En weer uitgegevenquote:
575k, misschien wat duur (niet vlgnsTPE), maar dit soort spelers is dun gezaaid en ik kan de boost op het middenveld 's zondags wel gebruiken (28% bbzquote:Vasil Markovski
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 4 320
Loon: 1 680 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Real Boonstoppel
17-10-2006 om 23:34 PAS OP SYS, 'DE MEEL' KOMT ERAAN
DISHOEK- Real voorzitter Melis Boonstoppel is des duivels op alles wat SYS een warm hart toedraagt. De reden tot woestheid van de boomlange ex-kraanmachinist is het beschadigen van clubhuis 'De Boon' door een deel van de SYS-aanhang. "Boeten zullen ze, de schoften", blaast Boonstoppel, terwijl hij een mast-appel tussen zijn reusachtige vingers fijn knijpt. Vragend of een goed gesprek tot de mogelijkheden behoort, brult de preses "Neen, we roken ze uit hun holen en vreten ze op als konijnen!"..
mja idd beetje triest figuur dit....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:35 schreef nicomart het volgende:
sommige mensen kunnen ook iets tever doordraaien
quote:18-10-2006 Walker Hawkins is speler af
Na vele omzwervingen door heel Europa en Amerika kwam hij als een van de eerste aankopen bij Krayn's Eleven. Walker Hawkins: De doelpunten machine uit de VS. In het begin vaste waarde, later een speler die nooit verzaakte in het B team en nog altijd goed was voor 3*. Tot de noodlottige wedstrijd tegen SV Houten 3. Een zware hoofdblessure betekende het einde van de impostante carriere van Walker. Inmiddels is de clublegende (6x scoren in 1 wedstrijd! red.) opgenomen in de eregalerij.
quote:Walker Hawkins
Doelpunten voor de club: 78
Verkoopdirecteur
Zou het nu ook verstandig zijn om gestegen trainees niet meteen te verkopen maar pas het volgende seizoen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Maar goed, spelers dus eind dit seizoen voor scharrelprijzen inslaan en dan met winst verkopen begin van volgend seizoen, mede door het extra percentage wat je dan gaat krijgen.
Dat spaargeld hebben we dan toch niet meer nodig![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd hoeveel die eenmalige bonus gaat worden en fo dat echt handig gaat uitpakken.
Waar haal jij uit dat het eenmalig is?quote:Allereerst is er een contract afgesloten met een computerbedrijf dat de HFA zal gaan sponsoren; de opbrengsten daarvan zullen naar de clubkas van elk team worden doorgesluisd.
leek mij het meest logischequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
[..]
Waar haal jij uit dat het eenmalig is?
Lijkt mij logischer om de sponsorbijdrage per week te verhogen?quote:
lees mijn verhaal ---> als mensen spelers kopen dan komt dat geld bij andere teams terecht, er is dus meer geld op de markt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:35 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer om de sponsorbijdrage per week te verhogen?
Dan kan elk team het zich veroorloven om meer loon per week te betalen
Als je iedereen aan het begin van het seizoen een smak geld geeft dan is het grootste deel na 1 a 2 weken toch weer op, met als enig effect dat de transferprijzen die week een stuk hoger liggen. Daar bereik je op de lange termijn niets mee?
waar is deze berekening?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef komrad het volgende:
ik heb deze week nog 1,1M uitgegeven
Grumpey hoe zie jij trouwens de salaris berekening van een 29 jarige speler die ik gemaakt hebt irt de afschrijving
riskant misschien wel, maar ik reken andersquote:p zondag 15 oktober 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar niet zo snel meer als vroegah... toch een riskante koop... (hoop maar dat die speler van JD meer dan 550k oplevert, want anders zit ik vanavond ook met een briljant mid van 29 met uitstekend ervaring )
290k, eindelijk een formi Nederlander in de verdediging. Misschien niet goedkoop, zeker niet gezien z'n vorm, maar ben er blij mee.quote:Bernie Sentis (92556168)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 520
Loon: 1 020 ¤/week
Eigenaar: superjodu
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Doordat de hoeveelheid geld voor spelersmakelaars minder wordt zal dit versterkt worden volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:36 schreef Grumpey het volgende:
ik denk dat het eenmalig is, en als het goed uitpakt dat 'het contract' verlengd wordt.
Ok even gedachtenspin (alweer tijdje geleden)
stel, teams krijgen meer geld eenmalig ---> er zal meer uitgegeven worden op de transfermarkt ---> teams krijgen meer geld voor spelers ---> geven dat zelf ook weer uit ---> meer stijging van spelerprijzen (meer opbieden namelijk) ---> geld wordt minder waard (inflatie!)
Nouja, geen idee wat de prijzen zijn. Zag dat er sommige formi's voor 250k zijn gegaan. Maargoed, ik heb mezelf de obsessie aangepraat dat ik alleen nog maar Nederlanders koopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef truStie het volgende:
Noem je dat niet goedkoop? Als ik dalijk me trainees verkoop kan ik volgens mij best wat leuke spelers kopen met 2-3 miljoen.
ik had een skill trade gekocht en die is vandaag 'gepopt' naar rampzalig ervaring, dus ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Doordat de hoeveelheid geld voor spelersmakelaars minder wordt zal dit versterkt worden volgens mij.
FC's zullen trouwens ook schaarser worden, nu de onbestaande ervaring is ingevoerd. Duurt nog wel een tijdje, maar de FC's zullen daardoor wel weer in prijs gaan stijgen denk ik
Ook lage ervaring voor z'n leeftijd. Maar voor de rest een prima speler, vorm trekt wel weer bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
290k, eindelijk een formi Nederlander in de verdediging. Misschien niet goedkoop, zeker niet gezien z'n vorm, maar ben er blij mee.
klopt in mijn ogen, sterker nog, als je nog ouder en nog meer ervaring inkoopt dan is de winst uiteindelijk zowel in ervaring op het veld groter als verlies in de portomonee minder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
deze,
[..]
riskant misschien wel, maar ik reken anders
zijn loon is nu al lager en gaat nog meer dalen. Ik heb dus straks een relatief goedkope speler in loon
stel dat hij gemiddeld 15k minder in loon doet en nog 2-3 seizoenen meekan, waarna hij een restwaarde van 200k heeft
2,5x16x15=600k+200k=800k dan zit ik op een werkelijke deflatie van 300k in 3 seizoenen, daar doe ik het wel voor
ik heb er standaard 2 in dienst en nog nauwelijks serieuze blessures gehad dit seizoen (+2 voor een trainee het ergste)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
vraagje: ik heb nu al de 4e geblesseerde!! Is het verstandig om een 2e fysio te nemen??
ja, je tegenstander speelde een opstelling waar hij nog helemaal geen ervaring in had. Het is niet gunstig die dingen die tijdens de wedstrijd gebeurde met organisatie --> het zorgde voor een lagere middenveld rating voor hem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Heb trouwens een vraagje, speelde gisteren een vriendschappelijke wedstrijd en verloor met 3-2 van een veel sterkere tegenstander maar goed. In het verslag staat dat mijn tegenstander tot drie keer toe zijn organisatie aanpastte van goed naar matig en weer terug. Je kunt toch tijdens de wedstrijden niks aanpassen? Hebben dit soort aanpassingen te maken met tactiekkeuze op voorhand?
sorry ehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
vraagje: ik heb nu al de 4e geblesseerde!! Is het verstandig om een 2e fysio te nemen??
haha ja gelukkig maar 1tje vandaag!! Die 2e is slechts licht geblesseerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef truStie het volgende:
[..]
sorry ehal me spelers hadden maanden niet gespeelt, sommige al niet meer sinds seizoen 1, dus ze moesten ff hun agressie kwijt
Same here.. Enkelt een keer +4 gehad.. verder niks..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb er standaard 2 in dienst en nog nauwelijks serieuze blessures gehad dit seizoen (+2 voor een trainee het ergste)
vorig seizoen was het wel anders, ook met 2 fysio's.
er is geloof ik niet echt een pijl op te trekken
hmmmz raar van dat balbezit vond ik..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:13 schreef truStie het volgende:
Nee scoren, ff twee weekjes keepen binnenkort pakken
ik hoor je graag weer als je zelf geld zou hebben gehad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
pft op hattrick forums loopt iedereen te zaniken over die rentestand verlaging, het is niet eerlijk dit, het is niet eerlijk dat.
"Je kan zo nooit een langetermijn planning maken als ze telkens alles omgooien"
Alsof rentestand in het echt altijd constant is![]()
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:13 schreef truStie het volgende:
ff twee weekjes keepen binnenkort pakken
Dat is wel een zéér grote omslag.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmmz raar van dat balbezit vond ik..
eerst ik 60% en daarna jij 65% ofzo... kwam zeker door de rode kaart
Sorry, maar aan zulke mensen besteed ik mn tijd niet meer..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?
nee hoor dat snap ik zelf welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moeten we uitleggen dat dat niet zo handig is?
doe het niet zeg ik jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:38 schreef truStie het volgende:
[..]
nee hoor dat snap ik zelf welhoop alleen dat me keeper dan stijgt, zal wel nutteloos zijn maarja, me training is toch al fucked up dit seizoen
Iedere rationeel denkende Hattricker zegt dat..quote:
Ga maar in de rij staanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er trouwens iemand met een groot stadion en veel supporters die volgende week een oefenpotje tegen me wil spelen in zijn stadion.... heb geld nodig
Achtste Finalequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Grumpey het volgende:
is goed, daag me maar uit in mijn stadion...
367606
deal maar ik kan morgen pas een uitnodiging sturen... kom om 8.00 uur terug uit Israelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef Grumpey het volgende:
is goed, daag me maar uit in mijn stadion...
367606
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef fabianf het volgende:
[..]
Achtste Finale
25 okt
Dat lijkt me een niet zo heel goed plan.
Ik speel pas over anderhalf uur, misklikken door het malfunctioneren van de trackpad heeft me een nutteloos duel met pekel gekost helaas.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef Grumpey het volgende:
dank u, ik zal maar niet accepteren dan
En SPAM!quote:De club
Niveau jeugdopleiding: uitstekend
Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week
Keeperstrainers: 8
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 5
Economen: 3
Fysiotherapeuten: 8
Dokters: 8
Sokker.orgquote:Lees bericht
Verzonden 2006-10-18 19:08:00
Van Onedude
Onderwerp SK
Hey,
Ken jij Sokker al? Dat is net zo`n geweldig online spel als Hattrick met een aantal verrassende extra`s. Zo kun je je wedstrijden live in 2D zien. En het is prima naast Hattrick te spelen. Als je nu een ploeg aanvraagt kun je nog bij de besten van Nederland behoren! Je moet het echt eens proberen, want het is het spel van de toekomst!!
Dit is de site:
www.sokker.org
Groeten,
Peter
die staat alvast genoteerdquote:
Omg, dit is echt triest..quote:
wat?quote:
quote:
(je vergeet dat coachvaardigheid ook op deze manier gemeld wordt)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vind trouwens dat ze ervaringswijzigingen ook bij het trainingsrapport moet neerzetten, naast de 8 'veld'-skills..
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(je vergeet dat coachvaardigheid ook op deze manier gemeld wordt)
Dat waardeer ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses.
Oh grote leermeester!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat waardeer ik![]()
Maar jullie zijn goede leerlingen hoor!
quote:
Hij had het niet tegen jou!quote:
OMG, wat waren je MF-ratings?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:55 schreef fabianf het volgende:
Vanavond een van mijn mooiere overwinningen geboekt.
149 - 103 HatStats
48 - 49 Defence
69 - 18 Midfield
32 - 36 Attack
Aunt Jemima FC - Refused FC 1 - 2
Mooie overwinning hoor..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:55 schreef fabianf het volgende:
Vanavond een van mijn mooiere overwinningen geboekt.
149 - 103 HatStats
48 - 49 Defence
69 - 18 Midfield
32 - 36 Attack
Aunt Jemima FC - Refused FC 1 - 2
80-20 1e helft, 78-22 2e helft. Maar 2e helft was het juist eenrichtings-verkeer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
EDIT: ik bedoel de balbezitverhoudingen
Team Pld W D L GF GA +/? Ptsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:11 schreef Daemon19 het volgende:
Counterhufters: 5
Normaal spelende Hattrickers: 3.200.229
quote:Hans Kanik zette bij Twietjes de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Cristiano Mannino enigszins teleurstellend.
quote:0-2 Cristiano Mannino (21)
0-3 Cristiano Mannino (21)
0-6 Cristiano Mannino (67)
0-8 Cristiano Mannino (87)
Verkopen die waailapquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:26 schreef twi het volgende:
Grappig
Al vind ik dat altijd zo ontzettend nutteloos:
[..]
[..]
Ik kijk naar een hogere categorie al. Met het oog op promotie volgend seizoen, ga ik naar formi's. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:54 schreef twi het volgende:
Hij staat al op de TLVoor 99k mag je 'm hebben
Al denk ik niet dat ik hem ervoor kwijt raak. Maar dan blijft 'ie m'n invalwaailap
grootte van het stadion maakt op zich niet uit. Als het maar een team is dat zo hoog mogelijk speelt. Als je met 2 teams uit X tegen elkaar speelt in een stadion van 77.500 dan komen er nog steeds niet zoveel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er trouwens iemand met een groot stadion en veel supporters die volgende week een oefenpotje tegen me wil spelen in zijn stadion.... heb geld nodig
zoals iemand op het global-forum ook al zei, waarom verhogen ze niet de bedragen die je krijgt als je promoveert of hoog eindigd? Dan krijg je gelijk stimulans om je geld ook in je team te steken. Zo'n gratis geldbedrag dat je nu gaat krijgen voor iedereen gaat het spel niet taktischer maken, sterker nog, daytraden (het ontaktische element van alles) zal weer de kop op steken vermoedelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, de veranderingen voor rentestanden zullen ws niet zo dramatisch zijn dat je spaargeld meteen nix meer oplevert.
tis iig goed dat ze t sparen een beetje gaan ontmoedigen. geld moet rollen
en PSV gewonnen, woei!!!!!!!
Dat daytraden wordt dan weer ontmoedigt door de meerdere TS-hits die ook al aangekondigt zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals iemand op het global-forum ook al zei, waarom verhogen ze niet de bedragen die je krijgt als je promoveert of hoog eindigd? Dan krijg je gelijk stimulans om je geld ook in je team te steken. Zo'n gratis geldbedrag dat je nu gaat krijgen voor iedereen gaat het spel niet taktischer maken, sterker nog, daytraden (het ontaktische element van alles) zal weer de kop op steken vermoedelijk.
Ja jezus, dan kan ik ook niet meer skilltraden.. TS hit slaat nergens op, want er zijn alleen maar negatieve hits. Spelers met aangenaam of populair moeten een positieve hit geven....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat daytraden wordt dan weer ontmoedigt door de meerdere TS-hits die ook al aangekondigt zijn.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:41 schreef Grumpey het volgende:
blijft het punt staan --> gratis een geldbedrag krijgen is niet taktiek-bevorderend, dat hadden ze beter in de vorm van beloningen kunnen geven, weliswaar moeten dan ook plek 5 t/m 8 extra geld krijgen, maar alles is mogelijk relatief. Zo hou je in in ieder geval meer spanning in spel.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Hoogste bod:
775 000 ¤ door The Hollow Chocolate Bunnies of the Apocalypse
Wat een namen geven ze hun teams tegenwoordig
Die móet wel lid zijn van de CHF, de Christelijke Hattrick Federatiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef Yankee_One het volgende:
In Nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti (817823)
Ben ik het met je over eens, maar dan zou je veel goedkope spelers met populair kunnen inkopen om alleen je TS te verhogen. Ik vind het een beetje onzin, dat je een TS-hit krijgt als er een speler bij komt. Zou eerder zo zijn als een speler weggaat.. lijkt mij.. En dat de TS-hit dan is op basis van gespeelde (competitie)wedstrijden. Want het is veel erger voor het team (en teamgeest) als een zeer ervaren basisspeler weggaat, dan een of andere random skilltrade.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja jezus, dan kan ik ook niet meer skilltraden.. TS hit slaat nergens op, want er zijn alleen maar negatieve hits. Spelers met aangenaam of populair moeten een positieve hit geven....
Kan ook, maar dan dus een positieve hit als een onaardige speler weggaat en een negatieve als een populaire weggaat..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben ik het met je over eens, maar dan zou je veel goedkope spelers met populair kunnen inkopen om alleen je TS te verhogen. Ik vind het een beetje onzin, dat je een TS-hit krijgt als er een speler bij komt. Zou eerder zo zijn als een speler weggaat.. lijkt mij..
ik snap je punt, maar zoals daemon zegt: je zou dan in het begin van het seizoen of voor een belangrijke wedstrijd allemaal waailappen van ¤600 per week kunnen halen en deze weer ontslaan aan het einde van het seizoen wanneer je ts toch weer wordt geresetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan dus een positieve hit als een onaardige speler weggaat en een negatieve als een populaire weggaat..
Ja, maar waar slaat het op dan dat ik nog meer TS-hits krijg als ik skilltrade? Het is al onmogelijk om winst te maken (zie mn analyse van 2 weken terug) met bijv 18 -> 19 jarige spelers, als ik wil promoveren heb ik die echter wel nodig, dus compenseer ik dat deels met skilltraden. Dat het creatief zijn en dat wordt dmv nog meer TS-hits alleen maar verpest... Net zoals mensen die sparen nu genaaid worden omdat de rente omlaag gaat etc. etc. HT naait gewoon alle creatieve oplossingen door de regels op een dergelijke manier te wijzigen dat het minder zin heeft die oplossing te kiezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap je punt, maar zoals daemon zegt: je zou dan in het begin van het seizoen of voor een belangrijke wedstrijd allemaal waailappen van ¤600 per week kunnen halen en deze weer ontslaan aan het einde van het seizoen wanneer je ts toch weer wordt gereset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |