abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:38:10 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42740860
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Sta ik hier bij de sigarenboer (in Den Haag) om een passe partout te halen, vraagt die gozer achter de kassa of ie ff m'n SuppCC kan gebruiken als ik zelf niet naar Ajax ADO ga voor de beker Maarja het is wel een aardige gozer dus heb het maar gedaan.

Stond ie daar: "Zo ff kijken welk vak ik ga zitten "
Hehe, als hij gaat lopen rellen ben jij de sjaak he.
Gourmetten of steengrillen?
pi_42741496
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef RayMania het volgende:
Misschien 'huren' de Admirals dan weer het stadion van Ajax? Is een mogelijkheid.

En wie zorgt voor de politie bij risicowedstrijden, de gemeente Amsterdam, of Ajax?
Politie is gewoon de taak van de gemeente

Voordeel van een eigen stadion is dat je het een andere naam kan geven (Sponsor bijv) en je krijgt de inkomsten van de concerten zelf etc. Je mag natuurlijk ook eraan gaan verbouwen (stoeltjes logo's etc) maar je draaid wel zelf op voor de kosten maar je zult er wel meer mee gaan verdienen. Clubs verkopen vaak hun stadion omdat ze schulden hebben en huren het daarna goedkoop terug maar aangezien Ajax (volgens mij) ruim in de euro's zit hebben ze de mogelijkheid om het te kopen. Kleine clubs hebben ook niet zoveel aan een eigen stadion omdat het qua sponsorgeld niet veel oplevert en er natuurlijk geen concerten en dergelijke worden gehouden.

Overigens denk ik niet dat Ajax de ArenA zomaar kan kopen omdat er volgens mij een gouden aandeel nodig voor is die de directie niet zomaar wilt verkopen (kijk naar de prijsschatting)
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:04:36 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42741630
quote:
Ajax, Feyenoord waarschuwen aanhang
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 oktober om 14:49

Zowel Ajax als Feyenoord hebben vandaag op hun website aangekondigd dat de supporters zich moeten gedragen tijdens en rondom de klassieker. Aanstaande zondag om 12:30 uur staat in De Kuip de altijd beladen wedstrijd tussen de twee topclubs op het programma.

Mocht dit niet gebeuren, dan zullen de komende vijf jaar de bezoekende fans worden geweerd bij de duels tussen de aartsrivalen. Vorig jaar april onstonden er al rondom de wedstrijd Feyenoord-Ajax ernstige ongeregeldheden.
Wat een onzin allemaal, zeg! Ajax-supporters zijn sinds 17 april 2005 alweer driemaal zonder problemen met de trein-combi naar Rotterdam gereisd, terwijl het die bewuste keer ook helemaal niet te verwijten viel aan de Ajax-aanhang. Snap niet waarom er nu dan ineens zoveel waarschuwingen moeten komen? En waarom de NS nu ineens problemen maakt?

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42743262
Voorkomen is beter dan genezen Montana
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:05:41 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42743320
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen Montana
Maar of dit de juiste manier is? Het roept bij mij alleen maar woede en agressie op.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42743492
Maar als er strax onverhoopt rellen uitbreken, krijgen de clubs de schuld omdat ze niet eens de moeite namen een waarschuwing uit te sturen. Kan de actie van Ajax en Feyenoord wel begrijpen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42743513
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar of dit de juiste manier is? Het roept bij mij alleen maar woede en agressie op.
Dan zul je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan.
Dit wordt namelijk niet gedaan om woede en agressie op te roepen.
Gedraag je en er gebeurt niets.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:19:57 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42743624
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Dan zul je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan.
Dit wordt namelijk niet gedaan om woede en agressie op te roepen.
Gedraag je en er gebeurt niets.
Niet letterlijk dat ik nu meer aandrang heb om me te misdragen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat er wederom een hoop negativiteit heerst, terwijl de Ajax-supporters tot driemaal toe hebben aangetoond dat er geen problemen te verwachten zijn. Waarom moet er ineens bij deze Klassieker weer vooraf zoveel gewaarschuwd worden?
pi_42744097
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet letterlijk dat ik nu meer aandrang heb om me te misdragen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat er wederom een hoop negativiteit heerst, terwijl de Ajax-supporters tot driemaal toe hebben aangetoond dat er geen problemen te verwachten zijn. Waarom moet er ineens bij deze Klassieker weer vooraf zoveel gewaarschuwd worden?
Wat anderen ook zeggen: "Voorkomen is beter dan genezen".
De rivaliteit blijft en dat zorgt toch altijd voor spanningen.
Kijk, het zal altijd wel een periode goed gaan, maar jij weet ook dat er maar een verkeerde blik nodig is om het uit de hand te laten lopen. Dat is altijd zo geweest en we zijn de laatste tijd echt niet toleranter geworden met zijn allen.
En wie weet, wanneer het nu en volgend seizoen weer goed gaat, houdt men er misschien mover op.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:38:39 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42744125
neuh. Men is er vanaf 97 niet meer over opgehouden.

Het is slechts een kwestie van tijd (en dan praten we niet over 5 jaar) tot de risicowedstrijden zonder uitsupporters gespeeld worden....standaard.
Alleen in de 1e divisie is t nog gezellig eigenlijk. Daar is dan ook geen aandacht voor.
pi_42744250
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:

Het is slechts een kwestie van tijd (en dan praten we niet over 5 jaar) tot de risicowedstrijden zonder uitsupporters gespeeld worden....standaard.
Alleen in de 1e divisie is t nog gezellig eigenlijk. Daar is dan ook geen aandacht voor.
Maar daar kom je sowieso al niet voor het kwaliteit van het voetbal !
pi_42744283
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:

Dat zou een slechte zaak zijn, de sfeer is juist beter wanneer er uitsupporters aanwezig zijn.
pi_42747566
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een onzin allemaal, zeg! Ajax-supporters zijn sinds 17 april 2005 alweer driemaal zonder problemen met de trein-combi naar Rotterdam gereisd, terwijl het die bewuste keer ook helemaal niet te verwijten viel aan de Ajax-aanhang. Snap niet waarom er nu dan ineens zoveel waarschuwingen moeten komen? En waarom de NS nu ineens problemen maakt?

En jij denkt daar objectief in te kunnen zijn, M0NTANA?
pi_42747621
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Het is uit onderzoek gebleken
AFC Ajax
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:58:40 #140
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42747891
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

hihi grapjas.

Ik word er zo moe van om dit incident uit de doeken te blijven doen. Terwijl de meerderheid zich maar blijft baseren op die sensatiestukjes/beelden in de media.

Vet he die ajaxsupporters die toen aan het rellen waren met de ME met dat waterkanon enzo

pi_42750379
Hoi .
pi_42750521
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

hihi grapjas.

Ik word er zo moe van om dit incident uit de doeken te blijven doen. Terwijl de meerderheid zich maar blijft baseren op die sensatiestukjes/beelden in de media.

Vet he die ajaxsupporters die toen aan het rellen waren met de ME met dat waterkanon enzo

Wacht even, jij haalt er nu dingen bij die ik helemaal niet zeg, lekker ding . Ik zeg alleen dat M0NTANA daar als Ajax fan niet objectief in kan zijn. Maar als het klopt wat Thoom zegt, klopt het ook wat M0NTANA zegt.
pi_42751275
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Maar als er strax onverhoopt rellen uitbreken, krijgen de clubs de schuld omdat ze niet eens de moeite namen een waarschuwing uit te sturen. Kan de actie van Ajax en Feyenoord wel begrijpen
Ligt eraan, ik geloof dat Utrecht een paar weken terug vooraf ook wat oproepen deed
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_42757326
Kaartje voor AJAX-Espanyol in de pocket. Wederom 410. Het kan niet op deze maand. Nu nog een kaartje voor Praag.
pi_42757660
hebben we allemaal de avatar van jorienvandenherik gezien? .

010 krijgt echt zooooo'n enorm pak slaag...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:39:23 #146
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42757682
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:38 schreef -Wolf- het volgende:
hebben we allemaal de avatar van jorienvandenherik gezien? .

010 krijgt echt zooooo'n enorm pak slaag...
pi_42757697
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:40:21 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42757722
Zie je nou dat ie gewoon zit mee te lezen
Jawel, je keek.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:42:23 #149
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42757773
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef jna het volgende:
Zie je nou dat ie gewoon zit mee te lezen
ikke wel
pi_42757817
Die avater had je tijdens de pleeoffs ook volgens mij.

Brengt ons geluk.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')