Ja, dat is dus niet de juiste instelling, hè! Kunst maken is werken. Niet dat vage gelul over zin, inspiratie of een-door-god-gegeven-moment.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb overigens geen enkele discipline, hoor...Ik teken alleen maar wanneer ik wil tekenen.
Nou, hup! Schrijven, dan! Zinnen produceren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil één goed gedicht, schrijven...Dat zal me ook wel nooit lukken...
Maar niet geschoten is altijd mis, zeg ik maar...
En jij dan? Jij had broer al uitgekozen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:08 schreef Lienekien het volgende:
DO-2 is nou eenmaal gek op broers.
Vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij dan? Jij had broer al uitgekozen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, dus nu wordt broer uitgehuwelijkt aan Do2 en Augustina met LX?
Nou, wat Aug en LX doen moeten zij weten. Maar dat 'uithuwelijken' lijkt me sowieso een onzalig idee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:29 schreef wyccie het volgende:
Niets? Da's ook saai.
Idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, wat Aug en LX doen moeten zij weten. Maar dat 'uithuwelijken' lijkt me sowieso een onzalig idee.
Volgens mij theoretisch wél hoor!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Lienekien!![]()
Je bent niet oud genoeg om mijn moeder te kunnen zijn.
Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Idd.
En backstage is niet meer dan de ouderwetse elektronische mail.
Niet volgens mijn normen en waarden, bahquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:54 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij theoretisch wél hoor!
Laten we de discussie over ranzige Russische kindhoertjes er maar buiten laten deze LPT.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet volgens mijn normen en waarden, bah![]()
namelijk....?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ik had trouwens 'anders' gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |