Er is een update geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef highway101 het volgende:
wtf is er trouwens gebeurd met de layout van uwsupermarkt.nl?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er is een update geweest.
BREAKING NEWS!!
Ahold heeft eindelijk toestemming van de NMa om de Konmars over te nemen!!![]()
Ze moeten alleen wel 7 tot 9 reeds bestaande AH's/C1000's van de hand doen.
Ik kom dan snel een keer langs om de nieuwe zaak te bewonderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat betekend dus over 3 weken werk ik in een XL (nu 100% zeker)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400.000 euro per jaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:37 schreef superhaagie het volgende:
Ik weet niet wat de huur is, maar wel dat het veel hoger is als gemiddeld.
Zet de koffie met gebak voor je klaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kom dan snel een keer langs om de nieuwe zaak te bewonderen.
Heb liever thee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:32 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zet de koffie met gebak voor je klaar![]()
Rooibos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ook goed hoor, nog eens voorkeurssmaakje![]()
![]()
Van distrifood.nl:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er is een update geweest.
BREAKING NEWS!!
Ahold heeft eindelijk toestemming van de NMa om de Konmars over te nemen!!![]()
Ze moeten alleen wel 7 tot 9 reeds bestaande AH's/C1000's van de hand doen.
quote:Zo moet Albert Heijn in Almere, Maassluis en Zoetermeer één bestaande AH-vestiging verkopen en in Den Haag twee AH's. Bovendien mag de marktleider in de toekomst in nieuwe winkelcentra in Almere en Zoetermeer geen supermarkt openen.
doe Vincent de groeten van me!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:38 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat betekend dus over 3 weken werk ik in een XL (nu 100% zeker)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke Vincentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
doe Vincent de groeten van me!![]()
cquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:47 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Welke Vincent![]()
a) Een 16 jarige Houdbaar vuller
b) Iemand die nu bij de Konmar werkt
c) Een VM die allang vertokken is
Hahahaha, 99% van mijn collega's was juist blij dat die man was vertrokken, dus die komt niet zo gauw terugquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hahahaha, 99% van mijn collega's was juist blij dat die man was vertrokken, dus die komt niet zo gauw terug![]()
Daar is meer een brownpapersessie geschikt voor. Dan doorloop je het gehele winkelproces met een x aantal mensen door en daar komen dan knelpunten uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef Webgangster het volgende:
Net de enquete weer ingevuld, jammer dat het weer alleen maar vragen zijn en niks overlaat voor een uitleg of problemen die zich voordoen op de werkvloer met bepaalde mensen.
AGF is leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:29 schreef superhaagie het volgende:
Weet nog niet welke afdeling.
Denk houdbaar omdat daar mijn kwaliteiten liggen.
En ze hebben ook gevraagd of ik interesse had in AGF, lijkt me zeker leuk.
True, bepaalde mensne kan je niets over zeggen, zoals je SM enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef Webgangster het volgende:
Net de enquete weer ingevuld, jammer dat het weer alleen maar vragen zijn en niks overlaat voor een uitleg of problemen die zich voordoen op de werkvloer met bepaalde mensen.
ja idd, trekt mij ook wel.quote:
Lijkt mij ook wel wat, sowieso is de vers afdeling gezellig bij onsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef superhaagie het volgende:
[..]
ja idd, trekt mij ook wel.
Ook redelijk veel gedaan in mijn huidige filiaal.
Tis altijd spitsuur rond half 5, iedereen van vers moet dan beginnen, wel lachen dan "hehehe, jij moet op zuivel? ik groente. "Oh echnie dat ik zuivel doe hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef superhaagie het volgende:
Gezelligheid is ook belangrijk.
Vind het wat dat betreft wel jamemrd at ik weg moet, de meesten blijven, ik metn og 4 of 5 anderen moeten weg, het is zo n hechte groep en dan moet je weg.
Maar goed, krijg er wel een beter functie dan mijn huidige voor terug
gauw naar bed danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef blrrrt het volgende:
Morgen weer om 07.15 uur beginnen ipv 13.00 uur kwam in vanmiddag achter.
Ga ik zo ook maar is doen ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef highway101 het volgende:
[..]
gauw naar bed dan![]()
Ik ben ongevraagd lekker vrij tot Donderdag. Ook eens leuk.
Hoezo dat???????????????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:07 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
![]()
VERRASSING
![]()
![]()
vanaf volgende week dinsdag is hij weer helemaal van jullie!![]()
![]()
jullie gingen toch van AH naar AH XL?quote:
van SM naar VM, dus hij wordt teruggezetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:22 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
jullie gingen toch van AH naar AH XL?
nou dan word hij jullie nieuwe VM!![]()
Onze VM heeft dat ook gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:50 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
van SM naar VM, dus hij wordt teruggezet![]()
![]()
uhhhh......dan hebben we niet dezelfde voor ons!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:50 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
van SM naar VM, dus hij wordt teruggezet![]()
![]()
Klein foutje van mij, we hebben volgens mij wel dezelfde voor ons.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
uhhhh......dan hebben we niet dezelfde voor ons!
deze VM is nooit Sm geweest!
maar hij heeft wel bij jullie gewerkt en gaat nu terug naar jullie(of tewel naar de nieuwe XL)
dan heb ik waarschijnlijk toch slecht nieuws voor jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:40 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Klein foutje van mij, we hebben volgens mij wel dezelfde voor ons.![]()
![]()
Denk dat hij maar niet op Houdbaar moet komen, daar wordt hij tot op de dag van vandaag uitgekotst.
Op Vers lopen de meeste nieuwe mensen, daar maakt hij meer kans.
Maar aangezien ik een weekje vrij had, hoor ik maandag de details wel![]()
Dat betekend maar een ding: Oorlog op Houdbaar in de XLquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:03 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
dan heb ik waarschijnlijk toch slecht nieuws voor je![]()
ik hoor toch echt dan hij houdbaar gaat doen!![]()
ai......dan hoop ik niet dat jij die oorlog begint en snel chef bodem bakken schoonmaken bent!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:20 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Dat betekend maar een ding: Oorlog op Houdbaar in de XL![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |