'Robocop' probeerde Jack te doden in de Sentox Bunker. Althans, dezelfde acteur...quote:Robocop....????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PartyAnimal87 op 23-10-2006 09:51:49 (typo :X) ]
hier heb je de hele transcript.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef klossie het volgende:
laatste kwartier heb ik gemist, viel in slaap ind e reclame (bij 24 val je niet in slaap maar die K reclame grrr), iemand de cliffhanger voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lynn wordt gespeeld door Sean Astin, en die speelde de rol van hobbit "Sam" in de bekende film over de bekende ringen (Lord of the Rings) ;-)quote:die hobbit = lynn? ik snap die zin niet helemaal... en hoe regelde agfent pierce dat het "goed" afliep?
Hij was er in seizoen 1 ook al bij. Leuk om te zien dat zijn (bij)rol steeds groter wordt. Mike Novick is ook tof, met zijn scheve bril weet je dat je hem nooit 100% kan vertrouwen.quote:Agent Pierce is tof.
Ja, het gaat om Peter Weller, die Christopher Henderson speelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:27 schreef MrManiak het volgende:
Robocop....????
Iddquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Zombine het volgende:
Waarom post je wat er gaat gebeuren Ofyles2? Ook al heb je het in spoilertags gezet, ik denk niet dat mensen de verleiding van de spoilers willen hebben.
Okay thnx!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef MrManiak het volgende:
Het einde van Seizoen 4 is belangrijk om mee te krijgen, want daar deel 5 heeft een aantal momenten waar op dit einde wordt terug geblikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of is dit niet spoilerwaardig?![]()
Hehe en ik maar goed nadenken of die niet al in eerdere seizoenen naar voren is gekomen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:57 schreef Molline het volgende:
Hahahaha, m'n ex! (was het maar waar)
Nee, Julian Sands ken ik nog van verschillende films (hij heeft in zo'n 30 films meegespeeld).
De bekendste is wel Arachnophobia, die spinnenfilm. Maar die is inmiddels al weer wat gedateerd (1990!) dus ik kan me zo voorstellen dat er niet gelijk bij iedereen een lampje gaat branden.![]()
Molline is van de al wat oudere garde
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:16 schreef koudair het volgende:
niets teveel gezegd...ik vond de muziek van deze aflevering ook erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |