Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
De appels ?quote:
Wie ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:09 schreef Fietsje617 het volgende:
wtf doet m-i-l-f in de OP?
Dat is een NB Olbiequote:Op zondag 15 oktober 2006 02:09 schreef Fietsje617 het volgende:
wtf doet m-i-l-f in de OP?
Ja als je nou een mod was dan verwijder je alle posts tussen je op en je eerste postquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:09 schreef Cinch het volgende:
S-F hoe deed je dat ookalweer, een fipo hebben, iets met posts verwijderen?
dat is zó newbie 1999 achtigquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja als je nou een mod was dan verwijder je alle posts tussen je op en je eerste postmaar je bent geen mod dus zal je de op aan moeten passen door er onder aan te zetten : Tevens fipo
![]()
Welke ava is van hem ?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:11 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
nee hoor die is nog nat achter de oren![]()
Alweerquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:12 schreef Cinch het volgende:
Ik stem trouwens voor een vernieuwing voor de OP. Grolsch verdient geen alleenrecht
True. Ik stem voor Warsteinerquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:12 schreef Cinch het volgende:
Ik stem trouwens voor een vernieuwing voor de OP. Grolsch verdient geen alleenrecht
Ooh die ja ik heb hem al een tijdje niet gezien maar hij is wel een stamgast in NBquote:
Het is heel simpel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Das mijne niet hoor... Tis nog steeds niet gelukt
wtfquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:14 schreef Cinch het volgende:
Er moet een bier schijf van 5 in.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AlweerJe wilt er HJ bij hebben staan ?
![]()
Sensors indicate high t.net levelquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
1. Nieuwe VPC aan maken en voor 'Other operating system' kiezen.
2. De Virtual HDD Fdisken en formatteren
3. Een dos 6.22 image met cd support laden als floppy en er van opstarten
4. Een cd-rom image maken van je Win 3.11 setup en deze laden als CD-rom image
5. Met het commando "copy a: c:" de bestanden van het floppy overzetten naar de HDD.
6. Met het commando "sys c:" het systeem overzetten, eventuele bestaande bestanden niet overschrijven.
7. Setup starten van je CD image en installeren die hap.
Tools krijg je wel over MSN
quote:
commando 5 moet zijn: format ipv copy a:quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Glazen bier en of de tieten ?quote:
copyright betekent niet dat je het plaatje niet mag weggooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je aan milf vragen het is zijn plaatje
![]()
Met vereende kracht mogen ontvangen na 10 jaar bieren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:15 schreef TwyLight het volgende:
Die hertog jan heeft me toch een dikke vette bierpens
de tieten, nou ja ze zijn niet van mij.... maar als je 1 paar hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Glazen bier en of de tieten ?![]()
'T is ook maar een screenie van Dogma.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:16 schreef Cinch het volgende:
[..]
copyright betekent niet dat je het plaatje niet mag weggooien
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:16 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
de tieten, nou ja ze zijn niet van mij.... maar als je 1 paar hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezien![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:16 schreef Cinch het volgende:
[..]
copyright betekent niet dat je het plaatje niet mag weggooien
En jij hebt dit knopje niet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:17 schreef TwyLight het volgende:
Dit knopje hebben jullie lekker niet
[afbeelding]
Nee hoor. ik vind negroide tieten bijvoorbeeld niet zo heel lekker... (die hele dikke dan met die mega tepelsquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:16 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
de tieten, nou ja ze zijn niet van mij.... maar als je 1 paar hebt gezien, heb je ze allemaal wel gezien![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En jij hebt dit knopje niet!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |