22 of 27... wat maakt het uit. Ze is hoe dan ook bloedmooiquote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Rencho het volgende:
Lesley is 22 maar zij lijkt op een meid van 27.
ronduit zielig hoe die met elkaar omgaan! ze zijn zoooo verliefd, zo blind!quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef beco het volgende:
ze ziet er ouder uit zo in het licht.
en ze kan Bart wel aan denk ik zo; dat slap geouwehour van d'r is een masker
![]()
nótquote:Op maandag 4 december 2006 00:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
ronduit zielig hoe die met elkaar omgaan! ze zijn zoooo verliefd, zo blind!
Wat is daar zielig aanquote:Op maandag 4 december 2006 00:57 schreef tipsch het volgende:
ronduit zielig hoe die met elkaar omgaan! ze zijn zoooo verliefd, zo blind!
oh ja juist, ze communiceren ook lekker. hé? wat? "hihi" -zeg maar niets ik snap je wel- over en weer gefok. als zouden ze werkelijk in vuur en vlam staan, ebt het bewustzijn van de aanwezigheid van camera's in rap tempo weg. zou zeer geraffineerd zijn als bart dit zo speelt om informatie van de buitenwereld te krijgen.quote:
Je lijkt wel jaloers!quote:Op maandag 4 december 2006 01:11 schreef tipsch het volgende:
leslie lijkt wel een meisje met bitter weinig inhoud, bart de domme volger die alles bij vorbaat denkt te "snappen"...
smaken verschillen, ben alleen maar op zoek naar de waarheid! haha - en probeer een inschatting te maken van hoeveel invloed schade "door leslie" op bart kan hebben. bart lijkt me een moeilijk geval om eruit te krijgen, dus hij moet eruit. grootste uitdaging, toch?quote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je lijkt wel jaloers!![]()
Ik vind het een leuk stel.
Sterker nog een van de leukste stelletjes die ik in real life soaps heb zien ontstaan.
quote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef APK het volgende:
Ik vind het een leuk stel.
Sterker nog een van de leukste stelletjes die ik in real life soaps heb zien ontstaan.
dik en dik aan (op de streams tenminste)quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef Fargo het volgende:
Maar hoe zit het nu tussen die twee? Nog steeds dik aan? En gaat Bart er eventueel uit voor haar, of blijft hij lekker zitten zolang het goed blijft gaan tussen de twee? Is er na dat etentje in het huis nog iets speciaals gebeurd?
Jep... het is allemaal enorm nep. Lesley is niet verliefd, maar speelt alles. Ze ligt op dit moment in een hotel met hem in bed, maar ook dat is allemaal acteerwerk.quote:
Was ook allemaal al bekend vanaf dag 1. Dat was 3 of 4 jaar geledenquote:Op zondag 10 december 2006 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lesley houdt gewoon van paarden, paarden en paarden
Bart is een leuk speledingetje en al die aandacht is alleen maar goed voor haar bijbaantje als model en actrice
Verder is ze ook nog even glamourgirl geweest als 'Amazone Lesley'
http://www.telegraaf.nl/g(...)_Lesley.html?p=14,1y
bron: site talpaquote:Paardenmeisje Lesley komt weer via de achterdeur binnen en gaat gelijk aan de slag in de stallen. Huub heeft het door en gaat op Lesley af. Trots vertelt hij over alle kaarten die hij gekregen heeft. “Zoveel kaarten, het was een hele actie. Je moet maar eens op Fok! kijken!”, vertelt Huub trots. “Nee, liever niet”, lacht Lesley. “Ach er zal ook wel wat over jou worden geschreven!”, antwoordt Huub. “Daarom juist!”, reageert Lesley. Misschien ook tijd voor een kaartenactie voor paardenmeisje Lesley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De relatie is buiten de kooi gewoon doorgeaan, dus in tegenstelling tot wat bijna iedereen dacht (dat Lesley een 'rol' speelde) was er dus gewoon sprake van echte liefde. Dat wil niet zeggen dat het niet kapot kan gaan natuurlijk, want het schijnt dat nog altijd 1 op de 3 relaties kapot gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Niets is wat het lijkt, 'verliefd' zijn of 'echte liefde' is ook gewoon een keuze toch, of vloeit dat echt voort uit een 'gevoel'?
Whatever, alles is liefde en liefde is alles...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |