Je kan er wel van uitgaan dat dat niet gaat gebeuren. Die gasten zijn wel ingelicht hoever Nederland is met uitzenden. Tenzij er natuurlijk een slip of the tongue komt van de acteurs.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
lijkt me wel leuk, maar straks komen er nog spoilers in
Zoals Kiefer eerder dit jaar deed bij een Engelse talkshowquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je kan er wel van uitgaan dat dat niet gaat gebeuren. Die gasten zijn wel ingelicht hoever Nederland is met uitzenden. Tenzij er natuurlijk een slip of the tongue komt van de acteurs. [afbeelding]
Jawel, volgens mij in het kader van een 24-DVD-box promotietour geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef CloudStrife het volgende:
ik neem aan dat ze niet alleen voor life and cooking in NL zijn?
Dit maakt onderdeel uit van hun staatsbezoek aan Nederland.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef CloudStrife het volgende:
ik neem aan dat ze niet alleen voor life and cooking in NL zijn?
Inderdaad. Blegh, hoe erg heeft Life & Cooking Nederland voor lul gezet net.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:01 schreef -Mo- het volgende:
Trieste zooi, triest Engels en triest dat ze Jean Jane noemen.![]()
![]()
Gemistquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:48 schreef Merkie het volgende:
Het wordt al gecaptured.
Morgen in het 24-topic, nederlande editie (Toch, 7eVenNL?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef 7eVeNL het volgende:
ik vond het ook kort, maar dat was wel te verwachten, ik vond de vragen wel intressant, en vond het wel leuk hoe carlo en irene met de twee omgingen, niet gelet 't op slechte engels![]()
ik zal vandaag of morgen de uizending ff op DVD zetten, en dan omzetten naar een filmpje, moet alleen ff kijken hoe ik dat ga aanpakkeneen VOB omzetten naar MPEG?
Je kan DVD's gewoon rippen en omzetten naar DivXquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef 7eVeNL het volgende:
ik vond het ook kort, maar dat was wel te verwachten, ik vond de vragen wel intressant, en vond het wel leuk hoe carlo en irene met de twee omgingen, niet gelet 't op slechte engels![]()
ik zal vandaag of morgen de uizending ff op DVD zetten, en dan omzetten naar een filmpje, moet alleen ff kijken hoe ik dat ga aanpakkeneen VOB omzetten naar MPEG?
Vandaag of morgen online...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:25 schreef MrManiak het volgende:
Waar is de capture nu?
Hier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:25 schreef MrManiak het volgende:
Waar is de capture nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |