hehe, dat heb ik met onze hondquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ghehe, ja, hier geven ze ook de hele dag door aan dat ze willen eten, maar ze krijgen enkel 's ochtends en 's avonds groenvoerhoe hard ze ook zeuren. Als ik hier teveel van afwijk gaan ze helemaal bij alles zeuren en dat wil ik voorkomen want dan durf ik helemaal niet te ritselen met zakjes.
het is zelfs zo erg als ik bij iemand anders ben ik in de woonkamer altijd onwijs voorzichtig ben met zakjes omdat ik bang ben dat de caafs aanslaan (ik vind t zo zielig als ze dat doen en niks krijgen, vandaar), en dan word ik ook aangekeken alsof ik gek ben
hoe leer je cavia´s dat ze op 1 plek hun ´´wc´´ hebben? die van ons piesen en schijten door de hele kooi!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:29 schreef Ellatjuh het volgende:
hehe die van jou slaapt ook al in zn wc.
mijn dametjes ook,de een in de hangmat de ander eronder of in de wc.
Hier is Asterix zelf in 1 hoekje gaan poepen en plassen, dus ik dacht, we zetten er een wctje in ! Hij vond het leuker om er in te chillen.... nu heeftie zelf een nieuw plekje uitgezocht, dan maar scheppen ipv alleen bakje leeggooienquote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef gateway het volgende:
[..]
hoe leer je cavia´s dat ze op 1 plek hun ´´wc´´ hebben? die van ons piesen en schijten door de hele kooi!
Nietquote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef gateway het volgende:
[..]
hoe leer je cavia´s dat ze op 1 plek hun ´´wc´´ hebben? die van ons piesen en schijten door de hele kooi!
ow owkeejquote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
NietSommige cavia's doen dat uit zichzelf, anderen niet. Doen ze het, heb je geluk, doen ze het niet, heb je pech.
ahhh lief van je hond zegquote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier is Asterix zelf in 1 hoekje gaan poepen en plassen, dus ik dacht, we zetten er een wctje in ! Hij vond het leuker om er in te chillen.... nu heeftie zelf een nieuw plekje uitgezocht, dan maar scheppen ipv alleen bakje leeggooien![]()
Blijkbaar vond Fa Shi (een van de honden) Asterix vies, hij moest daarstraks ff op schoot omdat ik zn hok ging schoonmaken, toen kreegtie gelijk een hele wasbeurtEn hij bleef gewoon lief zitten
prrrrrprrrrrr
![]()
Oja ! Waar had jij dat hangmatje ook alweer besteld ? mn moeder wil ook een hangmatje voor Asterixquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef Ellatjuh het volgende:
ahhhhhhhh lief.
ophangbal is voor hier ook wel wat.
al hebben ze wel een bal waar je snoepjes in moet doen en dan moeten ze dat ding rollen netzolang er snoepjes uitkomen.
laatste snoepje vinden ze erg lastig![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Bij Jolanda kun je ze bestellen, ik zal haar e-mailadres even opzoeken...
[afbeelding]
jolanda_bravenboer [at] hotmail [dot] com
Doe ik dat evenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, geen site. Maar ze heeft heel erg veel printjes, je kunt haar het beste gewoon even mailen.
Hey bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Eeeeh... ik zou heel hard wegrennen bij die praktijk....!!!
Over konijnen weet ik geen bal, maar voor je cavia kun je op zich wel een jonge cavia kopen. Ik neem aan dat Bob al wat ouder is (uitgepuberd, dus vanaf een maand of 10) en dan zijn veel beren goed te koppelen aan jonge beren (4 a 8 weken). Het blijft echter altijd een risico, want zodra de caaf gaat puberen kan het alsnog fout gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey bedankt voor de infoIk denk dat die dierenarts dus nooit cavia's castreert en het daarom niet doet.
Die assistente die ik sprak is sowieso een doos. Toen ik mijn konijn liet castreren (uitstekend verlopen) wilde ze eerst weten waarom ik dat wilde. Dus ik zei dat er een vriendinnetje zou komen en ik geen kleine konijntjes wilde. Ze adviseerde om dan maar een mannetje aan te schaffen, dat kon prima. Dat gaat zelden goed![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey bedankt voor de infoIk denk dat die dierenarts dus nooit cavia's castreert en het daarom niet doet.
Die assistente die ik sprak is sowieso een doos. Toen ik mijn konijn liet castreren (uitstekend verlopen) wilde ze eerst weten waarom ik dat wilde. Dus ik zei dat er een vriendinnetje zou komen en ik geen kleine konijntjes wilde. Ze adviseerde om dan maar een mannetje aan te schaffen, dat kon prima. Dat gaat zelden goed![]()
Ai, dat is een lastige situatie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef pertoef het volgende:
hier ook geen goed nieuws!
Jinxy heeft een huidtumor..![]()
ik weet niet zo goed wat ik moet doen, hij is bijna 5 jaar, dus dat is al redelijk oud en ik ben bang dat hij er zou kunnen inblijven moest hij onder het mes moeten..
maar aan de andere kant..
maar hij heeft er wel geen last van..maar toch..![]()
Gelukkig maar dat cavia's niet te vergelijken zijn met een pot verfquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:53 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat als ik naar die kleur in de praxis zou vragen ze me wel heel raar aan zullen kijken.![]()
Ow dat duurt vast nog een tijdquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef Ellatjuh het volgende:
ow mijn meiden hebben ook een tijgerprintje.
maak maar eens een paar foto's als ie er over een paar weken in ligt.
hopelijk durft ie dat.![]()
![]()
hier heeft het een maand geduurt
Lekker gestroomlijnd is je caaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog even wat lieve kiekjes van Qwerty
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'k denk dat ik die flinke reis al niet meer zal moeten doen, we zijn een paar dagen geleden nog eens naar een dierenkliniek geweest, waar ze er dus wel meer verstand van hadden..quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij is echt superlief... Ik hoop voor je dat Desiree nog iets weet. Ik weet niet waar in Belgié je woont, maar je zou misschien kunnen overwegen om nog eens naar Krista te gaan, de DA van Knoevel. Zij zit in Elsloo en is de beste caviadierenarts van het land.
Het is waarschijnlijk even een flinke reis, maar als je eigen DA's toch de hoop hebben opgegeven lijkt het me het proberen waard...
Ik vind het ook niet helemaal natuurgetrouw.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Oxymoron het volgende:
Het lijkt me meer een hamster dan een cavia
Heeft hij maar 1 oog of zit ie gewoon te knipogen?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:28 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
Je moet vaker fototjes doen hoor Inkie !
Dickey heeft het normaal niet zo op andere dieren, maar Asterix is toch wel een beetje intressant, hele avond zitten ze tegen mekaar te knorren![]()
Dickey is een Chinchilla voor de mensen die ze niet kennen
![]()
Ze staan naast elkaar, en er zit nog best wat ruimte tussen de hokken, ze kunnen zelfs niet 'neuzen', want zoals je al zegt Chinchilla's zijn moeilijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef RiesAmaris het volgende:
gaan een chinchilla en een cavia goed samen joh? Ik dacht altijd dat chinchilla's al moeilijk te koppelen waren aan andere chin's laat staan aan andere soorten dieren
de krullende babies worden tesseltjes/alpaca. Dat houdt in dat ze een lange gekrulde vacht krijgen. Het 'gladhaartje' is een sheltie, zij zal naar mate ze ouder wordt steeds langer haar krijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog nooit caviababietjes gezien![]()
![]()
*gaat zich schamen*.
Maar wat schattig zien ze eruit. Blijven ze dat golvend haar hebben? Of is dat echt iets van de kleintjes?
ik ook!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb caviababies!!!!
heleboel foto's
Betere foto's waar ze ook helemaal droog op zijn komen waarschijnlijk vanavond of morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |