Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Zeg dat wel. Eigen volk eerst! FIPO! FIPO!quote:
Je bent pas geen newbie meer als je rspcta hebt verdient!!!!11 zoals ik ja godvrdommequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die jaren naar mij hier aanmeld
Je was gewoon te laatquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
The_Terminator. wil je die 1e post van Dj_Day-V deleten?![]()
![]()
Restecp?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent pas geen newbie meer als je rspcta hebt verdient!!!!11 zoals ik ja godvrdomme
Gewoon skullfucken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet echt slim ook. nu moet die haar weer los maken om haar broek uit te doen
Ze is bij haar ouders. morgen komt ze terugquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Slaapt waarschijnlijk, is ook niet op MSN![]()
Zag het idd netquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Slaapt waarschijnlijk, is ook niet op MSN![]()
Jijquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent pas geen newbie meer als je rspcta hebt verdient!!!!11 zoals ik ja godvrdomme
Twijfelgeval.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:08 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft er wel eens een meisje in het echt gezien?
KUTZOOI er staat een PUB en een F&F topic tussenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jah kijk mijn posthistory dan. EEN EN AL GOEDE PWN TOPICS
Woow, hendig sjieke topiques geakquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jah kijk mijn posthistory dan. EEN EN AL GOEDE PWN TOPICS
Ook veel nachtbaggerquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
KUTZOOI er staat een PUB en een F&F topic tussenF&F!!!!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouqwens al aan de 5503 posts
Maar dat komt omdat nachtbagger okay isquote:
Jawel die is zich aan het rukken om dat matige bondage plaaje van T_Tquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat nachtbagger okay is
maar zelfs S-F is er niet![]()
8quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:12 schreef Qunix het volgende:
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐X卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
Hoeveel X-en zie je?
YES ICH HABE DREI GRUNE LINGO FOR TEH PWNquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
YES ICH HABE DREI GRUNE LINGO FOR TEH PWN
YES YES YES YES YES FIPOOOO FOR TEH PWNNNNNNNNNNNNNNNNN
Held !!quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
YES ICH HABE DREI GRUNE LINGO FOR TEH PWN
YES YES YES YES YES FIPOOOO FOR TEH PWNNNNNNNNNNNNNNNNN
Matig verdommequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jawel die is zich aan het rukken om dat matige bondage plaaje van T_T
jAMMER ZE HEEFT DE RODE BALquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Matig verdomme![]()
[afbeelding]
Zo beter?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jAMMER ZE HEEFT DE RODE BALNU HEEFT ZE PUNTENVERLIES
'T is geen Lingoquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jAMMER ZE HEEFT DE RODE BALNU HEEFT ZE PUNTENVERLIES
Omdat ik pas in 2006 vaak actief benquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:16 schreef TwyLight het volgende:
Gezien jouw postaantal sinds je aanmelddatum red je de 10000 niet meer deze eeuw
S M O E S J E Squote:Op zondag 15 oktober 2006 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik pas in 2006 vaak actief ben?
Ik heb mijn plekje in die OP wel verdient dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben pas actief sinds [NB] #1meer dan 4000 posts in NB denk ik
En toen ik er kwam werd het pas echt goed.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb mijn plekje in die OP wel verdient dus.
ook omdat ik en qunix NB hadden verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:19 schreef oshiro het volgende:
ik voel me best leip eigenlijk
heb een trui aangedaan, capuchon op en daaroverheen een badjas omdat het hier zo koud is![]()
Dat is online swoarma bestellen voor weinig geldquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Google ? Wat is dat ?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is online swoarma bestellen voor weinig geld
RSquote:
Lijkt wel een visnetquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:24 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
gvd komt net Normaal met Oerend hard voorbij in Winamp voorbijquote:
godverdommequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zei zondag is heilig ik zei niet dat god bestaat. [afbeelding]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
gvd komt net Normaal met Oerend hard voorbij in Winamp voorbij
zeg eens Oeh! OEOEOEH!!!
zeg eens Aaah! AAAAAAAAAAAAHHH!!!
YOURLYPWNquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:26 schreef TwyLight het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOO THA SUPERPWNMAN HAS THE FIPO AGAIN
Wat tel je nouquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:27 schreef Qunix het volgende:
44
wattan? grondbloemen en astronautenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:28 schreef Qunix het volgende:
veel ook nog
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
de benodigde reacties tot de volgende fipo mogenlijkheid
2 lawine pijltjes en nog wat andere zooiquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wattan? grondbloemen en astronauten
ja... bagger overalquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tenminste niet commercieel, wat Winamp dus wel is sinds de overname door AOL.
AOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tenminste niet commercieel, wat Winamp dus wel is sinds de overname door AOL.
wannabe SDFGHYJUKMBquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
LOZERRRRRR YOU ARE SCARED OF TEH FIPO PWN MAN TWYLIGHT
Mjoeahquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:34 schreef remlof het volgende:
heeft NB nog bestaansrecht?
Neequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:34 schreef remlof het volgende:
Hoop het anders word ik in het wild losgelatenquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:34 schreef remlof het volgende:
ik heb twee broertjes, ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoop het anders word ik in het wild losgelaten
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:38 schreef TwyLight het volgende:
FIPO FOR TEH PWNNNNNNNN BY TWYLIGHT THA FIPO MASTERR OF THE UNIVERSE
Ja nogalquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:40 schreef oshiro het volgende:
Het wordt wel een kuttopic, ik ga slapen![]()
haha ik ook nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef TwyLight het volgende:
Lol. ik kan dat bericht van The_Terminator niet quoten
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:42 schreef TwyLight het volgende:
Lol. ik kan dat bericht van The_Terminator niet quoten
Lol, kreeg je die melding?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:44 schreef Qunix het volgende:
Warning
parse_url(http://www.<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote"><div class="forum_code"><table cellspacing="0" class="codeDisplayTable"><tr><td valign="top" align="right" class="codeDisplayTableLines">1</td><td valign="top" class="codeDisplayTableCode"><nobr></nobr></td></tr></table></div></div></blockquote> .com/ff.jpg): Unable to parse url in line 325 of file {config_root}/www.inc/global/classes/sml.class.php
quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:48 schreef Qunix het volgende:
Laatste
12345 (gemiddeld 27 per dag)
ik ga nu./.. mzl
Testquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:41 schreef The_Terminator het volgende:
[[url=http://www.
[..]
.com/ff.jpg]afbeelding[/url]]
ik ook ja. bij quickquote. bij normale quote kwam er gewoon zon gaar half linkje dat wat jij hebt in je vorige postquote:
Wat bedoelt ge met 'quickquote'?quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik ook ja. bij quickquote. bij normale quote kwam er gewoon zon gaar half linkje dat wat jij hebt in je vorige post
dat is zon plugin voor firefox dat je kan quoten in het quickreply vensterquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat bedoelt ge met 'quickquote'?
en je kon er mee PI's bij het quickreply venster zetten, maar dat heeft de nieuwe forum update ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is zon plugin voor firefox dat je kan quoten in het quickreply venster
Goed bezigquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:55 schreef TwyLight het volgende:
ik ga denk ik tot d4 5600 posts
Iedereen gaat slapen volgensmijquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:59 schreef TwyLight het volgende:
kick
Postcount krikkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:03 schreef TwyLight het volgende:
FIPO FOR TEH PWNNNNNNNNN BY TWYLIGHT THA FIPO MASTERR OF THE UNIVERSE
dats liek on lollerskates roflquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Sluit dit topic maar. ik heb mijzelf niet meer in de hand geloof ik!!!!!!!!!! lollerpwn
Neuh, ik ga een 125mw laser bestellenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:07 schreef TwyLight het volgende:
T_T ik weet gewoon dat je nu zit te azen op die 199'e reactie om de fipo te pwnen
stoer hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ik ga een 125mw laser bestellen
NEGRO's?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, ding kan ook door zwarte materialen heen branden.
Dizzriminatiequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, ding kan ook door zwarte materialen heen branden.
Die ligt op één oor waarschijnlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:16 schreef TwyLight het volgende:
wAAR IS rEMLOF?
net films gekeken enzoot.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef remlof het volgende:
wat doen jullie hier nog in iemandsnaam?
whehehehehhehehehehehehehehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ligt op één oor waarschijnlijk![]()
Ow, toch nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef remlof het volgende:
wat doen jullie hier nog in iemandsnaam?
Ehmquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ligt op één oor waarschijnlijk![]()
Stoer hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:19 schreef remlof het volgende:
volgens mij had je 14 posts in a row twy
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:19 schreef remlof het volgende:
volgens mij had je 14 posts in a row twy
Nein... Durf nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
Ehm terminator, heb je nou eindelijk aan dat mokkel van je gevraagd of ze in is voor bondage ?:')
huilen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens seks met der gehad dus?
Hm, denk je dat moemoe?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:23 schreef remlof het volgende:
hey maar je kan aan een meisje zien of ze goed kan pijpen toch?
Bondage is vaak alleen maar een voorspel, opzich kan het ook wel zonder hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens seks met der gehad dus?
HIER NOG MAAR HALF 5 ! 1!! !quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
Omfg het is al half 5ik gaat slapen doeiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: *:
![]()
![]()
zonder haar?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage is vaak alleen maar een voorspel, opzich kan het ook wel zonder hoor
Ja. helemaal als je zo stom bent om de broek aan te laten als je vastbind. zoals op dat ene plaatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage is vaak alleen maar een voorspel, opzich kan het ook wel zonder hoor
Laf hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
Omfg het is al half 5ik gaat slapen doeiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bondage kan dus ook zonder sexquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja. helemaal als je zo stom bent om de broek aan te laten als je vastbind. zoals op dat ene plaatje
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage kan dus ook zonder sex![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage kan dus ook zonder sex![]()
Net nog, tot ie wakker werd voor zijn PCquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:28 schreef TwyLight het volgende:
Dus. T_T. je hebt haar al gebaft?
Kaal of een streepje, maakt me niets uitquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dus met haar?
Ik heb toch liever een kaal poesje hoor
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net nog, tot ie wakker werd voor zijn PC
Ook niet als je eerst de heggeschaar moet pakken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kaal of een streepje, maakt me niets uit
Zolang het maar een biefstuk isquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het liefst een heel oerwoud. Kan je die heggenschaar eindelijk eens gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik neem nog wel een ice teatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:31 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie moeten echt minder zuipen, dit gaat werkelijk nergens over
Je moet zelf minder zuipenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:31 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie moeten echt minder zuipen, dit gaat werkelijk nergens over
Kontkrabbenquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:30 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Het liefst een heel oerwoud. Kan je die heggenschaar eindelijk eens gebruiken![]()
ntbquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:32 schreef TwyLight het volgende:
ik ga slapendoei
hvj wjnmk knzj bf4l jbma ff
![]()
of zelfmoord plegen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:33 schreef TwyLight het volgende:
als je van de alcahol af wil moet je warm water met suiker drinken
en bierquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:33 schreef TwyLight het volgende:
als je van de alcahol af wil moet je warm water met suiker drinken
doe maar niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:33 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Voor konthaar kan je het best een staalborstel gebruiken
Bwhehe mietjequote:Op zondag 15 oktober 2006 04:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga wat water zuipen en lekker slapen. Tot lators![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |