quote:Goeie versie hebbe?
Op zaterdag 16 februari 2002 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb net twee delen a 650 mb gedownload op kazaa, maar die zijn net zo slecht als een 180 mb versie. Er is ook een deel van +/- 1020 mb maar die is ook slecht.Dat je het ff weet.
700 mb. Kan hem in 15 min binnenhalen en FTP aanzetten. Dan moet je naar de bioscoop.
quote:geen kazaa zeker
Op zaterdag 16 februari 2002 11:21 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Ik heb een week of 3 geleden hem als DVD rip van 700 mb van het lokale netwerk (Wageningen Universiteit) gehaald en zag er werkelijk geweldig uit.
quote:Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar een goede dvd-rip of screener is wel handig als de film nog niet draait/je geen tijd/geen geld hebt.
Op zaterdag 16 februari 2002 11:22 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:Dan moet je naar de bioscoop.
Ik vond het dan ook een meerwaarde dat ik Monsters Inc in november al had gezien.
Maar zowel DVD als VHS als DIVX kan de bioscoop nooit evenaren.
quote:* interesse heeft
Op zaterdag 16 februari 2002 11:22 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Goeie versie hebbe?
![]()
700 mb. Kan hem in 15 min binnenhalen en FTP aanzetten. Dan moet je naar de bioscoop.
quote:ja da zou idd slimmer zijn
Op zaterdag 16 februari 2002 12:39 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid. Ik wil hier best ff m'n FTP voor aanzetten enzo, maar wat zijn de risico's? Volgens mij is het tactischer om dat ff via ICQ/MSN af te spreken.
quote:You call me of i call you?
Op zaterdag 16 februari 2002 12:41 schreef Duiveltja het volgende:[..]
ja da zou idd slimmer zijn
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 16-02-2002 22:17]
quote:Hoe die peer er aan komt weet ik ook niet. Ik ken hem ook niet, ik kijk gewoon op het netwerk en ik kan hem vinden. Heb hem zelf gekeken.
Op zaterdag 16 februari 2002 12:52 schreef serano het volgende:
Welke dvdrip zou dat dan zijn? Er is een 2cd SVCD versie van geweest (van DARKEmpire), maar die kwam van VHS.
(tenminste, ik heb nog nooit een DVD met een tracking bar gezien)
verder geen divx/svcd releases van volgens de welbekende website om dit te checken...
dus tenzij je een unreleasede source heb lul je uit je nek =)
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 16-02-2002 22:16]
quote:Misschien komt hij uit de
Op zaterdag 16 februari 2002 12:57 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Hoe die peer er aan komt weet ik ook niet. Ik ken hem ook niet, ik kijk gewoon op het netwerk en ik kan hem vinden. Heb hem zelf gekeken.
Leuk vond ik ook is dat alles echt gebeurd is...
quote:MSN?
Op zaterdag 16 februari 2002 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Zeg, hoe werkt dat met ftp? ben wel geinteresseerd, maar misschien kan iemand het me uitleggen via sunfactorx@hotmail.com
quote:Jij bent een stille.
Op zaterdag 16 februari 2002 13:00 schreef serano het volgende:
Ik heb net effe de eviliso screener sample gekeken en ik kan me voorstellen dat je dat mistakenly zou aannemen voor een dvd-rip. (zeker wanneer ze die omcoderen naar een divx). Ernstig goede kwaliteit. Misschien toch ook maar eens kijken... heb je van die release van jou trouwens een sample er bij staan? Anders wil ik die graag even aanschouwen...
overigens is de film natuurlijk prachtig.
quote:Ja, absoluut. Bijzonder interessante film, mooi in beeld gebracht, fraaie muziek en zeer overtuigend geacteerd.
Op vrijdag 22 februari 2002 09:57 schreef SigmundFreud het volgende:
- Is het nou echt een goede film, de moeite waard om voor naar de bios te gaan?
quote:Ik niet, maar ik was dusdanig geīntrigeerd door hem dat ik gelijk het boek gekocht heb.
- Wie had er vooraf van John Nash gehoord?
Russell Crowe overacteert af en toe wel wat, maar is daarom niet minder indrukwekkend. Jennifer Connelly vond ik ijzersterk.
De film had voor mij nog wel een half uur langer mogen duren. Het einde vond ik enigszins gehaast.
A Beautiful Mind is de boeiendste en beste film die ik in pakweg 2 jaar tijd gezien heb.
quote:Je moet over een film ook niks lezen, je moet een film gewoon gaan zien. Er over lezen doe je dan achteraf.
Op zaterdag 23 februari 2002 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik las er in de preview een slechte recensie over. Dat Howard er een soort Happy Days van gemaakt heeft. probleem bij biopics vind ik vaak de verkrachting van de werkelijkheid. Wat het huwelijkse leven van de hoofdpersoon betreft schijnt er flink gesjoemeld te zijn met de waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |