Ja ik ben wel verbaasd dat Eugena zo ver is gekomen. Ookal heb ik liever niet dat Melrose wint, ze verdient het wel. Bij zowat elke fotoshoot was de een van de beste, en ze heeft maar 1 keer in the bottom two gestaan (aan het begin met Christian).quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vraag me heel erg af wie er wint van deze 3..
Eugena niet, want vorig seizoen was het al een donker meisje dus het zal wel Smellrose worden
Niet gelezen..maar het is toch het spoiler topicquote:Op donderdag 7 december 2006 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg net, ik hou het even geheim...
ja dat wel, maar dit is de finale, die is in feite gewoon het spannendste van de aflevering en in dit geval was ie ook zeer onvoorspelbaar. ik denk dat in dit geval iedereen het liever zelf had gezien dan hier te lezen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet gelezen..maar het is toch het spoiler topic?
De regel is toch: zodra het is uitgezonden, mag er over gesproken worden. Wil je het niet weten, mijd het topic dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dit is de finale, die is in feite gewoon het spannendste van de aflevering en in dit geval was ie ook zeer onvoorspelbaar. ik denk dat in dit geval iedereen het liever zelf had gezien dan hier te lezen.
ik vergeet telkens wanneer er een nieuwe episode is en ik dus niet meer in dit topic moet kijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is toch: zodra het is uitgezonden, mag er over gesproken worden. Wil je het niet weten, mijd het topic dan.
Getverderrie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Naima
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |