Touch Detective niet, ik ben geen adventure gamer. Maar naar Contact kijk ik wel een klein beetje uit. ff de reviews enzo afwachten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaan er allemaal Contact en/of Touch Detective halen? Komen deze week uit in de V.S....
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Thomper het volgende:
Hotel Dusk is uitgesteld naar 2007.
Yoshi's Island 2quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik maar een extra Wii game kopen om de pijn te verzachten.![]()
Die stond allang in de planning, alleen Hotel Dusk is er nu tussenuit gevallen wat betekent dat ik meer geld over heb voor de Wii met games...al zag ik in het Wii topic dat ik al een boven gemiddeld budget heb.quote:
Hey Spamhoer! Ze moeten hier klikken: Track list Elite Beat Agentsquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Thomper het volgende:
Contact, ja. Touch Detective ziet er prachtig uit, maar blijkt als spel matig te zijn. Elite Beat Agents koop ik al helemaal na de bekendmaking van de soundtrack. Geweldig.
Hotel Dusk is uitgesteld naar 2007.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14278quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
ik zoek welke 42 spellen er zitten in 42 spel klassiekers
ik zie nergens een volledige lijst alleen maar 5 spelletjes ofzo
Het schijnt dat de tracklist van EBA belachelijk slecht is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor deze twee
[afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, hij is best goed: Track list Elite Beat Agentsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het schijnt dat de tracklist van EBA belachelijk slecht is.
FFIII zit ik een beetje heel erg op te wachten...Het is al bijna november, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |