quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
En ten tweede vind ik die Rob echt een trol.
maar ze hebben toch een vrije relatie? (kweet het niet hoor)quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef Kinga het volgende:
Sabrina: Monique heeft normaal altijd mooie mannen....
Pardon? Ten eerste dacht ik dat ze al met die Rob is sinds ze 15 is. En ten tweede vind ik die Rob echt een trol.
Dan kan ze toch net zo goed Tijn even goed neuken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar ze hebben toch een vrije relatie? (kweet het niet hoor)
Ze letten daar wel op dan, was mij ontgaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:. Tijn noemde een nummer op en BB gooit er een streamlock op.
Ga jij bellen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:05 schreef Kinga het volgende:
Iemand dat nummer opgeschreven?
En Sem heeft je meteen door.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef marbe het volgende:
Ik heb al een smsje gestuurd gheghe
Wiens nummer dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:. Tijn noemde een nummer op en BB gooit er een streamlock op.
Ik zou t echt niet weten.quote:
Maar van zijn site zijn gelukkig een hoop back-ups gemaaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:06 schreef n1ek het volgende:
Etienne zn email is al na een paar weken gekraakt en een hoop lui hebben daar in lopen kloten
Nou...we wachten op het nummer dan.....:)quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef marbe het volgende:
Ik heb al een smsje gestuurd gheghe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |