SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 4 uur en 5 minuten cycle 1 binnen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat is toch cycle 3? Ook eens naar op zoek gaanquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Amanda die maar doorgaat over dat Eva haar aanstootte tijdens het strijken
en het janken om die chrystals
Ann die opschept over dat ze Jenn KO mept..en ondertussen Kellie die miept " Do you have some sunglasses? "
Echt 1 v/d beste cycles..
quote:Op zondag 19 november 2006 00:28 schreef MissBliss het volgende:
Spoilertje voor degenen die de nieuwe ep nog niet gezien hebben:uhoh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 4 uur en 5 minuten cycle 1 binnen
ik zag de preview niet.
put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef Re het volgende:
cycle 2 is weer opgestart
seizoen 1 weer bekeken, wat was dat toch anders zeg. Elyse
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Torio het volgende:
Ik begin Eugena steeds leuker te vinden. Ze heeft zulke bitchy comments tussendoor![]()
Het is nix voor nix het spoiler topicquote:
De regel is:quote:Op donderdag 30 november 2006 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja weet ik, maar de meeste hier zien het pas een paar dagen na de uitzending in Amerika..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |