Altijd leuk. Ik heb hier ook zo'n toko (d'oh). Ach, het is altijd wel grappig! Hopelijk lukt het jequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, morgen sta ik rond 9.45 uur bij de sigarenboer, een verstokte Feyenoord-supporter.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef kriele het volgende:
'Ajax wil De Arena kopen van de gemeente'
17/10/2006 12:21
Ajax is in gesprek met de gemeente Amsterdam om te zien of het De Arena kan overnemen, zo meldt Het Financieele Dagblad. De club heeft op dit moment 13,2 procent van de aandelen in bezit, de gemeente 48 procent.
Bij de presentatie van de jaarcijfers gaf financieel directeur Jeroen Slop al aan dat Ajax gewillig is om zaken te doen met de gemeente. In de komende maanden zou het zelfs al tot een akkoord kunnen komen.
Het FD voorziet echter tal van valkuilen. Zo waarderen Ajax, de gemeente en de stadiondirectie het stadion compleet anders. Ajax vindt het 38 miljoen euro waard, Amsterdam schaalt het in op 62,5 miljoen en de stadiondirectie komt tot 120 miljoen.
Bovendien is de ondernemingsvorm nog van het jaar 1990. Zelfs met een meerderheidsbelang zou Ajax nog geen beslissingsrecht hebben omdat er geen stemrecht vastzit aan de aandelen.
Bron: VI
Ik vraag me af of zoiets verstandig is. Ik denk dat ze dit willen om zo nog iets van het stadion te kunnen maken, maar is een compleet nieuw stadion dan niet verstandiger??
PSV is er wel blij mee, ze willen het verkopen om uit de schulden te komen.quote:PSV heeft z'n stadion ook in eigen beheer, maar zo blij zijn ze er niet mee.
alles lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef RayMania het volgende:
Ah, wat is de toegevoegde waarde van een eigen stadion?
Op het 410-forum worden er meerdere kaarten te koop aangeboden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ik heb hier ook zo'n toko (d'oh). Ach, het is altijd wel grappig! Hopelijk lukt het je
Zijn er trouwens nog kaarten voor Ajax - ADO volgende week voor 410? Moet eigenlijk een kaartje voor mijn broer hebben als het nog kan.
Mooi op tijd, twee dagen later zou kut zijn geweest.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]lijkt me geen optie
[..]
PSV is er wel blij mee, ze willen het verkopen laten herfinancieren om uit de schulden te komen de lasten te verlagen.
Heb jij een voorrangsuitkaart dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Sethje het volgende:
Ik biedt hierbij mijn kaartje voor 010 uit aan...ik heb problemen met mijn knie en kan echt niet lopen... dussss u roept maar
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Sethje het volgende:
Ik biedt hierbij mijn kaartje voor 010 uit aan...ik heb problemen met mijn knie en kan echt niet lopen... dussss u roept maar
Je hebt geen uitkaart, zeg je net. Dus je hebt niets aan een omwisselbiljet voor de trein-combi.quote:
quote:Jan Vertonghen wil dit seizoen niet slijten op de reservebank bij Ajax. De Belgische middenvelder hoopt nog altijd een basisplaats te veroveren, maar staat ook open voor verhuur aan een andere Eredivisieclub.
"Op hoger niveau spelen is toch beter voor je ontwikkeling", stelt Vertonghen tegenover radiozender Amsterdam FM. "Dus misschien is verhuur in de toekomst wel een idee. Er zijn momenteel veel spelers die centraal achterin kunnen spelen. Het is aan Ten Cate om daarover te beslissen".
Ajax verhuurde eerder Robbert Schilder en Emmanuel Boakye aan Heracles om ervaring op te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |