Is jouw avatar van Dick Bruna?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef Slarioux het volgende:
Niks.
pics?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft een digitale platenspeler geïnstalleerd om ouwe platen te digitaliseren als MP3.
dats wel vet tog? vanwaar dequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft een digitale platenspeler geïnstalleerd om ouwe platen te digitaliseren als MP3.
is fok je werk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef Sala-adin het volgende:
Niks bijzonders en nu ben ik aan het werk
amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Virgins is mijn slachtoffers Hun strak binnenland ik Gescherpte werktuigen van marteling onderzoek die nu binnen van haar organen van het Geslacht worden opgenomen die voor het eten op haar lever worden gehaald ik knaag aan Het verboden verlangen voor ingewanden scheurde van haar cuntscheuren van bloedschreeuw onderaan haar dij
waar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yep ik verdien 5 euro per uur goed he![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft een digitale platenspeler geïnstalleerd om ouwe platen te digitaliseren als MP3.![]()
dat doe je goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik werk ongeveer 20 tot 24 uur in de week
plus minus 120 euro in een week
Je had er beter aan gedaan om fatsoenlijk Nederlands te leren. :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef jors het volgende:
wat je gedaan hebt om deze mooie zaterdag
TS begint
ik heb lekker duits geleerd
en verder niet egt veel
turbo taalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Je had er beter aan gedaan om fatsoenlijk Nederlands te leren. :![]()
Fucking kankerlijer doe es niet zo sarcastisch!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef jors het volgende:
[..]
dat doe je goed
wanneer ben je miljonair ? heb je dat al uitgerekend?
beterschapquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef Furious het volgende:
Aan de schijterij gezeten. Net zoals de afgelopen 9 dagen.
Lang leve de Surinaamse toko om de hoek.![]()
op zaterdagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:39 schreef Lu_Malu het volgende:
Werken, voor de kost en zo.
Straf van Godquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef Furious het volgende:
krijg spontaan zin in bakkeljauwquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef Furious het volgende:
Justement, dat was dus mijn post!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:39 schreef Lu_Malu het volgende:
Werken, voor de kost en zo.
Edit: Ja tering ik ben dus Meneer_de_Hond me zusje heeft ook een fok!account.
---Verkeerde forum ben ik bang.---quote:
duidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:42 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[..]
Justement, dat was dus mijn post!
Nou ja 'platen' is ietwat jaren '70 en '80 en zo, maar het is toch wel erg goeie muziek en nu heb straks een heleboel langspeelplaten ein-de-lijk als MP3.quote:
das heul geen bakkeljauw, mappyquote:
quote:
Wat leuk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
gepoept
is dat wel legaal dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Yep, want ik heb die langspeelplaten, inclusief een forse bijdrage voor de rechten, gewoon gekocht en betaald.quote:
heb je ook plantjes in de tuin gezet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef dominique.90 het volgende:
ik heb gs geleerd joepieen onze tuin wordt verbouwd, dus heb gekeken hoe alle steentjes werden aan gedrukt ..
zinvolle zaterdag.. en vanavond feestje van een vriendin
nee is teveel moeitequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:50 schreef jors het volgende:
[..]
heb je ook plantjes in de tuin gezet?![]()
omg! straks nog werken..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Tot half één in bed gelegen, vervolgens heel lang niks, naar de AH geweest en straks aan het werk![]()
Tot 7 uur zondag ochtend!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:52 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
omg! straks nog werken..arme jij
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:51 schreef liiszle het volgende:
ik werd wakker
OMFG! rofl de pofl, wat heb jij voor werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tot 7 uur zondag ochtend!![]()
Kutwerkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:55 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
OMFG! rofl de pofl, wat heb jij voor werk![]()
okee.. putjesschepper ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kutwerk![]()
D'r is zelfs geen internetaansluiting![]()
ik heb medeleidenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kutwerk![]()
D'r is zelfs geen internetaansluiting![]()
pwned!quote:
hoi.quote:
en ik moet nog zelf koken ook!quote:
doe mij ook wat.quote:
okee, spannende dag ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
doe mij ook wat.
ik kan niet koken
maar goed, mijn dag tot aan nu.
wakker worden, nintendo'en ;'), pc fixxen, aankleden/paardjes, fokken.
na, behoorlijk idd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
okee, spannende dag ..weetje al wat je gaat koken? doe gewoon cup a soup ofzo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
na, behoorlijk idd.
ja iets beters als cup a soup kan ik toch niet maken..
is eigenlijk wel een goed idee jaquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
is eigenlijk wel een goed idee ja
kom je hem hier maken?
kut.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef Acryl het volgende:
[..]ik had gehoopt dat je hier kwam, want ik ben ziekjes
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
kut.
na dan eet ik niet
beterschap btw
In Capelle?quote:
owquote:
Hier is het een skatebaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ow
hier in Capelle is ook een mient, maar dat is een bedrijventerrein![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |