DAT zou pas een sfeervak zijn, helemaal vol met lekkere meidenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In Kopenhagen pakten ze dat leuk aan.![]()
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijg je niet veel van de wedstrijd mee.
Ja ok, maar goed, altijd nog leuker dan die 4 vage negers die de vorige keer de hele tijd liepen te bleren dan 'die schot egt phat weerie was man"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Tenzij je twee breezers naast je hebt met Ajax op hun wang geschminkt
(waargebeurd)
Beter dan die kakkers achter me met oa 'Lekker balletje, Mauro!'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar goed, altijd nog leuker dan die 4 vage negers die de vorige keer de hele tijd liepen te bleren dan 'die schot egt phat weerie was man".
Alstjeblieftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In feite zeg ik ook helemaal niet zoveel verkeerd, een meisje is een soort van kutventje. Maar goed, als ik je gekwetst heb, sorry. Je bent trouwens toch niet dat blonde meisje, dat altijd zo extreem irritant en overdreven om KJH zit te blêren?
Daar erger ik me waarschijnlijk net zo aan als julliequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Tenzij je twee breezers naast je hebt met Ajax op hun wang geschminkt
(waargebeurd)
Belle, bella; sommige zouden beter bolle erop hebben kunnen staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef NordKaos het volgende:
Hahaha, nu ineens wel he plae@.
PS: Het is bellA
haha, ik neem dat uiteraard terugquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef NordKaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belle is meervoud van bella. Aangezien 'Ultra's' meervoud is, is 'belle' dus grammaticaal correcter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef NordKaos het volgende:
PS: Het is bellA
Laten we hopen dat Mitea dan wel meedoet.quote:Het meespelen van Ryan Babel in de topper van komende zondag tegen Feyenoord is onzeker. De aanvaller liep zaterdag tegen FC Groningen een lichte verrekking van de binnenband van zijn rechterknie op. Nicolae Mitea ondergaat vrijdag een spiertest. Doorstaat hij die, dan mag de linkerspits weer volop worden belast.
Lijkt me niet verstandig om Mitea er direct in te gooien. Als Babel niet kan spelen dan gewoon Rosenberg er maar in. En Perez mag er ook wel in jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:44 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Mitea dan wel meedoet.
Er is fysiek niets gebeurd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:44 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens hebben we ook bella hooligans. Er was zaterdag een bitchfight. Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zelfs een apart topic geopend over deze filmquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:31 schreef Roeni3 het volgende:
Voor als er nog inspiratie moet worden opgedaan voor spreekkoren tijdens Ajax - ADO over twee weekjes:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html
Voor iedereen die dat topic mist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is zelfs een apart topic geopend over deze film![]()
quote:Kaarten Klassieker snel uitverkocht
Amsterdam, 18 okt 2006
De kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax van aanstaande zondag, die vanmorgen voor Ajax-supporters in de verkoop gingen, waren in vier minuten uitverkocht.
Ajax is blij en trots dat zoveel supporters de club in de ontmoeting met Feyenoord willen steunen en hoopt dat zowel spelers als fans er een mooie en sportieve wedstrijd van maken.
Iedereen had een vlaggetje op hun stoel waarmee ze konden zwaaien. Orgineel hequote:
Nou zeg. Dat hebben we hier nou nooitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:56 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen had een vlaggetje op hun stoel waarmee ze konden zwaaien. Orgineel he![]()
Tjaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:06 schreef -Schorpioen- het volgende:
Feyenoord heeft moeite klassieker uit te verkopen
Feyenoord heeft veel moeite de Klassieker volledig uit te verkopen. Ondanks veel promotie zijn er vandaag nog 2700 kaarten beschikbaar voor het duel. De slechte periode waarin de club zich bevindt, heeft duidelijk zijn weerslag op de interesse van de fans.
Successupporters....tsss
Ajax speelt deze ronde niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is het programma qua uefa cup wedstrijden? Hoelaat moet Ajax? Worden er weer wedstrijden uitgezonden op rtl7?
Ajax hoeft niet vandaag ....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is het programma qua uefa cup wedstrijden? Hoelaat moet Ajax? Worden er weer wedstrijden uitgezonden op rtl7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |