ik heb je uitgedaagtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
van wie mag ik woensdag sparringpartner zijn??
Challenge acceptedquote:
Transfers zonder prijzen..quote:
650k voor gevangen $$$$$quote:Miguel Angel Escajadillo![]()
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 4 770
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
De TL:quote:16-10-2006 Je hebt een speler gekocht en 591 000 ¤ betaald, plus 2 280 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum Total Skill Index (TSI)/
Prijs: Leeftijd Vorm
72819706 15-10-2006 4 390
520 000 ¤ 21 goed
72910847 15-10-2006 3 220
483 000 ¤ 21 uitstekend
Moet je weer pimpen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:24 schreef nicomart het volgende:
Als dit een 'nieuw' topic is, dan is mijn auto uit 1997 ook net 'nieuw'![]()
Hetzelfde als een 19-jarige uitstekend conditie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Yankee_One het volgende:
wat doet een 17 jarige goed def tegenwoordig?
quote:
en dan dus net gepopt naar goedquote:Fedon Pezikoglou (135786316) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Hellas
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
3 subniveau's..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel scheelt een MOTS in principe in vergelijking met normaal?
ik mots nooit, maar is het niet logischer als de verandering relatief is en niet absoluut. zo hebben de lagere divisies veel meer voordeelquote:
afhankelijk van je TS. per sublevel hoger met je TS scheelt het ongeveer 10% middenveld op het totaal. heb je dus 3 sublevels hogere TS kan het verschil oplopen tot 30%.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel scheelt een MOTS in principe in vergelijking met normaal?
quote:
Aankondigingen
18-10-2006 Prinsjesdag
De Hattrick Football Association (HFA) kondigde gisteren tijdens een persconferentie aan dat er voor volgend seizoen een aantal economische veranderingen op stapel staat. Allereerst is er een contract afgesloten met een computerbedrijf dat de HFA zal gaan sponsoren; de opbrengsten daarvan zullen naar de clubkas van elk team worden doorgesluisd. Daarnaast gaat de HFA samenwerken met de Global Agent Organization (GAO), waardoor er minder premie aan spelersmakelaars afgedragen zal hoeven worden. Tot slot zal de HFA de rente verlagen op geld dat clubs in kas hebben.
- "We zijn trots op de gemaakte afspraken voor volgend seizoen, hoewel de precieze details nog uitgewerkt moeten worden", aldus een woordvoerder van de HFA. "De Hattrick-economie is gezond, de gemiddelde hoeveelheid geld per club blijft stijgen en door dit nieuwe sponsorcontract zal de situatie verder verbeteren. Ook hopen we dat de transfermarkt een positieve impuls zal krijgen door de lagere premies en lagere rentestand."
Verkocht voor 100kquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:44 schreef rompompom het volgende:
Mijn pull is prima verkoopbaar, de tweede van dit seizoen:
[..]
goed nieuws voor de meeste mensen lijkt me. behalve voor de spaarders als grumpey en komrad natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goed nieuws voor de meeste mensen lijkt me. behalve voor de spaarders als grumpey en komrad natuurlijk
ben alleen benieuwd hoeveel die eenmalige bonus gaat worden en fo dat echt handig gaat uitpakken. meeste mensen zullen de transfermarkt op gaan, waardoor de vraag ineens enorm stijgt en hierdoor ook de prijzen van spelers.
Juist jij snapt hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:29 schreef Grumpey het volgende:
Overigens is het wel betreuringswaardig dat er nu alleen geluisterd wordt naar mensen die meer geld voor hun trainies willen hebben, terwijl ze daar relatief gezien natuurlijk niets mee opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |