Niet als je dus een bestuursfunctie hebt vervuld of iets dergelijks nuttigs.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:39 schreef Henny_Huisman het volgende:
Niet doen.
Men ziet je dan als een niksnuttende bierzuipende luie student.
wtf alsof het nuttig is om in het bestuur van een fucking studentenvereniging te zittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Niet als je dus een bestuursfunctie hebt vervuld of iets dergelijks nuttigs.![]()
Tenzij je bij een ballentent gaat werken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:52 schreef Henny_Huisman het volgende:
Studentenverenigingen worden in het algemeen door het bedrijfsleven gezien als lallende, dronkelappen, luie, smiddags-uit-bed-komen, er met de pet naar gooiende-studenten.
Helemaal als je in het bestuur zit. Dan zien ze je als doelloze, via-het-studentencorps-proberen-vriendjes-te-krijgen-type.
Hehe, je hebt er echt werkelijk geen weet van he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:52 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
wtf alsof het nuttig is om in het bestuur van een fucking studentenvereniging te zitten![]()
Beetje bier drinken en mensen 'ontgroenen'![]()
Studentenverenigingen worden in het algemeen door het bedrijfsleven gezien als lallende, dronkelappen, luie, smiddags-uit-bed-komen, er met de pet naar gooiende-studenten.
Helemaal als je in het bestuur zit. Dan zien ze je als doelloze, via-het-studentencorps-proberen-vriendjes-te-krijgen-type.
Geloof mij, niet bij een studentenverenigingquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
Als je een bestuursfunctie hebt vervuld dan vinden bedrijven dan interessant om te weten...je hebt daar dan tenminste al wat ervaring in opgedaan.
Nee ik geloof je niet, je hebt ook studentenverenigingen waarbij je evenementen en dergelijke regelt waar je veel tijd in moet steken, dit zijn geen doelloze bezigheden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:11 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Geloof mij, niet bij een studentenvereniging
Wel als je bijvoorbeeld in het bestuur van de bibliotheek zat, of van de studentenvertegenwoordiging van je opleiding, voor mij part het bestuur van een of andere ehbo-vereniging.
Maar geen studentenclub
Je snapt er echt niks totaal niks van. Als jij in het bestuur hebt gezeten van een studentenvereniging is dat echt een pluspunt op je cv bij de meeste bedrijven, in ieder geval voor alle grote bedrijven in Nederland.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:11 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Geloof mij, niet bij een studentenvereniging
Wel als je bijvoorbeeld in het bestuur van de bibliotheek zat, of van de studentenvertegenwoordiging van je opleiding, voor mij part het bestuur van een of andere ehbo-vereniging.
Maar geen studentenclub
Wat heb je precies gedaan? In het Bestuur gezeten of een (zware) commissie gedaan? Ik denk dat zeker een functie als praeses of quaestor het vermelden waard isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:56 schreef qmaxor het volgende:
Hoe kan ik het beste een (gezelligheids)studentenvereniging (Veritas) in op mijn Engelse CV vermelden en omschrijven?
Nee. da's dispuut/jaarclub/gezelschapquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef Repeat het volgende:
fraternity is het iig.
Zo zou ik het ook neerzetten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:36 schreef Solitarias het volgende:
Je kunt het onder je "Non-professional affiliations" of "Acivities" zetten ...
Iets a la
Member of the Board, Veritas Student Association, Utrecht(?) University
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |