kan me voorstellen dat als een heleboel mensen toch de moeite nemen om spoiler tags te gebruiken en jij er de winnaar zo inknalt dat het wat wenkbrauwen doet fronsenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel is toch: zodra het is uitgezonden, mag er over gesproken worden. Wil je het niet weten, mijd het topic dan.
"that (...) was standing on my duuureessssssss!"quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat als een heleboel mensen toch de moeite nemen om spoiler tags te gebruiken en jij er de winnaar zo inknalt dat het wat wenkbrauwen doet fronsen
Door simpel te zeggen dat het een spoiler topic kom je er niet mee... het is uitgezonden in de VS, een beetje rekening houden met je mede forum genoten lijkt me dan wel op zijn plaats
maar goed gisteren nacht de uitzending gezien, blij dat de jury door Melsore heenprikte... die latste scene van d'r was best meesterlijk
Ja, het is toch gewoon een regel op het forum? Er wordt in heel veel VS topics over gesproken zodra het is uitgezonden dus ik snap t probleem niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:43 schreef Re het volgende:
Door simpel te zeggen dat het een spoiler topic kom je er niet mee... het is uitgezonden in de VS, een beetje rekening houden met je mede forum genoten lijkt me dan wel op zijn plaats
nee dat blijkt dat JIJ het geen probleem vindquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, het is toch gewoon een regel op het forum? Er wordt in heel veel VS topics over gesproken zodra het is uitgezonden dus ik snap t probleem niet.
Maar als het een algemene regel is, waarom moet het dan speciaal voor dit topic anders?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat blijkt dat JIJ het geen probleem vind
ach dit is een topic voor heel wat ANTMs, je weet wel oud spul enzo, dit was redelijk nieuw enzo, je ziet haast iedereen poilertags gebruiken of zijn mond houden en ja dan kun je inderdaad op je strepen gaan staan ... geeft verdr niets je staat vol in je recht om het te doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar als het een algemene regel is, waarom moet het dan speciaal voor dit topic anders?
het gaat er meer om wat de mensen nou precies willen in een topic en wat gewoon binnen de regels kan. normale afleveringen kunnen in principe wel gespoilerd worden omdat ze wel iets prijsgeven, maar niet iets wat van belang kan zijn. een finaleaflevering daarentegen is iets waar een hele serie naar toe werkt, de afsluiting van een seizoen, waar veel mensen met spanning op wachten, voor die finale kijkt me juist de serie. om dan klakkeloos neer te zetten wie de winares is, terwijl een aantal mensen het nog juist geheim houden voor de rest (lezen) ent erwijl er ook nog een paar waren die hadden aangegeven het liever in de serie te zien, is een beetje rude.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar als het een algemene regel is, waarom moet het dan speciaal voor dit topic anders?
Ik had jullie posts niet gezien..heus niet. En Re schopt het weer omhoog (zie ophef)quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef Jerruh het volgende:
is er ophef? er wordt alleen wat aangegeven. en als je jouw post ziet, zo na de reactie van mij en nog iemand (dat je roept dat caridee de finale heeft gewonnen), komt jouw post nogal... Idontcare-over.
tis al goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had jullie posts niet gezien..heus niet. En Re schopt het weer omhoog (zie ophef)
Ik had AJ als enige directe concurrent gezien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis al goed.
in ieder geval is caridee de jusite winares (als AJ, anchall en amanda niet in de finale zaten althans)
als ik op wikipedia de schemas zie, zal het inderdaad weer maart wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had AJ als enige directe concurrent gezien.
Cycle 8 zal wel weer in Maart beginnen gok ik..
is geen ophef hoor, gewoon mijn mening ventileren, en misschien wat feedbackquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had jullie posts niet gezien..heus niet. En Re schopt het weer omhoog (zie ophef)
die was idd best meesterlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die blik van Caridee als Melrose de laatste 2 haalt
ja indeedquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
die was idd best meesterlijk, had voor het eerst medelijden met Eugena
Hehe, ja ineens hing ze er omheenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef Kantar het volgende:
En hoe geweldig was het stukje waarin Melrose aan de group hug probeerde mee te doen?Echt geweldig vond ik dat, hoe ze zomaar opeens Eugena & CariDee probeerde te omhelzen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |