abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42683475
Na 4 jaar samengewoond te hebben ben ik nu alweer bijna 1,5 jaar single. Ok, af en toe wel wat losse relaties gehad en ik denk dat dat meer was om de eenzaamheid te verdrijven. Nu na wat gescharreld te hebben ben ik denk ik toch wel toe aan weer wat vastigheid. Woon nu weer lekker alleen, hoewel 'lekker' soms ook eenzaam kan zijn. Mis toch wel gezelschap. Heb een hond, maar dat is toch anders. Wie kent dit gevoel?
Heb wel een goed sociaal leven, maar dat is toch ook wel weer anders..
pi_42684263
Iedereen kent dat gevoel wel.
pi_42685596
Ik ken dat gevoel maar al te goed. Ik ben nu ok al weer een tijdje single, en ik mis het wel. Ik ga veel uit, heb veel lol, maar als je weer alleen thuis zit krijg je toch wel dat gevoel dat je nog wat mist...
Love is a journey, not a destination.
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:33:12 #4
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_42685954
Ik ken het gevoel ook heel goed, maar met een andere achtergrond. Heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad of 'rondgescharreld'. Daar mag wat mij betreft per direct verandering in komen
Internetjosti!
pi_42688934
Edit: Doe maar serieus blijven.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2006 03:03:23 ]
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_42689044
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef TasmanianDevil het volgende:
.................. maar als je weer alleen thuis zit krijg je toch wel dat gevoel dat je nog wat mist...
Is de schuld van je moeder. Vrouwen...........
pi_42689062
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 02:43 schreef Stoomhamer het volgende:

[..]

Is de schuld van je moeder. Vrouwen...........
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42689268
Je bent saai. Juist als het saai is, ben je opzoek naar iets aanvullends. Wijze mensen hebben ook genoeg aan zichzelf. En dan niet seksueel gezien.

Ook een vriendin maakt je niet compleet. Als je niet snel een wat actiever en spannender leven gaat leiden, ben je straks 1 van de saaie stelletjes die ongelukkig samen sterven.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2006 @ 04:35:51 #9
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_42690589
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:10 schreef appeltjesgroen het volgende:
Na 4 jaar samengewoond te hebben ben ik nu alweer bijna 1,5 jaar single. Ok, af en toe wel wat losse relaties gehad en ik denk dat dat meer was om de eenzaamheid te verdrijven. Nu na wat gescharreld te hebben ben ik denk ik toch wel toe aan weer wat vastigheid. Woon nu weer lekker alleen, hoewel 'lekker' soms ook eenzaam kan zijn. Mis toch wel gezelschap. Heb een hond, maar dat is toch anders. Wie kent dit gevoel?
Heb wel een goed sociaal leven, maar dat is toch ook wel weer anders..
Ach je komt heus wel een keer de ware tegen. En geforceerd op zoek gaan naar een partner brengt alleen maar narigheid denk ik.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_42692779
niet zozeer dat ik geforceerd op zoek ben, hoor! integendeel.
ik ben nooit echt op zoek geweest, het kwam meestal wel op m'n pad.
Denk dat ik nu veel kritischer ben dan voorheen. waar ik af en toe wel van baal.
en als ik verliefd raak op een persoon, dan schijnt het weer zo een onbereikbaar iemand te zijn. Terwijl de betrouwbaarste en eerlijkste personen zich aangetrokken voelen tot mij. Ik denk dat ik verliefd ben op dat onbereikbare, verliefd zijn op het verliefd zijn.
Waarom ben ik zo moeilijk...

En dat iedereen wel dit gevoel ervaart.. klopt, maar er zijn weinig die hiervoor willen uitkomen. Uit angst om zielig gevonden te worden??? Ik weet het niet.
En ja, alleen is ook zo alleen...
pi_42692919
Ik denk dat iedereen dit gevoel weleens heeft. Gewoon het gevoel van gemis, het gevoel van jij bent de enige op deze wereld. De reden dat de meesten het er niet over hebben, is denk ik dat iedereen -net zoas jij- niet weet hoe hij/zij met deze gevoelens om moet gaan. Wat kun je het beste doen? Niet (teveel) aandenken en het "leven" weer opzoeken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_42692950
Ik ken het gevoel, ik ervaar het bijna dagelijks, toch voel ik me op zich wel een gelukkig persoon.
Maar ja net dat kleine beetje extra dat mis ik dan...
٩๏̯͡๏)۶
pi_42695304
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:10 schreef appeltjesgroen het volgende:
...
Heb een hond, maar dat is toch anders. Wie kent dit gevoel?
..
Ja, dat ken ik wel, ik vind een hond ook geen volwaardige vervanging voor een levenspartner.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_42695395
Ik heb het ook wel eens.
Vooral op de enkele vrijdag of zaterdag avonden waarop ik even niks te doen heb.
Vaak ga ik wat met vrienden of fam doen, maar soms komt het er even niet van. Als ik dan op zo een avond een beetje achter me pc (of wat dan ook) zit, kan ik me best eenzaam/alleen voelen of je echt iets mist. heel soms slaat het zefs om in lichte paniek. Maar over het algemeen ga ik dan toch wat leuks proberen te doen en aan andere dingen denken en gaat het wel over.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')