quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die vent van het micro-crediet dacht ik
die dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nogwat yunus
30 miljoen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Bangladesh? Je mag er maximaal 5 miljoen naast zitten.
hogerquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
100 miljoen?
warmer en hogerquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef Berkery het volgende:
120 miljoen?
absurd voor dat ondergelopen stukje land!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef Etcetera het volgende:
500 miljoen?
140 miljoenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hoeveel inwoners heeft Bangladesh? Je mag er maximaal 5 miljoen naast zitten.
quote:
Quyxz_ +1quote:
Hier mag je maar 1 keer raden maar een plotselinge ingeving is uitzondering op de regelquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Quyxz_ +1
volgens die wikipedia-site.
bij MuzTriv mog je altijd vaker schieten, ik weet niet hoe dat hier gaat? In de avonduren vind ik dat sowieso geen probleem.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef MarkPeterse het volgende:
Eén antwoord per keer
Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Ah, het was neit echt een plotselinge ingeving want het is meer een gok vraag :p Maja, ik ben ook maar de heel-soms-langskomer hierquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier mag je maar 1 keer raden maar een plotselinge ingeving is uitzondering op de regel
OP niet gelezen, toch meegedaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:43 schreef Etcetera het volgende:
staat allemaal in de op Captain_Redbeard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |