Ja, gedeeltelijk van kant en zonder schouders, dus ze vond het lelijk om daar een huidkleurige bh onder te dragen, dus dan maar zonder, want er waren toch bloemetjes op de plekken waar haar tepels zaten.quote:
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef ruby het volgende:
Marcia is volgens mij nu wel wat vrolijker na het gesprek in de DBK.
Dan maar hopen dat Floris geen streams kijkt en meelurkt op Fok (of andere BB fora).quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hebben gewoon gezegd: ah joh was niks van te zien. Misschien zelfs beloofd niets uit te zenden.
Oe, zeiden ze dat!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: ze lag te huilen in bed
Etjen: was dat zo? niks van gemerkt
Jeroen: is er wat gebeurd?
Etjen: ja vannacht in bed, maar zij was degene die ermee begon
Jeroen: dit zag ik al aankomen
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:42 schreef Morwen het volgende:
Dat arrogante, zelfvoldane gezicht van E10Ipv dat ie nu even naar Marcia toeloopt, zit ie daar op te scheppen over zijn acties vanacht.
![]()
Tenzij Bridget morgen de stoute schoenen aantrekt, en het aan ze vraagt morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Teksass het volgende:
Jammer dat marcia niet de moed heeft om E10 er op aan te spreken dat ze er wel van genoten heeft.
En dan liefst in bijzijn van de rest.
Want nu komt ie er weer mee weg de laffe hork.
Ik ben benieuwd wat er in de DBK kamer gezegd is, het is wel een hele omslag met een uur geleden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Marcia staat nu te douchen met de andere dames dus ik weet niet of ze daar nu zin in heeft. En bovendien is ze weer "vrolijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |