Wat is daar de Wettelijke grondslag van dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Je hebt een variabel inkomen
(de ene keer krijg je ¤ 5,-- per uur en de andere keer ¤ 10,--, het ligt er maar net aan hoe je baas zijn pet staat?)
Wie zegt dat deze er is?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Wat is daar de Wettelijke grondslag van dan?
Verrassend ook weer. Staat het niet in je boek?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef Arjann87 het volgende:
Ik werk nog niet, maar binnekort gaat mijn buurjongen werken. Hij weet nog niet waar. Maar daarom deze vraag. Dus zie het ruim. Wat het meest van toepassing is, zeg maar.
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verrassend ook weer. Staat het niet in je boek?
jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:39 schreef Arjann87 het volgende:
Het loon wat ik krijg, is níet vooraf afgesteld, wordt dit met inachtneming van het geval billijkheid bepaald?
7:618 BWquote:een wettelijke grondslag?
Wat een vreemde vragen staan er dan in je boekquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:23 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.
Oh mijn god ik heb even in de postgeschiedenis gekeken van betreffende user, en nu ik deze opmerking kan plaatsenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verrassend ook weer. Staat het niet in je boek?
Bedankt, helaas had ik hem al dus kon je me niet meer helpen, maar toch bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |