als ik dit lees hoef ik het al niet meer te proberenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:12 schreef Vogue het volgende:
Van de biologische pasta moest ik 10 keer naar het toilet en de wortel-citrussap is niet te drinken. Toch drink ik het maar op, want ik vind het zonde om weg te gooien. Ik was namelijk zo'n 5 euro kwijt voor beide dingen.
Is dat lekker?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:07 schreef p_iglet het volgende:
Sommige dingen koop ik uit nood duur bij de natuurvoedingswinkel omdat ze nergens anders verkrijgbaar zijn, geitenkwak, chocopasta, notenspread, rijstemelk, lippenbalsem.
De biologische pasta is erg volkorenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:12 schreef Vogue het volgende:
Wat is voor jou de reden dat je wel/niet naar een natuurwinkel gaat? Uit principe, of ben je allergisch voor kleur- en smaakstoffen? Wat koop je er meestal en waarom heb je het grote prijsverschil er voor over?
Kwestie van prioriteiten anders leggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Cybje het volgende:
Dus voor normale mensen is normaal eten kopen daar gewoon onbetaalbaar.
Maar je boodschappen doe je wel bij de AH .. zo'n beetje de duurste supermarktquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Cybje het volgende:
De enige reden dat ik bij de natuurwinkel kom, is om popmais te halen, zodat ik popcorn kan maken. Bij de AH kon ik dat niet vinden. De sfeer vind ik er alleen altijd erg vervelend, altans, hier in Rotterdam. Er lopen allemaal veel te rijke mensen rond, of mensen die doen alsof. Maar goed, de prijzen van alles zijn ook veel en veel te hoog. Dus voor normale mensen is normaal eten kopen daar gewoon onbetaalbaar.
Als ik hetzelfde ongeveer bij de natuurwinkel koop. ben ik bijna 2 keer zoveel kwijt. Het verschil tussen Albert Heijn en Bas vd Heijden is misschien 5-10%, maar bij de Natuurwinkel is het me allemaal echt veel te duur.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Maar je boodschappen doe je wel bij de AH .. zo'n beetje de duurste supermarkt
Maar niemand heeft zo'n macrobiotische groenten tas?quote:klaarover schreef:
Ik ga naar de natuurwinkel als ik zuivere grondstoffen wil hebben, die niet in de gewone supermarkt te koop zijn:
-granen zoals gort of wilde rijst
-soorten meel zoals boekweitmeel
-gedroogde peulvruchten zoals DuPuy-linzen
-Ahornsiroop
-Amandelmeel
Wat verdraag je niet aan Tarwe?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben ook een regelmatige klant van de natuurvoedingswinkel, ook vanwege allergieen. Ik kan geen melk en tarwe verdragen dus ben ook voor veel dingen op die winkel aangewezen.
Nadeel is dat het maar een heel klein winkeltje is. Voordeel: dichterbij dan supermarkt, en die zit ook heel erg dichtbij. Ik koop er regelmatig: linzensoep, tarwe/melkvrije koekjes enz.
Ook ga ik regelmatig naar de molen voor speltbloem en speltmeel.. ook de molen is heel dichtbij.
Het is idd wel allemaal verschrikkelijk duur, maar niet eten is ook geen optie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |