Sorry?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:26 schreef Godslasteraar het volgende:
que? is Autodidact zo'n kut-allochtoon?, en waarom heeft niemand mij dat ooit verteld?
![]()
quote:Ewout Irrgang (1976) is sinds 6 oktober 2005 lid van de Tweede-Kamerfractie van de SP i. Hij woont in Amsterdam. De heer Irrgang was medewerker van de Nederlandse Bank en daarvoor tot 2005 financieel-economisch adviseur van de SP-Tweede-Kamerfractie. Hij houdt zich bezig met binnenlandse zaken en economische zaken.
- politicologie Vrije Universiteit te Amsterdam, vanaf 1994
- politicologie Universiteit van Amsterdam, tot 1999
- economie Universiteit van Amsterdam, tot 2000
Pics!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:32 schreef sigme het volgende:
Nee hoor godslasteraar, de enige kut-user hier ben ik..
Dan heb je niet opgelet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Niemand heeft mij ooit verteld hoe jij er uit zien, dikkertjedap GL.
5 kg, meer niet, en nauwelijks te zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Niemand heeft mij ooit verteld hoe jij er uit zien, dikkertjedap GL.
met je broek naar beneden!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Foto's van iedereen!
Volgens mij ben ik de enige die altijd een echte foto van de echte persoon meepost.quote:
Ik ben een metrosexueel agnost met een verdacht Mediterraan voorkomen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Foto's van iedereen!
Handig, zo´n steen op een afwerkplek.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zuid Afrika, op het zuidelijkste puntje van Afrika.
je bent het satiredebat vergeten, van het cda mogen we niet meer lachenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:47 schreef Godslasteraar het volgende:
maar zonder gekheid, zit een beetje oude nieuwsberichten door te lezen over Donner met zijn Godslasteringswetje bijna 2 jaar geleden, vervolgens hoor ik nu wat gebrabbel over Lingo, en iets over een gratis museumdag.
Wat een schijnvertoning![]()
overigens, Woutertje zou in "rustiger tijden" nog eens willen kijken naar het godslasteraarswetje ............... right![]()
postuh postuh!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
Oh, ik heb er ook één met zonnebril. Da's ruig hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |