quote:wyccie +2
Tong80 +2
Gooitzen +1
Its-Jojo-4you +3
ChopperMick +3
Jayhawk +1
MarkPeterse +4
WooZ +1
Agentsteel +1
Grim+1
Nesle+1
Neleos +1
Ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik al eens vragen. Hoe tellen jullie eigenlijk?
Ik scroll altijd gewoon en kijk of ik ergens een dikgedrukte zin zie staan met +1 of +2.
Callistoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef MarkPeterse het volgende:
callysto
gewoon CTRL-F (zoeken) en dan zoeken naar "+" dan ga je van plus naar plus en dan kan je zo zien of het hier inderdaad om een punt gaat en zo ja van wie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een scrollmuis en als ik het wieltje ingedrukt heb en de cursor iets naar beneden haal, scrollt de pagina zelf naar beneden (niet te snel). Zo heb ik gisteren geteld, gaat een stuk sneller en is beter voor je pols.
Heb ik al eens aan gedacht, maar vind het toch een beetje riskant, omdat sommigen wel eens "blabla plus 1punt" of "blabla 1" opschrijven. Daarom 'lees' ik liever de hele tekst door. Vind het fijn als ik mijn hoofd er echt bij houd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef MarkPeterse het volgende:
gewoon CTRL-F (zoeken) en dan zoeken naar "+" dan ga je van plus naar plus en dan kan je zo zien of het hier inderdaad om een punt gaat en zo ja van wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |