quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:53 schreef Gert het volgende:[..]
Alleen Luus was sneller met zijn topic en bovendien has de bReEzAhcHick not yet returned.
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:53 schreef luciano het volgende:BB 6 [ SC 65 ] Duurt wel lang die SC 65 openen zeg , yawnnnnnnn
Kan iemand dit ff aanpassen ??? tytyty
TIS NIE EERLIJK !
Duurt wel lang die SC 65 , yawnnnnnnnnnnnnnnnnnnn versus
[BB SC # 65]Waar luciano zn snor onder de stront zithttp://forum.fok.nl/topic/927197 versus
http://forum.fok.nl/topic/927199Vriendjespolitiek !!!!
Holmaterijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:[..]
Hij heeft wel gelijk. Als mod moet je wel het goede voorbeeld geven
vind ik.
Verder geen commentaar hoor
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 04:49 schreef PC eend het volgende:[..]
Ik vind het ook wel een beetje kinderachtig om op die manier van de regels af te wijken om een user te pesten.
Daar zou je boven moeten staan , je lokt hem nu alleen maar uit.
quote:
quote:
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:58 schreef Day het volgende:[..]
Doe normaal, man.
Ik heb gewoon de bovenste gepakt MET SC-nummer.
JIj mag de volgende keer weer, goed?
quote:
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 02:06 schreef Day het volgende:[..]
Ik kom net binnen! En heb geleerd dat ik gewoon de bovenste moet pakken.
Jij bent ook lief!
quote:
quote:
_______________________________________________________________________________________________
Genoeg wapennfeiten zolijkt het mij om niet alleen DAY aan te klagen en een afzettingsprocedure op te starten door een motie van wantrouwen in te dienen , maar de latsts berichten tonen aan dat er hier sprake is van STRUCTUREEL machtsmisbruik door eveneens CartWoman en Flugeltje ......
Een mailtje is reeds onderweg naar Jan de Wit ,
www.sp.nl , en de telegraaf is ook zeer geinteresseerd in dezen .
Tevens heb ik al contact met TALPA ...... men wil uitzoeken of deze gang van zaken iets te doen heeft met alle negatieve publiciteit ( lees hetze ) m.b.t deze zender . Talpa overweegt dan ook een giga schadeclaim in te dienen tegen FOK / Danny , en alle betrokken modjes . Zij willen FOK overnemen daarna , en ECHTE mods aanstellen met een consequent beleid . Het spreekt voor zich dat de baan voor super-goeroe reeds is vergeven aan sahib-luciano-san .
Wordt vervolgd , en steun hier deze actie met jullie digitale handdtekening . Bij 10 , TIEN , GÉÉN 100 of 1000 , zullen er gepaste maatregelen gaan volgen van zde zijde van de SP / TALPA / TELEGRAAF .
Met vriendelijke groet ,
Luciano