Op zich is het plaatsen van die pijp niet het grootste probleem. Ze hadden 'm ook gevuld met appelthee en tabak. Hij was dus gewoon klaar voor gebruik. Vind het dus ook eigenlijk niet vreemd dat ze gedacht hebben dat ze 'm aan konden steken....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:32 schreef chas het volgende:
[..]
BB is niet eerlijk!
Ze maken eerst de bewoners gek om een waterpijp te plaatsen en vervolgens mogen ze er niet aanzitten!
Zet dan zo'n ding ook niet neer (of zonder slangetjes...)
Alledrie vind ik prima... boeit mij echt geen hol.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:33 schreef BBoon het volgende:
Ik ben morgen trouwens bij de Live show ....Voor wie mag ik juichen van jullie als hij /zij weg gaat
( juichen in de zin dat we blij zijn dat hij/zij weg is )
Voor mij mag Marcia eruit
Heb je het niet goed gevolgdquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daarom, maar er zitten zoveel van die wannabee bewoners hier die het allemaal beter weten.
Ga er dan eens voor en laat horen dat je van FOK! komt.
Nog geeneen heb ik er gezien in de hele BB periode en die volg ik van het 2e jaar.
Ik ga niet in het BB huis
Dat snap ik niet. Als hij echt weg wil mag je hem niet tegenhouden. Ook bb niet. Desnoods pleur je een raam in en klim je over de tuinschutting.quote:
En waarom moeten wij daar onder lijden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nogal ja, al denk ik dat het is omdat Sem morgen naar huis mag.
24 uur bedenktijd ofzo iets....snap die regel ook niet eigenlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Als hij echt weg wil mag je hem niet tegenhouden. Ook bb niet. Desnoods pleur je een raam in en klim je over de tuinschutting.
Eerst even over de herkenning, zie je eruit als een Bruine Boon of wat trek je aan, hoe zie je eruit, roep je keihard focking?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:33 schreef BBoon het volgende:
Ik ben morgen trouwens bij de Live show ....Voor wie mag ik juichen van jullie als hij /zij weg gaat
( juichen in de zin dat we blij zijn dat hij/zij weg is )
Voor mij mag Marcia eruit
Haha uuh omschrijving is moeilijk Heb donker haar en blonde plukjes maar zal wel ff keihard FOK roepen en zwaaienquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eerst even over de herkenning, zie je eruit als een Bruine Boon of wat trek je aan, hoe zie je eruit, roep je keihard focking?
Kortom, hoe herkennen we je?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag ik nu Lekker Simpel 2 heten?![]()
Ga lekker naast haar zitten en jat haar drankjequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:39 schreef BBoon het volgende:
[..]
Haha uuh omschrijving is moeilijk Heb donker haar en blonde plukjes maar zal wel ff keihard FOK roepen en zwaaien
Heb denk ik iets groens aan ....Nee heb je ook niets aan ....
Zal ik Hilde nog een dikke kus van jullie allemaal geven?????
Ik dacht gelijk al, geheime missiequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:43 schreef pullup het volgende:
Dit verhaaltje van de mannen vertrouw ik niet.
Het is te algemeen en zowel Marcia als Monique stellen terecht al de vraag waarom er maar drie geroepen waren terwijl het voor de hele groep handig is om te weten wat er precies gezegd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |