radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...quote:
speciaal voor luusje en strax ook voor duckiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
moet wel voorzienigheid zijn...
a night to remember![]()
Als je hoorde wat die geile ventjes me allemaal te vertellen haddenquote:
ze slaan peniston godzijdank overquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...
nu strandjongens
Is toch minder dit........een beetje zo'n staar suf uit het bus/auto raam nummer...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
radio 10 gold.. plaotje werd gedraaid...
nu strandjongens
Machinaalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]oraal vaginaal anaal banaal kabaal machinaal puberaal
tis niet mijn kopje thee...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is toch minder dit........een beetje zo'n staar suf uit het bus/auto raam nummer...
Hoezoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd dat je naar bed gaat![]()
cece penis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis niet mijn kopje thee...
en dan nu: jeugdsentiment!![]()
Laat hem maar lullen hoor, nymf!quote:
hey ik roep ook maar wat...eigenlijk ben ik een lief onschuldig mannetje die in jou een prima lerares zietquote:
ik ben er nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
* med. gaat checken*![]()
ja dit doet me toch denken aan disco, jongens en totale staat van verwarring...quote:
Ken het nummer wel; maar volgens mij gebruikte ik dat altijd juist om tussen het dansen door ff een drankie naar binnen te werken.quote:
whahaha en ik geloof je gelijk.... NOTquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey ik roep ook maar wat...eigenlijk ben ik een lief onschuldig mannetje die in jou een prima lerares ziet![]()
halelujah!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
whahaha en ik geloof je gelijk.... NOT![]()
urm bommels ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben ik niet cute en knuffelbaar?
![]()
Ik ga maandag even wat baby kleertjes kopen en vast opsturen naar Nikkyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
joehoe...![]()
waar is iedereen?![]()
gelukkig geef je zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben ik niet cute en knuffelbaar?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |