ik had om 10 uur een afspraak in Amsterdamquote:
Rome is geweldig. Ik was er vorig jaar, helemaal verliefd opquote:
Prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Rome is geweldig. Ik was er vorig jaar, helemaal verliefd op![]()
maar welkom terug![]()
ik was er 5 dagen. Schitterend gewoon. Ik ga ook zeker terug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad.![]()
7 dagen lang, bijna alles gezien wat er te zien valt.![]()
Ik weet nu al zeker dat ik er nog een keer heen ga.
En hoi.![]()
Ok, eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:04 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was er 5 dagen. Schitterend gewoon. Ik ga ook zeker terug.
Hoi![]()
ik kom te laat, ik ben uitgenodigd voor iftar.
Tot laters!
nee niet lastig gevallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef IHVK het volgende:
Ben je trouwens ook lastiggevallen door Indėrs die goedkope nep dingen verkochten?
Very special prize, for you 15 euro's, yes Holland good country, yes!![]()
Baklava maken is moeilijk toch?Me moeder heeft het ook een keer geprobeerd maar het is niet goed geluktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Moederlief heeft zojuist overheerlijke baklava gemaakt![]()
![]()
Ach, je moet deeg kunnen rollen tot een flinterdunne ronde schijf, en dat meerdere malen. Laat deze een halve dag drogen en ga ze daarna stapelen in een ronde bakvorm (Turkse tepsi) met wat verkruimelde walnoten ertussen. Volgens mij wordt de toplaag ook voorzien van een laagje geklutste ei. Hup, een tijdje in de oven ermee. Ondertussen wordt er siroop gemaakt van suiker en water, en als het goed is ook met citroensap erdoor. Warm dit op, en giet het over de gebakken baklava. Laat dit een tijdje inwerken. En klaar is maestroquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
Baklava maken is moeilijk toch?Me moeder heeft het ook een keer geprobeerd maar het is niet goed gelukt![]()
![]()
Thx koken is niet me grootste hobbyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, je moet deeg kunnen rollen tot een flinterdunne ronde schijf, en dat meerdere malen. Laat deze een halve dag drogen en ga ze daarna stapelen in een ronde bakvorm (Turkse tepsi) met wat verkruimelde walnoten ertussen. Volgens mij wordt de toplaag ook voorzien van een laagje geklutste ei. Hup, een tijdje in de oven ermee. Ondertussen wordt er siroop gemaakt van suiker en water, en als het goed is ook met citroensap erdoor. Warm dit op, en giet het over de gebakken baklava. Laat dit een tijdje inwerken. En klaar is maestro![]()
ja joh, ik haat avonddiensten..quote:
hey daar ben jequote:
senindequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef IHVK het volgende:
Beetje te laat waarschijnlijk.
Maar Bayraminiz Mubarek Olsun!![]()
Waar is stukovich trouwens?
Bayraminiz mubarek olsun, Allah orucunuzu kabul etsin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef IHVK het volgende:
Beetje te laat waarschijnlijk.
Maar Bayraminiz Mubarek Olsun!![]()
Waar is stukovich trouwens?
Ja gaat wel, was wat duizelig op het werk.quote:
ha broertjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef saban het volgende:
[..]
Ja gaat wel, was wat duizelig op het werk.
Ik ben vanavond weer in Rotterdam, waar ik mag ik langs komen om bayram-geld te bedelen![]()
Hoe is het met jou, zus ?
How come, dunno.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ha broertje![]()
![]()
duizelig?? how come?? hoe gaat het nu?
hehe bayram geldvan wie ga je bayram-geld krijgen?
Met mij gaat goed hoor!! drukdrukdruk..maar dat is niets nieuws
ik wil je wel bayram-geld geven hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:50 schreef saban het volgende:
[..]
How come, dunno.
Van jou![]()
Ja hier ook erg druk. Krijg net te horen of ik de yönetim wil joinen van de moskee. Ik wil wel, maar pff, soms word ik doodziek om met turkse mensen om te gaan.
aaaaahh daar is mijn grote liefdequote:
hey stukquote:
hoe laat ben je klaar op werk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Jero het volgende:
ja!!! kan niet wachten...
haha hoe heet hij??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Gabberhead het volgende:
Mijn zwager heeft een turkse naam, is dat goed genoeg Emel?
ik ben om 17 uur klaar hoor!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Jero het volgende:
ik zit dan in Maarssen...dus ben hopelijk op tijd weer in ons geliefde Rotterdam
haal je me op van werk?? effe in mn agenda hoe laat precies mijn laatste gesprek met client is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef Jero het volgende:
Als alles goed gaat ben ik er om 17 uur!
Ja maar zo goedkoop ben ik niet hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil je wel bayram-geld geven hoorik heb maandag al zoveel geld uitgegeven aan kinderen
het valt niet mee om tante te zijn
![]()
yonetim? wowmaar kan me voorstellen dat je er soms doodziek van wordt. Denk er goed over na
Bumu zenci arkadasinquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef Emel het volgende:
[..]
haal je me op van werk?? effe in mn agenda hoe laat precies mijn laatste gesprek met client is.
Oh jammer, hij was wel grappig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef Emel het volgende:
[..]
seninde
stuko? ik denk dat hij erg druk heeft met zijn studie.
yok canim.quote:
ben je zo duur?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef saban het volgende:
[..]
Ja maar zo goedkoop ben ik niet he![]()
Ja, erover goed nadenken moet ik zeker doen.
Emel, ik heb 14 december een groot optreden @ theatder zuidplein.
Kom je kijken?
ik ben precies om 17 uur klaar met gesprek. Ik moet nog opruimen enzo..dus zie ik je om 17.15 uur bij de Riagg??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef Jero het volgende:
Als alles goed gaat ben ik er om 17 uur!
is jammer jaquote:
ja???quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Jero het volgende:
zo Havana Club Rum met Fanta Pomelo smaakt best zeg
ze hebben verdomme verlorenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:54 schreef Jero het volgende:
Zeg waarom hebben jullie Gerets nog niet ontslagen? Galata moet terug naar de top.
Natuurlijk ga ik dansen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
ben je zo duur?ik ben wel je zus!!
14 december..op een donderdag zie ik. Mail me de detailsga je dansen???
![]()
leuk!!!!!!!quote:
Hakan Sukur!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:59 schreef Jero het volgende:
Umit Karan! wat een spits
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef Jero het volgende:
Euh wat doen die daar nou????
Hakan is zogenaamd vader, en Arda babytje op schoot... Emre dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef Jero het volgende:
Euh wat doen die daar nou????
huh is dat baklava?quote:
ik ken dat nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Jero het volgende:
ja!
waar heb je dat op?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Jero het volgende:
wat is dat zoet zeg!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Jero het volgende:
maarja, Emel is dan ook een heel zoet meisje
een Turk nam het zeker mee?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:18 schreef Jero het volgende:
op me werk
lieve Turken!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Jero het volgende:
meerdere zelfs
is er werk voor mij???quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef Jero het volgende:
goed bedrijf joh!
IT bedrijf is het.quote:
Jero is project manager ofzo..quote:
Werkervaring als freelance systeembeheer van een serverpark (40+ linux servers) en ervaring in MYSQL en PHPquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Jero is project manager ofzo..
jero?????? heb je werk voor mn broertje?
heb je werk voor saban?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef Jero het volgende:
oh. Klinkt goed saban.
Wat voor bedrijf is het eigelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef Jero het volgende:
oh. Klinkt goed saban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |