Van de talpa site:
Sinds de komst van paardrijdinstructrice Lesley, lijkt er wat te spelen tussen deze mooie dame en Miljonair Bart. Geflirt heen en weer en een grote interesse van Bart in de paardrijlessen van Lesley waren vast onderdeel van de afgelopen weken. Vandaag hadden de twee eindelijk een goed gesprek.
Zodra Lesley weer bij de Villa aankomt, snelt Bart naar haar toe om haar te helpen. Hij biedt aan de stallen schoon te maken en uit te mesten. Dat laat de mooie brunette zich niet twee keer zeggen. Als een echte man werkt Bart zich in het zweet. Na bijna twee uur zwoegen is Bart klaar met het uitmesten van de stal. Lesley is trots op hem: "Ik zou je zo in dienst nemen, top!" Terwijl ze samen de laatste restjes stro bij elkaar vegen, vraagt Bart of er bij haar aanbod ook kost en inwoning zit. Lesley flirt terug: "Uiteraard, ik heb nog wel een lege kennel!" Kunnen we hier spreken van jongens plagen, zoentjes vragen?
Als alles opgeruimd is, vraagt Bart aan Lesley wat haar taak omschrijving nou precies is. "Paardrijles geven", is het voorspelbare antwoord. Bart vraagt naar haar andere taakomschrijving.
Hij is er namelijk nog steeds heilig van overtuigd dat Lesley, naast het lesgeven aan de Miljonairs, ook de opdracht heeft Bart te verleiden. Lesley benadrukt hem dat dit echt niet het geval is: "Het zit in je hoofd en dat kan ik er nu niet uithalen." "Nog niet", zegt Bart. "Ik vind het niet leuk dat je dat denkt, want het is echt niet het geval. Dan heb ik dat in ieder geval gezegd, of je het gelooft is een tweede. Meer kan ik er nu helaas niet aan doen", reageert de mooie Lesley. De serieuze en gespannen toon die het gesprek nu heeft genomen, lijkt voor Bart even te veel. Hij verandert het gesprek naar een wat luchtiger onderwerp: "Morgen heb je dus een wedstrijd?"
De twee keuvelen wat verder over de paarden en de wedstrijden, maar uiteindelijk komen de onderwerpen liefde en gevoelens weer ter sprake. De waarzegster van gisteren heeft namelijk een nieuwe liefde in het leven van Bart voorspeld. Lesley plaagt hem weer eens: "Oh, dat is toch niet belangrijk!" Dan vraagt ze hem wat zijn type is. "Niet een specifiek type, zolang het maar klikt", is het antwoord van de vrijgezelle Amsterdammer terwijl hij de charmante brunette diep in de ogen kijkt. Een klik is duidelijk aanwezig, het is echter nog maar de vraag of deze twee tortelduifjes de aanwezigheid van de camera's kunnen vergeten om wat dichter tot elkaar te komen...