Dat relletje is er volgens mij nooit geweest, omdat Sno gewoon opgestapt is bij Ajax. Volgens mij hetzelfde verhaal als bij Knopper.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hij is toch zelf weggegaan na een conflict met Blind![]()
Was daarna nog een relletje omdat er een "afspraak" is tussen Ajax en feyenoord dat ze van jeugdspelers afblijven.
met plaats 5 lijkt mij dat niet het geval, maar pin me er niet op vast. Als je een hoog stoelnummer hebt is die kans groter glaub ich.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef Corksterr het volgende:
Tegen Twente zit ik in vak 415, rij 27 plaats 5. Ik hoorde dat als ik aan de 'verkeerde kant' van het vak zit, ik misschien wel aan de linkerkant tegen de wand van het uitvak aankijk. Weten mensen hier meer over? Heb ik daar last van op plek 5? Is dat links of rechts in het vak?
Nee, is niet zo. Ze probeerden het bij mij al vanaf 9.45 uur en toen kwam de melding dat de verkoop nog niet begonnen was. Denk dat het net voor 10.00 uur is begonnen, gare kutzooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:47 schreef PLAE@ het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat die verkoop al om 9 uur begonnen is.
Waarom zou je last van de wand hebben?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef Corksterr het volgende:
Tegen Twente zit ik in vak 415, rij 27 plaats 5. Ik hoorde dat als ik aan de 'verkeerde kant' van het vak zit, ik misschien wel aan de linkerkant tegen de wand van het uitvak aankijk. Weten mensen hier meer over? Heb ik daar last van op plek 5? Is dat links of rechts in het vak?
Je weet neem ik aan ook waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben een weekje weg @ fok want ik ga geband worden..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef -Wolf- het volgende:
Vorig jaar was Feyenoord-uit ook in drie minuten uitverkocht, en toen ging het niet bepaald goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:40 schreef PLAE@ het volgende:
Het gaat goed en ineens moeten allerlei paupers van overla en nergens mee![]()
als t meezit regelt ajax m'n kaart.
Ik hoorde van een kennis dat er een kans is dat het misschien mijn zicht wat zou versperren aan de linkerkant.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zou je last van de wand hebben?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Coffeeshop #944 - Esca pwnz da artcore scene ;p
snel kijken voordat er een mod komt![]()
Ik meen gehoord te hebben dat Gravesen geblesseerd is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef koningdavid het volgende:
Het is trouwens maar goed dat we die Gravesen niet gekocht hebben. Die wordt nu bij Celtic uit de basis gespeeld door de 19-jarige Evander Sno (vorig jaar nog NAC, tevens oud-jeugdspeler van Ajax).
GVD, wat een kutdag. Ik zat te eten, kut-Wolf-quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef -Wolf- het volgende:
Ik raakte er wel opgewonden van hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
GVD, wat een kutdag. Ik zat te eten, kut-Wolf-![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |