Natuurlijk kunnen er bewegingsstoornissen ontstaan, maar grimasseren en vreemde gebaren maken berust eerder op schizofrenie dan op bijwerkingen van medicijnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ben nog grootgebracht met het karikaturale beeld van "ene uit het gesticht", met z'n grimassen en vreemde gebaren. Weinigen zullen geweten hebben dat dit gedrag meer door de behandeling dan door de ziekte veroorzaakt werd.
Oh okay, sorry man. Zag het bordje niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:16 schreef tinoz het volgende:
niets nam je bent niet welkom op deze topic
Ja, hoe is het mogelijk dat iemand die het contact met de realiteit verloren is zich onwaarheden in zijn hoofd haaltquote:Op donderdag 2 november 2006 18:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Van risperdal krijg je echt geen suicidale neigingen. Hoe haal je het in je hoofd?
Gods Wil?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, hoe is het mogelijk dat iemand die het contact met de realiteit verloren is zich onwaarheden in zijn hoofd haalt![]()
Dan moet je geen topics openen op een discussieforum.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:06 schreef tinoz het volgende:
hier komt een slotje op want ik wil jullie niet op mijn topics
Wat ik me van mijn drugservaringen nog wel kan herinneren, was dat als je echt heel goed was, dan kon je zelf een slotje d'rbijdenken, en dan zat er ook een slotje op. Geen idee of dat nou echt zo was, of dat mijn geraaskal sowieso geblokt werd, maar goed, even geen moeilijke vragen stellen. Heb je zoiets al geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:06 schreef tinoz het volgende:
hier komt een slotje op want ik wil jullie niet op mijn topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |