Hehe, als hij gaat lopen rellen ben jij de sjaak he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Sta ik hier bij de sigarenboer (in Den Haag) om een passe partout te halen, vraagt die gozer achter de kassa of ie ff m'n SuppCC kan gebruiken als ik zelf niet naar Ajax ADO ga voor de bekerMaarja het is wel een aardige gozer dus heb het maar gedaan.
Stond ie daar: "Zo ff kijken welk vak ik ga zitten"
Politie is gewoon de taak van de gemeentequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef RayMania het volgende:
Misschien 'huren' de Admirals dan weer het stadion van Ajax? Is een mogelijkheid.
En wie zorgt voor de politie bij risicowedstrijden, de gemeente Amsterdam, of Ajax?
Wat een onzin allemaal, zeg! Ajax-supporters zijn sinds 17 april 2005 alweer driemaal zonder problemen met de trein-combi naar Rotterdam gereisd, terwijl het die bewuste keer ook helemaal niet te verwijten viel aan de Ajax-aanhang. Snap niet waarom er nu dan ineens zoveel waarschuwingen moeten komen? En waarom de NS nu ineens problemen maakt?quote:Ajax, Feyenoord waarschuwen aanhang
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 oktober om 14:49
Zowel Ajax als Feyenoord hebben vandaag op hun website aangekondigd dat de supporters zich moeten gedragen tijdens en rondom de klassieker. Aanstaande zondag om 12:30 uur staat in De Kuip de altijd beladen wedstrijd tussen de twee topclubs op het programma.
Mocht dit niet gebeuren, dan zullen de komende vijf jaar de bezoekende fans worden geweerd bij de duels tussen de aartsrivalen. Vorig jaar april onstonden er al rondom de wedstrijd Feyenoord-Ajax ernstige ongeregeldheden.
Maar of dit de juiste manier is? Het roept bij mij alleen maar woede en agressie op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen Montana
Dan zul je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar of dit de juiste manier is? Het roept bij mij alleen maar woede en agressie op.
Niet letterlijk dat ik nu meer aandrang heb om me te misdragen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat er wederom een hoop negativiteit heerst, terwijl de Ajax-supporters tot driemaal toe hebben aangetoond dat er geen problemen te verwachten zijn. Waarom moet er ineens bij deze Klassieker weer vooraf zoveel gewaarschuwd worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan.
Dit wordt namelijk niet gedaan om woede en agressie op te roepen.
Gedraag je en er gebeurt niets.
Wat anderen ook zeggen: "Voorkomen is beter dan genezen".quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet letterlijk dat ik nu meer aandrang heb om me te misdragen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat er wederom een hoop negativiteit heerst, terwijl de Ajax-supporters tot driemaal toe hebben aangetoond dat er geen problemen te verwachten zijn. Waarom moet er ineens bij deze Klassieker weer vooraf zoveel gewaarschuwd worden?
Maar daar kom je sowieso al niet voor het kwaliteit van het voetbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
neuh. Men is er vanaf 97 niet meer over opgehouden.
Het is slechts een kwestie van tijd (en dan praten we niet over 5 jaar) tot de risicowedstrijden zonder uitsupporters gespeeld worden....standaard.
Alleen in de 1e divisie is t nog gezellig eigenlijk. Daar is dan ook geen aandacht voor.
Dat zou een slechte zaak zijn, de sfeer is juist beter wanneer er uitsupporters aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
neuh. Men is er vanaf 97 niet meer over opgehouden.
Het is slechts een kwestie van tijd (en dan praten we niet over 5 jaar) tot de risicowedstrijden zonder uitsupporters gespeeld worden....standaard.
Alleen in de 1e divisie is t nog gezellig eigenlijk. Daar is dan ook geen aandacht voor.
En jij denkt daar objectief in te kunnen zijn, M0NTANA?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal, zeg! Ajax-supporters zijn sinds 17 april 2005 alweer driemaal zonder problemen met de trein-combi naar Rotterdam gereisd, terwijl het die bewuste keer ook helemaal niet te verwijten viel aan de Ajax-aanhang. Snap niet waarom er nu dan ineens zoveel waarschuwingen moeten komen? En waarom de NS nu ineens problemen maakt?
Het is uit onderzoek geblekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En jij denkt daar objectief in te kunnen zijn, M0NTANA?
hihi grapjas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En jij denkt daar objectief in te kunnen zijn, M0NTANA?
Wacht even, jij haalt er nu dingen bij die ik helemaal niet zeg, lekker dingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hihi grapjas.
Ik word er zo moe van om dit incident uit de doeken te blijven doen.Terwijl de meerderheid zich maar blijft baseren op die sensatiestukjes/beelden in de media.
Vet he die ajaxsupporters die toen aan het rellen waren met de ME met dat waterkanon enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan, ik geloof dat Utrecht een paar weken terug vooraf ook wat oproepen deedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Maar als er strax onverhoopt rellen uitbreken, krijgen de clubs de schuld omdat ze niet eens de moeite namen een waarschuwing uit te sturen. Kan de actie van Ajax en Feyenoord wel begrijpen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:38 schreef -Wolf- het volgende:
hebben we allemaal de avatar van jorienvandenherik gezien?.
010 krijgt echt zooooo'n enorm pak slaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |