quote:-What are we doing tomorrow, Brain?
-The same thing we do every day, try to take over the world!
quote:Are you pondering what I'm pondering?
I think so Brain, but why would anyone want to Pierce Brosnan?
Elvira zoek je vast niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien weet je de volgende wel
Hoe heet de aartsvijand van Brain uit Pinky and the Brain?
die Brain gebruikten om de wereld te veroveren?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien weet je de volgende wel
Hoe heet de aartsvijand van Brain uit Pinky and the Brain?
Huh?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
die Brain gebruikten om de wereld te veroveren?
Ja jeweetwel die hem hielpen om de wereld te veroveren tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huh?
En Elmyra bedoel ik niet: ik bedoel de aartsvijand die een hamster was
Asuncion was ook goed. Moet je daar eigenlijk nog een punt voor?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:54 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, de hoofdstad van Nevada, vergeten antwoord op te geven![]()
Alle 3 de antwoorden waren goed, ik had al punten ervoor gegeven maar kwam er toen achter dat de vraagsteller alleen de punten mag toekennennnquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Asuncion was ook goed. Moet je daar eigenlijk nog een punt voor?
Het was alleen niet meer de openstaande vraag, dus ik weet even niet zeker of ze het punt wel moet krijgen, maar van mij mag wyccie het punt hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alle 3 de antwoorden waren goed, ik had al punten ervoor gegeven maar kwam er toen achter dat de vraagsteller alleen de punten mag toekennennn![]()
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Gebeurt wel eens, maar ik geloof dat niet iedereen het er mee eens is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Neleos het volgende:
Asuncion was ook goed. Moet je daar eigenlijk nog een punt voor?
Ik heb een paar keer mensen punten toegekend omdat de vragensteller vergeet 2 punten toe te kennen in een dubbele punten topic. En als de vragensteller heel erg lang weg is gebeurt het ook wel eens. Ik weet eigenlijk niet of het mag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Nesle het volgende:
Ik had al punten ervoor gegeven maar kwam er toen achter dat de vraagsteller alleen de punten mag toekennennn![]()
Kids from room 402quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:05 schreef wyccie het volgende:
Dank je wel.
En is Hawaii_Tim weg? Ik heb nog nooit die tekenfilm gezien. Dat hele cartoon network vond ik niks. Op zondag keek ik wel eens naar Fox Kids; Totally Spies, What's with Andy, Kids from room 402.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |