Nee, omdat jij je hoofd op plaatsen stopt waar het licht niet komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit een ban, maar ik ga hem wel mailen.
Ik heb inmiddels teruggemailed om lucy even een dolk hart onder de riem te steken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit een ban, maar ik ga hem wel mailen.
* versabommie start mailprogramma 'uethanasia" op
![]()
Kappuh. nou.....ik ben een mens met emotiesquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat? Ga ik nog eens goed kijken...
Ik meen dat jij ook niet vies bent van een vleeskeuring als het om de vrouwelijke posters gaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kappuh. nou.....ik ben een mens met emoties....niet alleen maar het stuk vlees wat jij denkt te zien.
![]()
Waar blijft je Fobo danquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik meen dat jij ook niet vies bent van een vleeskeuring als het om de vrouwelijke posters gaat.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh oortjes...nog een beetje lekkere sex gehad vannacht? lekker geslapen?
![]()
U verward mij met iemand anders ben ik bang....mijn waardering voor vrouwen kenmerkt zich uitsluitend op het spirituele vlak.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik meen dat jij ook niet vies bent van een vleeskeuring als het om de vrouwelijke posters gaat.
nee, volgende week zaterdagquote:
waarom denk je verwarring en twijfels???quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeee spannend![]()
Een hele week van verwarring en twijfels....heerlijk.![]()
Beter van niet: straks word ik ook beschuldigd van 'bedreiging van FOK'.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beter van niet: straks word ik ook beschuldigd van 'bedreiging van FOK'.![]()
Das toch altijd zo bij je eerste date met een nieuwe lover......of hebben wij emo mannen daar alleen maar last van?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom denk je verwarring en twijfels???
Je vergeet de bron te vermeldenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef KRIBBET het volgende:
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/E10_rik_zoenen.wmv
Voor de dames![]()
![]()
Staat in de link toch alquote:
zo bedankt, ik had me ontbijt net voor me staan...lamaarquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef KRIBBET het volgende:
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/E10_rik_zoenen.wmv
Voor de dames![]()
![]()
Dat bedoelde ik dus.quote:
Er staat ook: voor de dames maar jij voelde je schijnbaar aangesprokenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo bedankt, ik had me ontbijt net voor me staan...lamaar![]()
... ... aha... ik snap um al ...jij weet nog niet met wie de date is ..hihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das toch altijd zo bij je eerste date met een nieuwe lover......of hebben wij emo mannen daar alleen maar last van?![]()
weet je wat t is, sommige dingen geloof je pas als je ze ziet, maar toen rik d'r op dook was mijn mediaplayer alweer afgeslotenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staat ook: voor de dames maar jij voelde je schijnbaar aangesproken![]()
En dat ga je hem ook niet verklappen, toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ... aha... ik snap um al ...jij weet nog niet met wie de date is ..hihi
hij heeft het allang kunnen lezen ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat ga je hem ook niet verklappen, toch?![]()
Dat kind leest ook niet terug he, niet teveel verwachtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ... aha... ik snap um al ...jij weet nog niet met wie de date is ..hihi
Owquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij heeft het allang kunnen lezen ...![]()
okee... ik zie je zo ..quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow...nou uh...ik ben ff stofzuigen... laters.
![]()
stom grapje...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:04 schreef Nostalgist het volgende:
: -) het was een grap van nicky.... geen permban. 48 uur wegens gekloot op BB...
Bedreigen van FOK!
Wat een aanfluiting!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:04 schreef Nostalgist het volgende:
: -) het was een grap van nicky.... geen permban. 48 uur wegens gekloot op BB...
Bedreigen van FOK!
mensen blijmaken met een dooie musquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:04 schreef Nostalgist het volgende:
Bedreigen van FOK!
Het bannen op Fok is niet meer wat het ooit was. daar kun je verder!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mensen blijmaken met een dooie mus![]()
edit topic is nu ook gesloten voor verdere discussie![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels teruggemailed om lucy even een dolk hart onder de riem te steken.
[afbeelding]
![]()
Kloterige is dat die snor strax hier komt pochen met zijn ban !quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
We kunnen in ieder geval concluderen dat zwangerschap niet lijdt tot een bovenmatig gevoel voor humor.... Wat zeg ik; De zwelling van de buik is omgekeerdevenredig aan het stijgen van dat gevoel...
Ons een beetje blij maken met een dooie Luus mus...![]()
zo dan, wil je me doof hebben ofzo???quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:15 schreef versabommie het volgende:
HALLO? STAAT DIT DING AAN? [afbeelding]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
We kunnen in ieder geval concluderen dat zwangerschap niet lijdt tot een bovenmatig gevoel voor humor.... Wat zeg ik; De zwelling van de buik is omgekeerdevenredig aan het stijgen van dat gevoel...
Ons een beetje blij maken met een dooie Luus mus...![]()
... dan is ie hopenlijk snel weer weg!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kloterige is dat die snor strax hier komt pochen met zijn ban !
waaromquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef versabommie het volgende:
Ohw trouwens for the record: Heb vistA erafgepleurd!
For the record, heb net Eviews erop gepleurdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef versabommie het volgende:
Ohw trouwens for the record: Heb vistA erafgepleurd!
Nero werkt niet en er zitten toch nog wat kinderziektes die me niet bevallen, hij gebruikt bijvoorbeeld mijn twee processors niet goed...quote:
Zit te denken om er vandaag mandrake dual boot op te pleurenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
For the record, heb net Eviews erop gepleurd
Nog meer mensen die software veranderingen hebben ondergaan?
weet bij god niet wat het is, maar ik ga zo de nieuwste versie van Norton maar eens downloadenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit te denken om er vandaag mandrake dual boot op te pleuren
dat van die processor weet ik ,maar voor nero moet je een lite versie downloaden, ik had dat ook maar deze werkt dus perfect nero lite 7.2.7.0 dus, maar ja je heb m dr al afgegooitquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nero werkt niet en er zitten toch nog wat kinderziektes die me niet bevallen, hij gebruikt bijvoorbeeld mijn twee processors niet goed...
linuxquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet bij god niet wat het is, maar ik ga zo de nieuwste versie van Norton maar eens downloaden
ja, PSV begint zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:36 schreef Talitha het volgende:
Genoeg gepimped met software. Iemand nog iets nieuws te vertellen?
ja..iedereen doet naar tegen me vandaag!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:36 schreef Talitha het volgende:
Genoeg gepimped met software. Iemand nog iets nieuws te vertellen?
Utreg begint zoquote:
Ohja, jij hebt al die zenders ofnie? Zap je vaak tussen verschillende wedstrijden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Utreg begint zo![]()
Ik ga screenshots maken denk ik![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]volgens de boeken leidt zwangerschap tot extreme emoties en dat figuur heeft die nog niet echt onder controle of mag ze niet meer botvieren op die kattenverzuiper vriend
Dat nero probleempje had ik ook. Heb nu een ander programma gedownload. Werkt prima. Ik heb hem hier nu ook op een 64 bit PC draaien. Gaat perfect. Heb nog niet echt kinderziektes kunnen ontdekken. Vind het vooral erg mooi! Maar Vista kan nog niet omgaanmet dual processors? Of heb je écht twee processors.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nero werkt niet en er zitten toch nog wat kinderziektes die me niet bevallen, hij gebruikt bijvoorbeeld mijn twee processors niet goed...
Dat is niet echt 'nieuws' hè.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja..iedereen doet naar tegen me vandaag!![]()
liever wel douchen... anders gaat het zo ruiken !!!quote:
quote:
ik heb echt 2 processors erop zitten, hij verdeelt de load nog niet bestquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat nero probleempje had ik ook. Heb nu een ander programma gedownload. Werkt prima. Ik heb hem hier nu ook op een 64 bit PC draaien. Gaat perfect. Heb nog niet echt kinderziektes kunnen ontdekken. Vind het vooral erg mooi! Maar Vista kan nog niet omgaanmet dual processors? Of heb je écht twee processors.
Zonde. je zou toch verwachten dat Vista hier wel zou kunnen omgaan. Hebben ze geen aparte versie voor servers gemaakt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb echt 2 processors erop zitten, hij verdeelt de load nog niet best
Jouw huis of HET huis?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:51 schreef puntoortje het volgende:
lol in huis met een stuiterbal!!!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:51 schreef puntoortje het volgende:
lol in huis met een stuiterbal!!!
mijn huis...bukken ..hahahquote:
zijn daar ook streams van?quote:
nee helaas niet... maar op het moment zijn we de stuiterbal kwijtquote:
Hij gaat er wel mee om maar nog niet optimaal ....maarja tis nog niet definitief...heb al feedback gegeven incluis performancelogquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zonde. je zou toch verwachten dat Vista hier wel zou kunnen omgaan. Hebben ze geen aparte versie voor servers gemaakt?
..nee 5 minuutjes denk...ff de bal zoekenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben je nou al een uur achter een balletje aan het aansjouwen ofzo?
Dit is niet flauw te noemen, hij zit nikky constant af te zeiken, en ook haar zwangerschap, hoe laag is het om daar 'grapjes' over te maken? Verbitterde zure mossel is het.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Alleen Nickie (of nikkie of nikkey...whatever) mag flauwe grapjes maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |