jah, mod he, post gwoon door het slotje heenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:41 schreef PKfotografie het volgende:
vroeg ik me ook al af.
alleen was het topic vol
Voor mij staat ie gewoon nog open.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af.
alleen was het topic vol
Doe maar niet, heb al wat hoofdpijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Xilantof het volgende:
Hier mag lawaai worden gemaakt!
modjes van tegenwoordig !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jah, mod he, post gwoon door het slotje heen
*sorry PeRi*
goed getypt maar 50mm 1.8 is zatquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb al wat hoofdpijn.
* Sebasser is trouwens even met zijn D70 en zijn nieuwe Nikkor 50MM 1:1.8 D (zo goed getypt?) aan het spelen
Sinds wanneer balen stekkers?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
wat nou gezellig?
ik baal als een stekker
What's wrong?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
wat nou gezellig?
ik baal als een stekker
Ach ja, ik dacht als ik het precies overtyp dat het dan altijd wel goed zal zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
goed getypt maar 50mm 1.8 is zat
1:1,8 is niet echt nodig (snappen je zo al )
pijn in voet...moeilijk lopen....ws operatiequote:
een stekker is een beroeps vormquote:
een verdoving is zo geregeld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
pijn in voet...moeilijk lopen....ws operatie
en ik heb naaldenvrees...
moeilijk lopen doe ik ook wel squote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
als je geduld hebt moet je naar houten gaan in novemberquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht als ik het precies overtyp dat het dan altijd wel goed zal zijn
Morgen trouwens even langs de Mediamarkt.
Van die UV filters of iets dergelijks kopen, om mijn lenzen te beschermen.
Welke kan ik het beste kopen?
Daarnaast zit ik ook vaak met het probleem dat mijn lenzen soms wel vies worden, door water, of vet, of iets anders.
Waarmee kan ik dat het beste schoonmaken?
Euj das niet fijn idd.. Ik ben laatst ook onder het mes geweest en ik was er absoluut niet blij mequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ze hebben bij de MM hier in groningen Hoya (dacht ik hoor) filters voor 12 euro.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je geduld hebt moet je naar houten gaan in november
daar kun je goedkoop aan filters komen.
en schoonmaken doe je denk ik met een lenzen doekje (zelf doe ik het met mijn shirt)
Bij mij gaat het nooit goed, prikken. Ik hou dr altijd blauwe plekken aan over omdat ze de aders nooit kunnen vinden. Laatst keer hielden mn aders ermee op zelfs met het buisje verwisselen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moeilijk lopen doe ik ook wel s
moet ik gwoon eerder naar de wc gaan
niet kijken als ze met naald gaan werken helpt
moest van de week bij bedrijfsarts ook geprikt worden, nix gevoeld, goeie zuster![]()
![]()
das een beurs inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben bij de MM hier in groningen Hoya (dacht ik hoor) filters voor 12 euro.
Is dat teveel dan?
Wat is er in houten dan? (of is dat een beurs ofzo?)
bij mij 3 buisjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:53 schreef PeRi het volgende:
Bij mij gaat het nooit goed, prikken. Ik hou dr altijd blauwe plekken aan over omdat ze de aders nooit kunnen vinden. Laatst keer hielden mn aders ermee op zelfs met het buisje verwisselen.. Ben 4x geprikt ipv 1x meteen toen.
.
Dan koop ik ze wel gewoon hier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das een beurs inderdaad.
en een filter kost al snel rond de 10 euro dus veel is het niet (ik heb hier wel duurdere geloof ik, goedkoper ook)
Damn, dat is echt veel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Xilantof het volgende:
Een écht goede UV filter is gruwelijk duur...
Als je bijv. van B+W een slim UV filter wilt met MRC coating ben je je voor je 50mm (52mm filtermaat) 46 euro kwijt
das waar maar daarom heb ik ook veelal goedkope filtersquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan koop ik ze wel gewoon hier.
Maar met een shirt schoonmaken is toch veel te gevaarlijk?
Als je door de stad loopt, dan heb je al binnen 5 minuten een stuk of 20.000 korrels zand of ander spul op je..
Mij is verteld dat je daar slechte foto's van krijgt...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das waar maar daarom heb ik ook veelal goedkope filters![]()
das voor een deel ook wel weer waar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mij is verteld dat je daar slechte foto's van krijgt...
Ga maar weer achter in de rij staan!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bent goed in topics openen. Ik ben weer verliefd op je...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ga maar weer achter in de rij staan!
Welke rij?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ga maar weer achter in de rij staan!
Tja, als je zelf vooraan staat zie je niet wat er achter je gebeurd hé PeRi!quote:
Vraag je nou of je met me wilt verkeren Xilquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tja, als je zelf vooraan staat zie je niet wat er achter je gebeurd hé PeRi!
Die kan niemand over hebben. De Zenitar wordt geleverd in 2 smaken, K-bajonet en M42 schroefdraad. Met een adapter kun je de M42 versies aan zowat iedere camera die ooit gemaakt is koppelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand nog een Zenitar over met Canon mount?
Ook jij bedankt Kwiebuskequote:Op maandag 16 oktober 2006 07:40 schreef kwiebuske het volgende:
sterkte P
Niet altijd...quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Wat een heerlijk weer is het zeg. Koud, dat wel, maar echt lekker! Ik liep helemaal vrolijk naar kantoor net![]()
nou helpt verliefd zijn ook wel goed qua vrolijkheid
Oeh, dan zeker welquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah okay, niet altijd neeMaar als 't wederzijds is (en dat issut
) dan wel
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:42 schreef freud het volgende:
Zoooo. Eten!
Ik heb krukken in huisquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:11 schreef freud het volgende:
Goeiemorgen allen! Het was echt weer maandag op de weg zeg. Files waar je eng van wordt.
Sterkte PW. En Prupke, dat ding moet echt uit je voet, hoe klote het ook is. Het was echt geen klein dingetje zeg! Sterkte en alvast oefenen met lopen op je hiel alleen...
mamma van HM2 is gwoon heel lievquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef nikky het volgende:
Ik heb een knuffelteddy van HM2 zijn mamma gekregen
Lief he?
Jah, echt welquote:
Zou mijn ukkie dan ook cute zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
Lievv zijn is erfelijk hoor...![]()
Nikky is cute![]()
tuurlijk..quote:
Die was ook heel erg lief ja...quote:
Die van mij was ook erg lief ^_^quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die was ook heel erg lief ja...![]()
Verder weet ik niet..![]()
Nee, geen Bizzy Bee en PW scheelt heel ergquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:48 schreef umberrella het volgende:
deze is toch nog niet zo vol :p
D'r zijn er wel enkele die lekker kunnen koken jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef umberrella het volgende:
Cool!
Ben nog nooit op een FOT! meet geweest...
dus ik weet ook niet over de kookkunsten van de users af...
*note to self "Aggegraat en accuklemmen meenemen komend weekend." Effe Mauro opladenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
D'r zijn er wel enkele die lekker kunnen koken ja![]()
Mogguh overigens.
Mijn batterij is leeg. En daar baal ik van. Ik heb het niet over de batterij van de camera of enig ander fysiek apparaat maar de interne batterij van Mauro![]()
Graag!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*note to self "Aggegraat Aggregaat en accuklemmen meenemen komend weekend." Effe Mauro opladen![]()
oei spelvautenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Graag!
btw, rijden we samen? of gaan we apart?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Anders kan je m'n batterij niet oplaaien![]()
okidokiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:49 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Nee dat wil dan niet.
Ik bericht je over hoe en wat...![]()
kachelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:54 schreef umberrella het volgende:
weet iemand wat tegen verkleumde kantoorhanden?
tosti-ijzerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:54 schreef umberrella het volgende:
Verse laserprintjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:54 schreef umberrella het volgende:
Is je baas erachter dag je geen machine bent?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:19 schreef Mauro het volgende:
batterij is leeg. En daar baal ik van. Ik heb het niet over de batterij van de camera of enig ander fysiek apparaat maar de interne batterij van Mauro![]()
Hoi, van hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoi! Ik leef ook nog!
oef!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoi! Ik leef ook nog!
Gooit lovende grafrede maar in de prullenbakquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:38 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoi! Ik leef ook nog!
* freud reanimeert An zolang hij toch bezig is met het rijk der bijna-doden.quote:
* freud mompelt iets over vrouwen achter het stuur...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:50 schreef Ymke het volgende:
Met de auto door het rode licht . mopper
*vist grafrede weer uit de prullebak en veranderd alle lovende woordjes over Xilatoffie in An24 nu hij ziet dat Freud bezig is met reaniprutsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef freud het volgende:
[..]
Gooit lovende grafrede maar in de prullenbak. Hoest?
[..]
* freud] reanimeert An zolang hij toch bezig is met het rijk der bijna-doden.[/me]
[..]
[me=freud mompelt iets over vrouwen achter het stuur...
Het is een duur geintje, net nog even geprobeert het stoplicht mee te pakken?
Als ik jou was, zou ik eens naar je remmen laten kijken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:50 schreef Ymke het volgende:
Met de auto door het rode licht . mopper
Reanimeren doe je _zonder_ tong zeg je??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef HMaster-II het volgende:
*vist grafrede weer uit de prullebak en veranderd alle lovende woordjes over Xilatoffie in An24 nu hij ziet dat Freud bezig is met reaniprutsen![]()
Dat is geen rearnimeren mafkees, dat is ribben breken
![]()
![]()
![]()
Nu nog goed spellen en misschien dat we je dan gelovenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
* freud is gecertificeert renamimeneertje!
nee, je hangt al aan de Galgjeboom...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:18 schreef freud het volgende:
Mag ik een T ruilen?
Ik vroeg het aan de lieftallige assistentequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nee, je hangt al aan de Galgjeboom...![]()
![]()
Is dat die assistente die jou 's morgens je Brinta voert??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan de lieftallige assistente.
Nee, dat moet ik zelf doen. Weinig vrouwen die dat trouwens willen om 6:00quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat die assistente die jou 's morgens je Brinta voert??![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
sowwie Nikky
![]()
*In hoek staan gaat![]()
Hij vind het gewoon lekker!!!quote:
Ik. Ben meer van lief zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:55 schreef WurM het volgende:
Wie niet?
Je moet die jongen niet zo uitlachen johquote:
Eelt op mijn zieltje van alle vrouwen die dit voor An gedaan hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet die jongen niet zo uitlachen joh
Je krijgt alleen eelt van de vrouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Eelt op mijn zieltje van alle vrouwen die dit voor An gedaan hebben.
Wel op mijn zieltje. Lichaamsdelen van mij reageren elk anders op vrouwenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt alleen eelt van de vrouwen![]()
Zeur niet, zo kom je niet aan de vrouwquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent MUTSquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Je kwetsbaar opstellen en gevoelens tonen doet het toch goed bij vrouwen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent MUTS![]()
Alleen als je alle andere 'keurpunten' mee hebt toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef freud het volgende:
[..]
Je kwetsbaar opstellen en gevoelens tonen doet het toch goed bij vrouwen?
Lees onderstaande quote eens..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef freud het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeur niet, zo kom je niet aan de vrouw![]()
Hoi!quote:
Nouja, vanaf maandagochtend druk geweest, en dus niet online!quote:
Je grafrede is je beste recensie zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef freud het volgende:
[..]
Gooit lovende grafrede maar in de prullenbak. Hoest?
Yep dat wordt een verkoudheidje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef WurM het volgende:
Ik voel me zo vrij, om op je vraag te antwoorden Xil:
Ik heb last van mn keel en denk dat ik ziek word...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef freud het volgende:
[..]
quote:
Mjep, k heb ook t idee dat ik idd niet de enige benquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef Xilantof het volgende:
@WurM: Iedereen hoor ik erover. Zelf houd ik het nu nog bij een snotterneus af en toe... hopelijk blijft het daarbij.
@Freud: Misschien nóg eerder weg gaan?![]()
Ga je dan schaamteloos bezattenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef Yoni het volgende:
Bluh! Ik wil niet meer leren!
dan ga je butterflies tellenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef Yoni het volgende:
Bluh! Ik wil niet meer leren!
Dat lijkt me nie zo'n goed ideequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ga je dan schaamteloos bezatten
ik ben al begonnen maar het schiet niet echt opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ga je dan schaamteloos bezatten
Gewoon een baccos pakken ...genoeg bacardi er in:-)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik ben al begonnen maar het schiet niet echt op![]()
baco's yuk!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gewoon een baccos pakken ...genoeg bacardi er in:-)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef WurM het volgende:
pff! Baco's, Breezers, wijn... Allemaal voor mietjes.
Bier is de drank voor echte mannen!
kut heeft er iemand toch nog gelijk ....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef prupke het volgende:
[..]
baco's yuk!!
doe mij maar een biertje
Bier én appelsiensap ja...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef WurM het volgende:
Ga toch weg met dat bier manquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef WurM het volgende:
pff. jij drinkt bijna alleen maar cola.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat bier manCognac
Whisky
Wodka
Dat is mannendrank. Bier is voor mietjes.
Pfffffffffffff ....wie zegt dat? woehaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef WurM het volgende:
Hey P...met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat bier manCognac
Whisky
Wodka
Dat is mannendrank. Bier is voor mietjes.
...mee men nie dan...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey P...met jou kan ik praten![]()
Vertel mij wat dat je geen vent bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
...mee men nie dan...
maar ja ben ook geen vent he
i have proof : [testcase] cirkelsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vertel mij wat dat je geen vent bent![]()
![]()
Checkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
ps. neem je volgende week wat lekkers te drinken mee![]()
wat zal ik zeggen?quote:
Nee...we slapen allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:02 schreef Graaf_Tell het volgende:
hallo nog iemand wakker?
Nee, maar fokken welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:02 schreef Graaf_Tell het volgende:
hallo nog iemand wakker?
vandaag is pas 7 minuten oud. dus ehh nope nog niks geschoten vandaagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Graaf_Tell het volgende:
iemand nog iets moois op de foto gezet vandaag wat niet gepost is in : post hier je mooiste foto?
beter als kramp ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vervelend wel dat slaap typen
wordt altijd wakker met kramp in de vingers![]()
Vlinders en vlinders heb ik op de foto staan, naast wat ander spul.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vandaag is pas 7 minuten oud. dus ehh nope nog niks geschoten vandaag
Ben jij altijd zo bijdehand?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vandaag is pas 7 minuten oud. dus ehh nope nog niks geschoten vandaag
vlinders vind ik niet spannend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vlinders en vlinders heb ik op de foto staan, naast wat ander spul.![]()
ik heb in de 12 minuten dat deze dag jong is nog geen foto gemaakt hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Graaf_Tell het volgende:
iemand nog iets moois op de foto gezet vandaag wat niet gepost is in : post hier je mooiste foto?
vald wel mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo bijdehand?
jesus zeg!!
tis maar net wat je concreet noemt.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vald wel mee.
ik hou alleen van duidelijke posts.
en daar geef ik duidelijk antwoord op.
je had een conkrete vraag en ik gaf daar een conkreet antwoord op.
![]()
Misschien iets minder drinken, zo op de late avond?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vald wel mee.
ik hou alleen van duidelijke posts.
en daar geef ik duidelijk antwoord op.
je had een conkrete vraag en ik gaf daar een conkreet antwoord op.
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vlinders vind ik niet spannend.
maar vlinders daar in tegen![]()
doe dus maar iets uit je tweede onderwerpen serie![]()
pfff dislect dat je er staat als je nu pas spelfouten bij mij kan ontdekken,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Misschien iets minder drinken, zo op de late avond?
Er verschijnen wat spelfouten in je posts.
Zo hee, wat een airquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pfff dislect dat je er staat als je nu pas spelfouten bij mij kan ontdekken,
(zijn maar weinig posts die ik foutloos schrijf)
[6th sense stemmetje]quote:
Tijd voor verhuizing dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
Peace manVandaag een nieuwe dag
Vandaag de dag maar eens begonnen met..........een verstopping
Kon gisteravond nog een douche droogdweilen
Dat huis van mij is best krakkemikkig geloof ik
Is het koop of huur trouwens P? Verstoppingen zijn niet relaxed nee...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
Peace manVandaag een nieuwe dag
Vandaag de dag maar eens begonnen met..........een verstopping
Kon gisteravond nog een douche droogdweilen
Dat huis van mij is best krakkemikkig geloof ik
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
terwijl iedereen aan 't zuipen is/was heb ik eindelijk de de-fish optie ontdekt in PSP XI. Heb er nu 2 stappen voor nodig, eerst bolvormige vertekening corrigeren, dan perspectiefcorrectie. Resultaat bij de Berlijn foto is als volgt:
[afbeelding]
Tip: Scheer je kaal, dat scheelt echt enorm in het aantal verstoppingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Koophuisje, freud. Maar de verstopping is al gefixedIk heb net even mijn douchebak weggesloopt, zo'n anti-verstoppingsdraad door de afvoer heengehaald en met een beetje kracht liep toen alles weer door en nou maar hopen dat ik niet door de afvoer bij de benedenburen ben gegaan
Het gebeurt wel vaker, alleen altijd op de meest ongelegen momenten
![]()
Zo maar eens onder de douche springen en naar kantoor dus
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tip: Scheer je kaal, dat scheelt echt enorm in het aantal verstoppingen
Hey, wie zijn hoofd is dat nou?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb er serieus over nagedacht, maar er zijn mensen in mijn omgeving die dat niet zo'n goed plan vonden
Je typt anders aardig voor een lijkquote:
exif info bekijktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeieavond allen
Peet is er weer, ff weg naar emmen geweest ...zeer emotionele momenten gehad, maar ook ff naar emmer zoo geweest.
[[u rl=http://petlin.nl/zooemmen.jpg]afbeelding[/url]]
Projectleidertjes zijn het slijk der ICTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:12 schreef freud het volgende:
Maandag 2e gesprek bij GPR om projectleidertje te mogen zjin.
Ik voldoe aan de gestelde eisen. Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Projectleidertjes zijn het slijk der ICTZe kunnen over het algemeen niks en hebben vrijwel altijd een grote bek
waar staat die afkorting voor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:Ik ben MCSA
![]()
*moorkop eet om t te vieren*
Microsoft Certified Systems Administratorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar staat die afkorting voor?
Maar iig gefeliciteerd!
Klink leuk!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Microsoft Certified Systems Administrator
gefeliquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Microsoft Certified Systems Administrator
Gecertificeerd een microsoft systeem administrerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gefeli
En wat kan een MCSA zoal?
Niks natuurlijk, ik ben IT-erquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gefeli
En wat kan een MCSA zoal?
Ga jij es ff gauw asfalt poetsen, wijsneusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gecertificeerd een microsoft systeem administreren
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Ga jij es ff gauw asfalt poetsen, wijsneus
Je zou theoretisch een hoop kunnen maar je doet het niet.quote:
Nee.. ik ga mijn huisje opruimenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je zou theoretisch een hoop kunnen maar je doet het niet.gefeli
Dus vanavond ga je je schaamteloos bezatten?
Rustig aan hequote:
Deed dat zeer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef WurM het volgende:
Rustig aan he
Ik heb vannacht mijn nieuwe statief eens uitgeprobeerd op mezelf... Vanavond eens kijken of t wat is geworden
Eerst loopt ie te mekkeren dat ie grieperig aan het worden is, gaat ie vervolgens zichzelf mishandelen met een statiefquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Rustig aan he
Ik heb vannacht mijn nieuwe statief eens uitgeprobeerd op mezelf... Vanavond eens kijken of t wat is geworden
GMTAquote:
Prupke?quote:
Owjaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Yv...
Beantwoord mijn mailtje eens !!!
heey geen banbesprekingen hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Wil namelijk weer kunnen baggeren kwaliteitsposten
WHZ Yoniquote:
Projectleiders vertellen dat ze de boom in kunnenquote:En wat kan een MCSA zoal?
Gefeliciteerd met je MCSA! Kan ik voortaan met jou meerijden??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:Ik ben MCSA
![]()
*moorkop eet om t te vieren*
Sorry..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
heey geen banbesprekingen hierje kan PMSsen
Ik vind het ook een mooi werkwoord...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry..
Maar ik hád al een mail gestuurd..
Maar daar werd niet op gereageerd
dus......
PMSsen
Ik wist dat er zulk commentaar op zou komen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst loopt ie te mekkeren dat ie grieperig aan het worden is, gaat ie vervolgens zichzelf mishandelen met een statief![]()
Jij bent echt niet wijs he??![]()
![]()
Mannen kunnen helemaal niet PMSsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi werkwoord...
Als je achter op de fiets wil, primaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je MCSA! Kan ik voortaan met jou meerijden??
Weet je dat zeker ? Als ik af en toe zo rondkijk betwijfel ik datquote:
Woeiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb echt een on-ver-woest-baar humeur vandaag.Gister een hele geslaagde shoot gedaan en mijn locatiejacht voor een andere shoot loopt op nog veel rondere rolletjes dan ik had durven dromen.
Van die shoot van gister over ca twee weken, die andere gaat pas over een paar maanden plaatsvindenquote:
Is dit geen geregistreerde uitspraak, of iets met copyright?quote:
Vast welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:33 schreef freud het volgende:
[..]
Is dit geen geregistreerde uitspraak, of iets met copyright?
men neme 1 boterham en besmere deze ruim met pindakaas.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand een idee voor een gerecht wat simpel te maken is voor 1 persoon?
Mijn vriendin heeft verzonnen dat ze dat geneuzel van sonja bakker gaat doen.
Men lope de winkel in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Gewoon met je vriendin mee eten. Tis geen raar eten hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Wel waar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon met je vriendin mee eten. Tis geen raar eten hoor
Marit komt langs?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef Mauro het volgende:
En wat ik vanavond ga eten
Ik ga in de super 3 bakken kippevleugeltjes/drumsticks halen (pittig gekruid) en 2 met kruidenboter voorbereide stokbroodjes.
Stokbroodjes afbakken in de oven.
Kippedingen in een grote wok flikkeren en bakken maar.
Feest
(oh, is wel voor 2 personen)![]()
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ja
0900-pizza
0900-shoarma
0900-nasi
0900-zuurkool
0900-rosti
0900-friet
PSP IX is beter dan PSP XI heb ik gemerkt sinds ik versie XI hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een fatsoenlijk bewerkingsprogramma.
Niet? Der zitten aardappels en groenten in.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon met je vriendin mee eten. Tis geen raar eten hoor
Moeten ze wel iets vergeten eer ik dat briefje met die kroepoek of zo krijg he.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
tip voor jou: www.restaurant-goldenpalace.nl
Alsof ik de deur open ga doen danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Schrik niet als ik even langs kom, ik ben gewoon heel benieuwd nu hoe ze der uit ziet![]()
![]()
Ik kom via de scooter, die ik even daarvoor meeneem van golden-palace.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom via de scooter, die ik even daarvoor meeneem van golden-palace.
Dan doe je wel open, want ik weet zeker dat je denkt dat je nog wat gaat krijgen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef Mauro het volgende:
En wat ik vanavond ga eten
Ik ga in de super 3 bakken kippevleugeltjes/drumsticks halen (pittig gekruid) en 2 met kruidenboter voorbereide stokbroodjes.
Stokbroodjes afbakken in de oven.
Kippedingen in een grote wok flikkeren en bakken maar.
Feest
(oh, is wel voor 2 personen)![]()
Nou, het bewijs zul je vanaaf ook niet zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik geloof je niet.
Denk je dat ik dat wil, met die kookkunsten van jouquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nou, het bewijs zul je vanaaf ook niet zien
Ben je trouwens al achter dat marko gedoe aangegaan?quote:
Oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
Ben je trouwens al achter dat marko gedoe aangegaan?
Oh, ik zoek nog een kamer in groningen ergens, Weet je toevallig iets?
Oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar ik weet wel dat ik het pasje kan regelen van mijn baas
Daar hebben we het wel over gehad.
Kamerachtigs in Groningen...... hmmm.......
Nee, niet echt
Ik bestel altijd shoarma zonder konijnenvoerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die krijg je ook bij je shoarma, en dat eet je ook.
Waarom denk je dat ik een schaap in mn usericon heb?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef umberrella het volgende:
shoarma... en dat eet iemand die een schaap in zn avatar heeft![]()
![]()
Ik ga er trouwens zo even wat bestellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
tip voor jou: www.restaurant-goldenpalace.nl
Ja, aan haarquote:
*knuffel*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef An24 het volgende:
Gefeli Yoni![]()
Gefeli Freud![]()
Gefeli zus van Mauro![]()
Hier ff wat minder. Ex was er om spullen te verdelen. Ff doorbijten dus. Maar nu kan ik wel al aan inpakken gaan denken. Over twee en halve week is het zover![]()
Gefeli Yoni, Freud en Mauro's zus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef An24 het volgende:
Gefeli Yoni![]()
Gefeli Freud![]()
Gefeli zus van Mauro![]()
Hier ff wat minder. Ex was er om spullen te verdelen. Ff doorbijten dus. Maar nu kan ik wel al aan inpakken gaan denken. Over twee en halve week is het zover![]()
* ook knuffel geeft *quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef An24 het volgende:
Nog niet....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef Sebasser het volgende:
Mauro, moeten we jou nog niet feliciteren met marit?
Of is het nog niet zover?![]()
® HM2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Bedankt voor de knuffels allemaal, jullie zijn lievvv![]()
Leuk voor je, ondertussen veel genietplezierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nog niet....
nog niet.....
Wacht maar ff geduldig af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |