestje was ze ook niet te houden qua geilheid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ze was dronken en dan weet ze niet meer wat ze doet, daar had dronken e10 rekening mee moeten houden
HIJ ging bij haar liggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef avonne het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Marcia ging in het bed van Etienne liggen.
Ze heeft zelf een eenpersoonsbed
Helemaal gelijk, maar schakel Sab en Marcia niet uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef noucky het volgende:
E10 vind ik stomweg een looser. Zijn verhalen over hoeveel meiden hij wel niet heeft gehad. Ja allemaal geneukt zeker toen ze dronken waren zodat hij geen commentaar krijgt over zijn kleine pikkie.
Voor mij is hij een eng mannetje en onzedelijk intiem betasten zonder toestemming is stomweg aanranden c.q. verkrachten.
Ik zit er niet mee dat hij zich nu kloten voelt, dat mannetje met zijn grote bek krijgt eindelijk eens commentaar van een hogere. Zijn vader en moeder hebben geen invloed meer op hem.
Wat laat dat ventje zich nu kennen, nu heeft hij geen grote bek meer hhahahahah.
Ik ben benieuwd wat er is gezegd in de Dagboekkamer, hij heeft denk ik heel wat te horen gekregen.
Ze doet me denken aan kim Basinger, in Blind datequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
ha ha ha ha. Dan moet ze niet drinken. Bij het vorige feestje was ze ook niet te houden qua geilheid.
En daarom ging ze niet in haar eigen bed liggen?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom ging ze niet in haar eigen bed liggen?
als ik bij je in bed ga liggen betekend dat toch ook niet dat ik wil dat je gaat friemelen (ik heb vaak genoeg met een man GESLAPEN (dus ook echt alleen geslapen)quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom ging ze niet in haar eigen bed liggen?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik bij je in bed ga liggen betekend dat toch ook niet dat ik wil dat je gaat friemelen
Heb je het gezien?quote:(ik heb vaak genoeg met een man GESLAPEN (dus ook echt alleen geslapen)
als een vrouw in een rokje loopt doet ze dat ook niet om een man in bed te krijgen (en dat soort cliche veroordelingen)
ik sta ook wel is op springen (dan nog heb ik me eigen handen) betekend niet gelijk dat ze wil dat iemand haar helpt toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb je het gezien?
Ze stond op springen
Jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan kim Basinger, in Blind date
Dan kan ze toch afwijzend reageren ipv haar benen te openenquote:Op maandag 16 oktober 2006 03:02 schreef Coraatje het volgende:
ik sta ook wel is op springen (dan nog heb ik me eigen handen) betekend niet gelijk dat ze wil dat iemand haar helpt toch?
Hoeft het niet te betekenen, maar ze zocht het zelf op, ze zei net zelf dat ze het onterecht van BB vindt dat ze e10 de schuld willen toeschuiven, omdat ze vind dat ze er zelf ook schuld aan heeft!quote:Op maandag 16 oktober 2006 03:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik sta ook wel is op springen (dan nog heb ik me eigen handen) betekend niet gelijk dat ze wil dat iemand haar helpt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |