Het tekentje staat voor het woordje et, maar het teken heeft een naam. En dat is ampersand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:06 schreef Etcetera het volgende:
dat is het et-teken
(dat weet ik dan weer wel)
MarkPeterse +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef MarkPeterse het volgende:
ampersant
Je leert hier een heleboel!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef Etcetera het volgende:
crap, heeftie ook nog een andere naam
dat wist ik dus niet he
quote:vlsfkjoajka ekjapdokw blaalblaalbla* kfmsdlnmsnxlzmdla;d
l;keafpoej dfdjsoij lmoa lkayu 92 oajda ;
aodkj a pa pk d[a qpid
aspkd awoeka fpeokr ;rkpo9 e pau9wemofp s; foa p pa waopdk f
* ) blaalblaalbla betekent blablabla.
Ja, dat zie ik ook wel eens, wat betekent dat (ik weet dat het Latijn is, iets van 'zelf')?quote:
http://www.lipsum.com/quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel eens, wat betekent dat (ik weet dat het Latijn is, iets van 'zelf')?
Sorry tha_erik maar deze is wel veel beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel eens, wat betekent dat (ik weet dat het Latijn is, iets van 'zelf')?
"Hebban olla vogala nestas higunnan hinase hic enda thu" het laatste stukje is, waar wachten we op, maar dat weet ik niet meer precies in het Oud-Nederlands. (Heb het zelf ook ook ooit gevraagd)
Ja, ik wist ook wel dat mijn antwoord gewoon niet compleet wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:27 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Sorry tha_erik maar deze is wel veel beter
Ik had ook nog 1 puntje gehaaldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef MarkPeterse het volgende:
Wiccie 1
tong 2
Jojo 3
Mick 3
Jay 1
MP 4
Wooz 1
Agentsteel 1
Neleos 1
Wie isquote:Ze was een van de nimfen van Artemis, wiens metgezelin ze was, en zij verloor haar maagdelijkheid aan Zeus die zich had vermomd als Artemis en haar toen verkrachtte. Hierdoor raakte ze zwanger en werd toen door Artemis weggestuurd. Toen haar kind was geboren en Hera achter het zoveelste bedrog van Zeus kwam, toverde zein een berin. Toen haar (inmiddels volwassen) zoon Arcas de beer wilde doden kreeg Artemis medelijden met
en kreeg zij, samen met Arcas een plaats tussen de sterren als de Grote en Kleine Beer.
Ja, dat wilde ik al eens vragen. Hoe tellen jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:34 schreef MarkPeterse het volgende:
Deze waren blablabal+1 getikt en die pakte mijn zoek-opdracht niet
zelfde hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik al eens vragen. Hoe tellen jullie eigenlijk?
Ik scroll altijd gewoon en kijk of ik ergens een dikgedrukte zin zie staan met +1 of +2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |