hahaha dacht het nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zet je msn eens aan kan ik je daar ook![]()
Dan blok je ze tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha dacht het niet
op msn krijg ik allemaal mensen te spreken die ik niet wil sprekenbedoel jou niet hoor
snap niet waarom ik ze op msn heb
![]()
ik heb een aantal al verwijderdquote:
Een Turk moet vooral PSV steunenquote:
Nee fc twentequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Als Turk moet je vooral PSV steunen![]()
jahquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Verwijder ze dan allemaal kunnen we eindelijk msn,en![]()
In Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha S.erg stoer
je hebt ze ontmoet? wanneer?
wat jammer, heb ik dat gemistquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef saban het volgende:
[..]
In Rotterdam.
Hmm, toen zijn film hier begon te draaien was hij hier met zijn team.
Gunaydin trouwens![]()
Sinav, Hokkabaz en Ice Cream/I Scream (Dondurmam gaymak) komen binnen enkele dagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:34 schreef Emel het volgende:
wanneer draait er weer een leuke Turkse film? Kurtlar vadisi vond ik erg leuk
Sinav klinkt wel leuk. Maar een actiefilm zou ook leuk zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:12 schreef saban het volgende:
[..]
Sinav, Hokkabaz en Ice Cream/I Scream (Dondurmam gaymak) komen binnen enkele dagen.
Sinav
Komisch Turks drama over een groep scholieren die de vragen van hun examens stelen om verzekerd te zijn van toelating tot een goede universiteit
Regie: Ömer Faruk Sorak
Cast: Ismail Hacioglu, Tuba Büyüküstün, Jean-Claude Van Damme
Genre: Drama, Komedie
Lengte: 120 minuten
Hokkabaz
Cem Yilmaz, de maker van 'G.O.R.A.', is terug met deze Turkse komedie over een mislukte goochelaar die Istanbul ontvlucht en het platteland opzoekt
Regie: Cem Yilmaz
Cast: Cem Yilmaz, Mazhar Alanson, Özlem Tekin
Genre: Turkse Film
Lengte: 123 minuten
Ice cream, I Scream
Warme Turkse komedie over Ali, een kleine handelaar in ijs uit Mugla die een onmogelijke strijd aanbindt met de grote ijsfabrikanten
Regie: Yüksel Aksu
Cast: Turan Özdemir, Gülnihal Demir, Burcu Tuna
Genre: Komedie
Lengte: 115 minuten
Ik ga naar zeker naar Sinav. Als ik tijd heb en me verveel misschien ook nog wel naar die andere 2.
Ik raad je Sagir Oda sterk aan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Sinav klinkt wel leuk. Maar een actiefilm zou ook leuk zijnPolat als hoofdacteur
hebbuh!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef saban het volgende:
[..]
Ik raad je Sagir Oda sterk aan.
Zondag was pas de 5e afdeling, dus zoveel heb je niet gemist.
Je kan alle delen ieder week (illegaal) downloaden.
Ik heb alle delen![]()
als ik een keer in de buurt ben, laat ik het je wetenquote:
Ik wil ze je best wel per post opsturen, maar tot hoeverre kan je een turk vertrouwen met je adres gegevens te geven hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:00 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik een keer in de buurt ben, laat ik het je weten![]()
ik vertrouw je wel, vrouwelijke intuitiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil ze je best wel per post opsturen, maar tot hoeverre kan je een turk vertrouwen met je adres gegevens te geven he![]()
Vanavondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:48 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vertrouw je wel, vrouwelijke intuitie
maaaaaaar we kunnen ook anders doen. Af en toe zit je toch in Rotterdam?
vanavond gaat het niet lukken voor mijquote:
Ooh me likiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sezen Aksu is een communist. Het is maar dat jullie het weten.
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sezen Aksu is een communist. Het is maar dat jullie het weten.
Toen nog wel, nu nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Emel het volgende:
Saban, je msn staat aanben je nog op werk?
je bent een schat weet jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:51 schreef saban het volgende:
[..]
Toen nog wel, nu niet![]()
Vanavond zou voor mij ook zowiezo niet lukken, moet ze nog op cd/dvd zetten
Ne parasiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:55 schreef Emel het volgende:
[..]
je bent een schat weet je![]()
ik betaal het je ok?
voor de cd's/dvd's natuurlijk.quote:
weekendquote:
sorry ben nu wedstrijd aan het kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie nog steeds geen emel online @ msn![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef skippy22 het volgende:
Heb geen zin om naar beneden te lopen Kijk de samenvatting straks wel![]()
weet ik maar toch, sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Sinir etme ne parasi, bir iki euronun lafimi olur.
Verloren![]()
Was gezellig gister avond in Rotterdamquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:32 schreef Emel het volgende:
Gunaydin![]()
jeetje tis alweer donderdag, het gaat zo hard![]()
Baskentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Memleket neresi millet? Benim memleketim:
[afbeelding]
Ankaraquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Memleket neresi millet? Benim memleketim:
[afbeelding]
Iyi aksamlarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:04 schreef saban het volgende:
[..]
Was gezellig gister avond in Rotterdam![]()
Gunaydin![]()
In Rotterdam? Halay natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Iyi aksamlar
vertel! wat hebbie gedaan?
heb je 1 keer per week halay? of wisselt dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:29 schreef saban het volgende:
[..]
In Rotterdam? Halay natuurlijk![]()
Vandaag voor de rest alleen maar gewerkt, saai as usual.
Misschien dat ik maar weer eens verder ga zoeken (werk dus).
Sen neler yaptin?
Jep, 1 keer per week halay.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:31 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je 1 keer per week halay? of wisselt dat?
bevalt je werk niet? wat doe je nu precies dan?
ik heb niet veel bijzonders gedaan, was druk op het werk (as usual). Vanavond lekker relaxen. Bijna weekend
verder kijken dus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:46 schreef saban het volgende:
[..]
Jep, 1 keer per week halay.
Mn werk, te laag niveau.
Ik kan (veel) beter wat automatisch ook een hogere salaris betekend.
Iets richting de IT. Of de grafische wereld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:56 schreef Emel het volgende:
[..]
verder kijken dus?
wat zoek je precies?
haha ik heb al een secretaresse hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef saban het volgende:
[..]
Iets richting de IT. Of de grafische wereld.
Indien je goed betaald wordt ik ook wel je assistent![]()
Nee, maar weet in sommige gevallen helaas wel meer als dat een 'informaticus' weetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ik heb al een secretaresse hoormaar een mannelijke assistent is leuker natuurlijk
heb jij informatica gestudeerd?
zozo handige jongenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, maar weet in sommige gevallen helaas wel meer als dat een 'informaticus' weet
Heb hiervoor als freelance systeembeheerder gewerkt![]()
quote:
Jep, vandaag door tot rond 17.15.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
[..]
zozo handige jongen
vandaag ook werken?
Ramadan meet 3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Alicey het volgende:
Gaat die meet eik nog door?
Ramazan ayindayiz, orucluyuz, sen bu saatte yemekmi yapacaksin, ayipquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:46 schreef Emel het volgende:
oeps moet nog eten maken.
Nu pas thuis! was aan het hangen met collega's.
ik kwam laat thuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ramazan ayindayiz, orucluyuz, sen bu saatte yemekmi yapacaksin, ayip![]()
Wat moet je er doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kwam laat thuiswas te gezellig
ik schaam me
ik moet morgen om 10 uur in A'dam zijn
ik heb je ook op msn hoorquote:
Mag ik meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb je ook op msn hoor
ik ga plezier maken![]()
jahoor..zie ik je in A'dam om 10 uur?quote:
09.00 Rotterdam Centraalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef Emel het volgende:
[..]
jahoor..zie ik je in A'dam om 10 uur?
Tot dan!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |