welke discussie..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:58 schreef schizolientje het volgende:
Het is we grappig hoe Tijn de discussie aan de gang houdt
Dat vind ik nou ook. En hij wordt met de dag erger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef ruby het volgende:
Als er iemand is die op alle slakken zout legt, dan is het zeikbaal Tijn wel.
Een zuignap is het.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. En hij wordt met de dag erger.
Semih is geen moslim.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:11 schreef NS het volgende:
Moet Semih zicht niet houden aan de ramadan?
Blijkbaar doet ie daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:11 schreef NS het volgende:
Moet Semih zicht niet houden aan de ramadan?
je luistert niet echtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:13 schreef dreamscape68 het volgende:
Tijn : "99 van de 100 mensen die een relatie hebben, die bllabla...."
Marlies : "ik denk zowiezo niet dat 99 van de 100 man een relatie hebben"
Maar kritiek ontvangen, ho maar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:17 schreef schizolientje het volgende:
Sem is wel eerlijk
Valt wel mee, hoor, hij vind zichzelf ook niet de makkelijkste.quote:
Maar hij moet er wel de hele tijd over doorgaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor, hij vind zichzelf ook niet de makkelijkste.
Dat komt omdat ie niet de makkelijkste isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar hij moet er wel de hele tijd over doorgaan.
Nee, Mich heeft thuis gezegd dat hij niet in z'n blote piemel mag staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Ah, nu komt de aap uit semihs mouw.
Ze hebben thuis afspraken gemaakt over of Mich naakt zou gaan staan in het openbaar. Daar kijkt zij nu anders tegen aan...
Wat is de definitie van makkelijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie niet de makkelijkste is![]()
Vindt dit toch leuker dan cluedo of schaken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:16 schreef ruby het volgende:
Nou iig lijkt Tijn mij geen makkelijk persoon.
Volgende discussie.
Dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:23 schreef WSA het volgende:
[..]
Vindt dit toch leuker dan cluedo of schaken.
En wat denk je dan van het uitzicht voor de herenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:23 schreef WSA het volgende:
Vindt dit toch leuker dan cluedo of schaken.
Nou, dan ben je idd een heel moeilijk persoon.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:25 schreef schatje het volgende:
Tijn vindt Rik niet makkelijk omdat ie zijn eigen zooi niet opruimt.
Ik begon me al af te vragen waar de broertjes dan zoveel ruzie om hebben, buiten het huis. Nu weet ik het wel.......quote:
Rik heeft toch ook in Amsterdam gewoond? Niet dat je dat hoort ofzo, maar ja...misschien dat ie z'n accent ietwat verloren heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:28 schreef Kinga het volgende:
Dat accent van Tijn is 10 keer erger dan die van Rik, wat gek.
Dat is nu dus aan de gang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:30 schreef Coraatje het volgende:
klein feesie kan toch wel?
Ach, die zijn zo makkelijk die vinden het wel goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:28 schreef NS het volgende:
Wat zijn de blondjes stil.
Ja, Rik denkt ondertussen aan dat messenblok.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:30 schreef Ecila111 het volgende:
Oud zeer tussen Tijn en Rik.
Dat vraag ik me al een paar dagen afquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:31 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Tijn maar een broek bij hem. en is die al eens gewassen
De ansjovisgeur komt je tegemoet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:31 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Tijn maar een broek bij hem. en is die al eens gewassen
Misschien maakt hij het wel makkelijk, maar is hij het stiekum toch niet....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:32 schreef ruby het volgende:
Rob is een makkelijke man; doet nergens moeilijk over, werkt keihard, is overal tevreden mee.
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is ook snel geirriteerd. Loopt dan weg!!!! Slapjanus
Omdat ie het waarschijnlijk een eikel vindt ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef jessie het volgende:
Wrom keek E10 zo boos naar Tijn in de keuken?
Ws typerend gedrag voor Tijn. Je zag Rik zichzelf moed inspreken: hij stond op exploderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is ook snel geirriteerd. Loopt dan weg!!!! Slapjanus
Ja of niet makkelijk ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat ie het waarschijnlijk een eikel vindt ofzo.
Je kunt alles over jezelf zeggen, maar of het zo is, sja dat is een tweede.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
Stelling:
Kan je over jezelf zeggen dat je knap bent...
![]()
Maar als je je partner zichzelf laat zijn, dan is hij/zij per defititie dus niet de makkelijste, Je LAAT hem/haar zichzelf zijn...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Je bent flexibel in een relatie , laat je partner zichzelf zijn of niet.
Klaar.
100%.
idem met makkelijkste...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Je kunt alles over jezelf zeggen, maar of het zo is, sja dat is een tweede.
Die zijn wel goed zoquote:
Ik ben de beroerdste niet...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan.![]()
Wie weet wat hij allemaal onder de dekens heeft gedaan tijdens die geheime missiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef Lady-night het volgende:
Sa is definitief overgestapt naar Jeroen zo te zien???
Ja jaaaaaaaa, jij je zinquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
Maar als je je partner zichzelf laat zijn, dan is hij/zij per defititie dus niet de makkelijste, Je LAAT hem/haar zichzelf zijn...
Een makkelijke parner zal uit zichzelf zich/haarzelf zijn...
![]()
hoerenkots?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:47 schreef Kinga het volgende:
gadver, wat is dat nou voor mixje wat etienne maakt?
Precies, altijd maar steekjes onder water geven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Oe sem kan echt niet veel hebben hoor, zijn ondertoon bij andermans grapjes zegt genoeg...
Ik vind het best wel een leuke knul, maar inderdaad jammer van die lange tenen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Oe sem kan echt niet veel hebben hoor, zijn ondertoon bij andermans grapjes zegt genoeg...
Ze zullen zo wel naar bed gaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
ik voel weer een vrezelijke zaaddodende discussie aankomen...
Ik verwacht na deze sex-discussie, voetbal en filmsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
ik voel weer een vrezelijke zaaddodende discussie aankomen...
Dat weten we al een tijdje, nu Micheline nog.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Dan wel een schurftslet he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Kinga het volgende:
Rik is een slet.
Wat doet/zegt hij dan? Ik hoor het niet!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik help het je hopen, maar ze zijn zeker al 10 uur wakker, dat valt natuurlijk niet meequote:
Als ze naar hun nest gaan, krijgen ze een sanctie van BB: 8 uur stijldansen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ze zijn zeker al 10 uur wakker, dat valt natuurlijk niet mee![]()
En daar zitten wij als een stel psycho's naar te kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef Sonique het volgende:
Dit is net zo'n verjaardag waar je dan zit en na 10 minuten al iets aan het verzinnen bent om weg te gaan...
Of je afvraagt waar de blowtjes blijvenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef Sonique het volgende:
Dit is net zo'n verjaardag waar je dan zit en na 10 minuten al iets aan het verzinnen bent om weg te gaan...
absoluutquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef ruby het volgende:
[..]
En daar zitten wij als een stel psycho's naar te kijken/luisteren.![]()
Inderdaad, wij zorgen voor het feestgebeuren hierzo! Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
absoluut
Maar dat komt door FOK!
Das zeg maar het toillet op het feestje, waar alle leuke mensen zijn.
Dat haar ook van Monique. Lijkt wel zo'n Playmobile-kopje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Sabrina ziet er wel leuk uit hoor. Maar Monique. Mijn god zeg.
Misschien zijn ze in de illusie dat er nog een fuifje komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef Morwen het volgende:
Waarom wordt Mich in hemelsnaam opgemaakt? Ze gaan zo toch slapen![]()
Ja, iedereen doet mee. Aldus Etiënne.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:07 schreef Sonique het volgende:
drank spelletje 'mekkie leggen'?
Tijn zuigt dus met opzetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef Sonique het volgende:
Tijn is echt van de cliché stellingen vanavond ofnie...
Vroeg Saartje ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef ruby het volgende:
What the hell is "mekkie leggen"?
Een drank spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef ruby het volgende:
What the hell is "mekkie leggen"?
Oh nou dan het eventueel nog leuk worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vroeg Saartje ook.
Antwoord was: is een drankspelletje, iedereen doet mee...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef Lady-night het volgende:
Ja hoor en daar zitten ze dan weer naast elkaar. Ze hebben het weer een uurtje vol gehouden
Mixicanen ken ik wel, das toch met dobbelstenen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef n1ek het volgende:
Hij zei dat het Mexicanen is, maar die regels die hij noemde lijken er niet echt op.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:07 schreef Lady-night het volgende:
Tijn : het zwembad stinkt....moet je je broek eens wassen
Ja, maar hij zegt dat je 2 en 1 moet gooien voor zuipen, dat is bij Mexicanen niet zo..hoewel 21 wel een Mexicaantje is/heet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mixicanen ken ik wel, das toch met dobbelstenen?
Ben ik dan de enige die heur haar wel leuk vind?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat haar ook van Monique. Lijkt wel zo'n Playmobile-kopje.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:13 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die heur haar wel leuk vind?![]()
Rik zei ineens, Kom jij es ffkes mee, onopgemaakte koppies kan ik niet tegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef Morwen het volgende:
Waarom wordt Mich in hemelsnaam opgemaakt? Ze gaan zo toch slapen![]()
Dat is toch dat spelletje waar je een dobbelsteen voor je hebt liggen, en die begint op 6, en iedere keer als je verloren hebt, dan moet je er 1 lager gaan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt dat je 2 en 1 moet gooien voor zuipen, dat is bij Mexicanen niet zo..hoewel 21 wel een Mexicaantje is/heet.
Promises, promises...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne legt het verkeerd uit. De winnaar moet gewoon elke ronde een drankje uitdelen en bij een mekje twee. Dat gaat snel genoeg. Binnen een uur is iedereen teut.
Dan heeft hij nog niet in de spiegel gekeken vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rik zei ineens, Kom jij es ffkes mee, onopgemaakte koppies kan ik niet tegen.
Goh, zou ie jaloers zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef marky het volgende:
Mooi hoe E10 zich ineens tussen Saar en Jeroen is gaan zitten.
Micheline valt best wel mee vergeleken met Jeroen, dat is echt een varken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline praat en eet met haar mond open.![]()
Ze gaan aan een drankspelletje beginnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Ymke het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zwengelen?
Ja hoor, wij zijn er toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Ymke het volgende:
Wat een timing, ze zijn net klaar met een oeverloze discussie over wat nou precies de definitie van "makkelijk" was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Ymke het volgende:
Tijn doet nu wel mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Lady-night het volgende:
Waarom doet Tijn niet mee??
Ze mogen niet wijzen, geen namen zeggen, niet drinken met de rechterhand, en geen ja of nee zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef jessie het volgende:
Ik voel me ook dom, waarom doen ze zo raar met die armen, ze mogen toch alleen geen ja zeggen
En als er iemand fout gaat krijgen ze allemaal te drinken?
In dit tempo gaat het wel rap hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe zat kun je nou worden van die mixjes, hup met tequila doen!
En waar zijn de dobbelstenen dan voor? En waarom krijgen er telkens zoveel te drinken, doen ze het dan allemaal fout?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze mogen niet wijzen, geen namen zeggen, niet drinken met de rechterhand, en geen ja of nee zeggen.
Geen ja en neequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef jessie het volgende:
Ik voel me ook dom, waarom doen ze zo raar met die armen, ze mogen toch alleen geen ja zeggen
En als er iemand fout gaat krijgen ze allemaal te drinken?
Nee joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe zat kun je nou worden van die mixjes, hup met tequila doen!
De dobbelstenen zijn er om mexicaantje te spelen, dat was eerst de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef jessie het volgende:
[..]
En waar zijn de dobbelstenen dan voor? En waarom krijgen er telkens zoveel te drinken, doen ze het dan allemaal fout?
Wat een ingewikkeld spel om gewoon lekker wat te drinken
Dat zat ik ook net te denkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, Tijn schenk maar lekker in voor Mo. We weten hoe dat vorige keer ging
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Mo snapt het nog steeds niet????? Nee ze snapt het niet
Het gaat er bij mexicaantje om wie er het hoogst gooit in een ronde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:43 schreef jessie het volgende:
Maar waar is die dobbelsteen dan voor? Als je 6 gooit bv moet je ook 6 drankjes drinken buiten t feit of je een naam zegt, wijst enz?
Ze gaan nog ff andere spelregels erbij bedenkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al weer gestopt ofwat?
Ze gaan weer beginnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben geen ja en geen nee afgeschaft, dat vonden ze te hard gaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
Thx voor je geduldige uitlegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er bij mexicaantje om wie er het hoogst gooit in een ronde.
De steen met het hoogste aantal ogen telt als tientallen, de laagste als enkel.
Gooi je dus een vier en een 1, dan heb je 41, dat is vrij laag.
Je mag hoogstens 3 keer gooien, maar dat is niet verplicht.
Bij 41 gooi je waarschijnlijk gewoon nog een keer.
Gooi je dan een vijf en een vier, dan heb je 54.
Die kun je dan laten staan, en de stenen doorgeven aan de volgende, en dan maar hopen dat die in drie keer neit hoger dan 54 gooit.
Degene die het laagst gooit in een ronde, die verliest.
Hoor je het daar danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef BBoon het volgende:
wie zit er zo goor te boeren??
Oh ja, dubbel telt als hondertallen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef n1ek het volgende:
Ik speel dat Mexen heel anders. Degene naast je moet altijd hoger gooien dan jij. Tenzij hij je gelooft en je gebluft hebt. Mexiaantje (2+1=21) is dan het hoogste wat je kunt gooien, en 1+1=100, 2+2=200, 5+5=500 etc..dan ben je ook vrij snel de sigaar
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef jessie het volgende:
[..]
Thx voor je geduldige uitleg
Ik snap t ook eindelijk
Ze hadden ja en nee erin moeten houden Des te eerder zijn ze kei gezopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef Ymke het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg
Ik word ook enigszins ongeduldig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef Ymke het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg
Die wil gewoon straks weer bij Rik onder de dekentjes kruipen.quote:
Ze werd van de laatste ook een beetje misselijk als ik het goed zagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline is normaal toch niet zo'n zuipert?
Nou daar zag ik gisteren een foto van............ viel best tegen dat lekkerequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij is Jeroen veel lekkerder als hij zich kaal scheert
Monique.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Ymke het volgende:
Welk zusje is dat , in het zwart?
Dank Uquote:
Whehehequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze werd van de laatste ook een beetje misselijk als ik het goed zag
Haha, ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef jessie het volgende:
[..]
Nou daar zag ik gisteren een foto van............ viel best tegen dat lekkere
ja nou , ja nou ehhhhhhhhhhhm tegensputterquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen.
Nee, dus die is straks dronkuh, 100%quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline is normaal toch niet zo'n zuipert?
Wat vervelend :-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:06 schreef BBoon het volgende:
Mo dr tieten vallen er zowat uit :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |